Huh huh mikä maratooni-puhelu päivä :D

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
4 tuntia olen ollut puhelimessa ja nyt tässä kättäni lepuutan ja niskaankin tuo käy kun välillä olen tarvinnut molemmat kädet käyttöön ja puhelin ollut posken ja olkapään varassa :D
Vielä pitäis soittaa yksi puhelu ja tiedän että siihenkin menee 1-1,5 tuntia :whistle:

Siivonnut olen ja pyykännyt, ruokaa laittanut ja lapsen kanssa pelannut muistipeliä samalla. Eskarilaisen hain kotio ja kaupassakin kävin mutta luuri on ollut korvalla koko ajan :D


Onko muilla tällaisia terapeuttisia päiviä? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Tuttua muutaman vuoden takaa :D Vinkkinä voisin antaa tähän, että jos kännyyn höpöttelet, niin ota käyttöön handsfree.

No juu, kyllä mulla sellanenkin jossain on. Oon vaan niin tehokkaasti osannut laittaa sen "talteen" etten itsekään löydä :headwall:

Nyt on kyllä sellanen olo ettei jaksais oikein jutella enää kenenkään kanssa :D Mutta kivvoota on ollunna!
 

Similar threads

Yhteistyössä