4 tuntia olen ollut puhelimessa ja nyt tässä kättäni lepuutan ja niskaankin tuo käy kun välillä olen tarvinnut molemmat kädet käyttöön ja puhelin ollut posken ja olkapään varassa
Vielä pitäis soittaa yksi puhelu ja tiedän että siihenkin menee 1-1,5 tuntia
Siivonnut olen ja pyykännyt, ruokaa laittanut ja lapsen kanssa pelannut muistipeliä samalla. Eskarilaisen hain kotio ja kaupassakin kävin mutta luuri on ollut korvalla koko ajan
Onko muilla tällaisia terapeuttisia päiviä? =)
Vielä pitäis soittaa yksi puhelu ja tiedän että siihenkin menee 1-1,5 tuntia
Siivonnut olen ja pyykännyt, ruokaa laittanut ja lapsen kanssa pelannut muistipeliä samalla. Eskarilaisen hain kotio ja kaupassakin kävin mutta luuri on ollut korvalla koko ajan
Onko muilla tällaisia terapeuttisia päiviä? =)