Huh mikä moka! Unohdin kutsua yhden lapsen lapseni synttäreille. Kutsuin ryhmästä muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
samaa sukupuolta olevat mutta tuo yksi todellakin unohtui! Lunttasin nimiä tarhan naulakosta ja ilmeisesti tuolla yhdellä ei ollut naulassa nimilappua (irronnut tms) tai sitten jotenkin vaan jäi huomaamatta. Lapset on 4-5 -vuotiaita.

No synttärit oli jo ja siellä sitten joku sanoi että "täällä on kaikki muut meidän ryhmän tytöt paitsi xxxxx". Siinä vaiheessa huomasin että todellakin, voi apua! Olin puhtaasti unohtanut hänet. Lapsenikaan ei ollut muistanut, vaan myötäili kun kyselin että onhan tässä sinunkin mielestäni nyt kaikki.

Todella siis tarkoitus oli kutsua koko tarharyhmän tytöt, mutta yksi unohtui.

Hävettää ja harmittaa todella paljon. Kannattaako jälkikäteen ottaa puheeksi asia tuon tytön vanhempien kanssa (en heitä tunne enkä tarhan pihalla tunnistakaan, mutta hoitajien avulla voisi onnistua) vai antaa olla?

En yhtään tiedä miten tytön perheessä on suhtauduttu kutsun unohtamiseen. Ja kun he ei tiedä että se unohtui, josko vaikka luulevat että tarkoituksella jätin vain heidän lapsen kutsumatta. Tää on niin kiusallista.

---- =(

voin sanoa, että siitä yhdestä tytöstä voi tuntua pahalta. itseäni ei kutsuttu ala-asteella yhden tytön synttäreille, ja KAIKKI muut, tytöt ja pojat oli kutsuttu. olin uusi oppilas ja ehkä siksi äiti ei tiennyt minusta?! kyllä se tuntui pahalta.

Mä selvittäisin myös ettei ollut tahallista. Tytöstä on voinut tuntua pahalta ja voisi edes vähän lohduttaa jos tietää ettei ollut tahallista. Eikä vanhempienkaan tarvi miettiä miksi heidän tyttö jäi kutsumatta.

Voisko ihan ajatella että veisi tytölle vaikka jonkun namipussin (muka sieltä synttäreiltä) lokeroon ja laittaisi sinne lapun vanhemmille jossa selittäisi asian? Kyllä tuon ikäiset jo ymmärtävät jos ovat jääneet ainoina ilman kutsua ja varmasti on tuntunut pahalta. Eiköhän sun selityksesi ole kuitenkin ihan ymmärrettävä! :)

Yhteistyössä