Huh, olipa mustasukkainen nainen kaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ollut tarkoitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ollut tarkoitus

Vieras
Olin ruokakaupassa päivällä ja siinä kassalla huomasin viereisellä kassalla yhden puolitutun miehen, joka tervehti minua. Ilmeisesti vastasin tervehdykseen liian iloisesti tai jotain, kun miehen puoliskolta tuli niiiiin pahaa silmää että :D
Hän ei voinut kassajonossa mua kuitenkaan ilmeisesti tarpeeksi katsellaan mitata, kun piti jäädä tuulikaappiin norkoilemaan niin kauksi aikaa, että kävelin heidän ohitseen. Perässä sitten kävelivät parkkikselle ja vielä autostaan piti mulkoilla mua murhaavasti.
Siis hei oikeesti, miten joku voi olla noin mustis :D :D

Tai sitten sä olet niitä naisia, jotka näkee muilla naisilla niitä "pahoja silmiä" kaikkialla tilanteesta riippumatta.. ;) Mut joo kyllähän sitä tuolleen itseensä voi ylentää rajattomasti. Ehkä sä olet niin hehkeä ettei miehet osaa kuin haaveilla susta.. ja naisparat joutuu mulkkaileen jatkuvasti sitten sua. :D

[QUOTE="vieras";28425347]Tai sitten sä olet niitä naisia, jotka näkee muilla naisilla niitä "pahoja silmiä" kaikkialla tilanteesta riippumatta.. ;) Mut joo kyllähän sitä tuolleen itseensä voi ylentää rajattomasti. Ehkä sä olet niin hehkeä ettei miehet osaa kuin haaveilla susta.. ja naisparat joutuu mulkkaileen jatkuvasti sitten sua. :D[/QUOTE]

No en todellakaan ole niitä naisia ja lenkkikamoissani olin kaukana hehkeästä.
Sillä mä sen merkille laitoinkin, kun tuommoista ei tosiaankaan usein tapahdu :D

Ja kyllä sen pahan silmän tunnistaa, jos ei sitä yleensä saa. Ja ei kovin leppoisasti miestäänkään katsellut tää neiti. Varmaan joutui mies autossa kuulusteluun, veikkaisin...

Ite oon huomannut jääväni joskus tuijottamaan vastaavissa tilanteissa, kun alan miettiä että kukahan tuo oli. Koitan siis meittiä esim. miehen sukulaisia ja tuttuja, joita olen vilaukselta tavannut. Ja melkein 100% varmuudella näytän kauppareissun päätteeksi vihaiselta ja vittuuntuneelta, ne on aina jostain syystä niin ärsyttävän rasittavia tapahtumia :D Joskus kun oon huomannut tuijottavani ja tajunnut, et näytän varmaan tosi epäystävälliseltä, oon sit kuitenkin hymyillyt ja moikannut, ettei toinen luule et koitan tahallani olla epäkohtelias.

koskaanhan ei tiedä mitä on aiemmin tapahtunut. Jos mies on vaikka juuri jäänyt kiinni pettämisestä tms. voi olla melko herkillä se nainen.

mutta sinänsä, ongelmahan ei ole sinun.

Ehkäpä sitten nainen katsoi pahalla silmällä tai sitten ei.. ja tällöin taas on yks nainen tuomittu ihan syyttä vaikka ja mistä. Meinaan tiedän ihan kokemuksesta kun yks tälläinen "pahoja silmiä" kaikkialla kokeva oli sitten päättänyt kertoilla miten hullu ja mustasukkainen olenkaan, ympäri kyliä. Ihan mukavaa se oli kuulla siitä sitten muualta.. joten siksipä ajattelin josko tässä taas on sellainen tapaus.

Ihmisellä voi olla perusilme veemäinen muistakin syistä kuin jostain tuntemattomasta eukosta. :D Jos ukko vaiks on päättäny ostaa juuri keissin keppanaa ja siitä on tää mamma murjottanut, siihen osuu just joku vieras nainen moikkailee ja tadaa.. nyt se sitten onkin mustis hullu akka lopunikäänsä, vaikka toisella naisella ei oikeasti oliskaan ollut osuutta naama norsunvitullaan oloon. Pliis kysykää vaikka suoraan "anteeksi aiheutanko mustasukkaisuutta miehesi suhteen?" seuraavan kerran.. ;)

Todella, varsinkin sairaalloinen.
Omasta epävarmuudesta ruoskitaan ihan viatonta osapuolta.

Been there, ruoskittavana osapuolena.

Been there myöskin. Mies kävi harva se päivä tarkistamassa työpaikallani olenko siellä. Lisäksi hän yritti määrätä etten saa meikata ollenkaan paitsi ollessani hänen seurassaan. Pukeutumiseeni myös puuttui, esim. liian vartalonmyötäiset vaatteet olivat ehdoton no-no. Kännykän myös syynäsi läpi säännöllisesti, sekä tietokoneen sivuhistorian, jota en saanut poistaa, sitten vasta olisivat epäilyt heränneetkin.

Kaikkein "huvittavinta" oli että mies yritti määrätä jopa tv-ohjelmat joita saan katsoa. Esim. Sinkkuelämää oli kielletty, Kotikatu sallittu. Sinkkuystävien kanssa en olisi saanut olla tekemisissä ollenkaan, enkä paljon muidenkaan, paitsi hänen äitinsä ja siskonsa, koska kaikki läheiseni kuulemma halusivat minulle pahaa.

En tietenkään alistunut, siksi meillä oli riitaa jatkuvasti, tai aina kun hän vaati jotain ihan älytöntä.

Huh. :xmas:

Auts :(
Minuakin säälittää tuollaiset miehet. Itse moikkailen paljon,tuttuja on jäänyt useasta koulusta ja työpaikasta,harrastuksista jne..... Tuttuja on ns.´normaalia enemmän.´.

Koskaan ei ole kukana katsonut pahasti,kun olen tällainen tavan tallukka :D Ilmeisesti olet hehkeä niissä lenkkikamoissakin ;)

Minulla taas on kokemusta siitä "pahalla silmällä katsovana" olosta.
Mieheni oli pettänyt minua ja törmäsin vaatekaupassa mieheni kanssa tähän naiseen, mutta en tiennyt pettämisistä mitään.
Sain jälkeenpäin kuulla miten olin katsonut niiiin pahalla tätä naista, vaikka ainoastaan ihmettelin miksi tämä mieheni opiskelukaveri tuijottaa minua niin tiiviisti.
Nainen oli reilusti ylipainoinen,ei minkään näköinen pottunenä mistä päättelin että kaipa hänen huono itsetuntonsa sai sairaita kiksejä siitä että kuvitteli olevansa niin "hyvä" että mieskin sortunut pettämään ja vieläpä miehen tyttöystävä niin pahalla katsoo!

Ole onnellinen että selvisit pahalla katseella. Ja kyllä sen "pahan katseen" tunnistaa. Itse ehdin tosin vain nanosekunnin sellaista kerran ihmetellä. Likinäköisenä kerran tuijottelin baarissa että onkos tuo meidän yläasteen luokalta oleva poika. Koulukavereiden kanssa oltiin liikenteessä ja keskusteltiin että joo, taitaa olla jne. No kun tämän miehen naiskumppani meni vessaan niin mies tuli meidän pöytään moikkaamaan. Juteltiin pari minuuttia. Nainen tuli takaisin vessasta, istui miehensä viereen. Olin juuri esittäytymässä mutta eihän siinä ehtinyt heippaa sanoa kun muija oikeasti loikkasi miehen yli minun hiusten kimppuun. Se suttura oikeasti kiskoi ja kiskoi. Minä ihan paniikissa kun en minkäänlaiseen väkivaltaan tai kolmiodraamoihin ole tottunut. Lopulta mies sen luuskan irti, tosin tukon verran hiuksia lähti ja kipua kesti viikon. Harmittaa etten mennyt järjestyksenvalvojalle kertomaan, silminnäkijöitä riitti ja eipä rikosilmoituskaan pahasta olisi ollut... Että kyllä näitä mustasukkaisia kaheleita riittää. Sekin näyttää nykyään äiti-ihminen olevan, huhhei

No se mies voi olla sikamainen petturi, joten ymmärrettäväähän se on jos eukko masentuu, että jaa onko sillä taas jotain meneillään. Ajatuksissaan sitten katsoo sua kulmat kurtussa, kun koettaa miettiä että onkos sillä ukolla nyt viime aikoina ollut outoja menoja...
Ei kuitenkaan alkanut sulle rähistä.
Kyllä tuolla kylillä kulkee monta akkaa joilla on vieraiden perässä juokseva ukko, joten ihan heti nyt en alkaisi sääliä miestä, kun eukko on niin sairas. Itselläni on kokemusta sekä sairaalloisen mustasukkaisesta exästä, että myös niistä jotka pyörittävät useampia naisia selän takana, en minäkään varmaan ole ihan aurinko ollut ilmeiltäni jos mies on sitten flirttaillut jollekin.

Jaa a. Itse olen joskus istunut baarissa ihan hyvällä tuulella kunnes joku tuntematon mies on tullut tokaisemaan että miksi olen niin vihainen\ surullinen!! Sitten kyllä tulin vihaiseksi että on se nyt saatana kun perusilme taitaa olla niin vittumaisen näköinen että ihan pitää siitä mainitsemaan tulla.. Että joillakin tosiaan saattaa ilme näyttää ihan muuta kuin mitä fiilis on.

Been there myöskin. Mies kävi harva se päivä tarkistamassa työpaikallani olenko siellä. Lisäksi hän yritti määrätä etten saa meikata ollenkaan paitsi ollessani hänen seurassaan. Pukeutumiseeni myös puuttui, esim. liian vartalonmyötäiset vaatteet olivat ehdoton no-no. Kännykän myös syynäsi läpi säännöllisesti, sekä tietokoneen sivuhistorian, jota en saanut poistaa, sitten vasta olisivat epäilyt heränneetkin.

Kaikkein "huvittavinta" oli että mies yritti määrätä jopa tv-ohjelmat joita saan katsoa. Esim. Sinkkuelämää oli kielletty, Kotikatu sallittu. Sinkkuystävien kanssa en olisi saanut olla tekemisissä ollenkaan, enkä paljon muidenkaan, paitsi hänen äitinsä ja siskonsa, koska kaikki läheiseni kuulemma halusivat minulle pahaa.

En tietenkään alistunut, siksi meillä oli riitaa jatkuvasti, tai aina kun hän vaati jotain ihan älytöntä.

Huh. :xmas:

No vähän tähän tyyliin meilläkin.
Pieni kapinallinen nosti loppujen lopuksi ystävien painostuksella päätään. Soittelin etelästä ukolle ja kyselin millanen ilma siel Suomessa on=)
Ei päästy sopuun sen jälkeen:D

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Pelottavia tuollaiset akat, enpä uskalla juuri siksi juuri jutella suhteessa oleville miehille, ettei vaimot luule että "hah, nyt tuo epätoivoinen vanhapiika yrittää mun ukkoa".

mulla on taas kokemusta liian tuttavallisesta myyjästä. Käydään aika usein paikallisessa tavaratalossa kaupoilla ja siellä on myyjänä yks alunperin virolainen naikkonen. Jos ollaan lapsen ja miehen kanssa liikkeellä niin sehän lirkuttelee miehelle ja varsinkin lapselle, mutta jos olen yksin tai lapsen kanssa niin eipä saa eukolta minkäänlaista juttua, kunhan vaan hoitaa hommansa ja jurottaa. Kävi tässä kerran niin, että olin miehen ja lapsen kanssa ruokakaupassa, itse olin kärryjen kanssa toisella hyllyosastolla kuin mies ja lapsi, näin sieltä hyllyrivin toisesta päästä kun tämä samainen myyjälortto (myös oli ruokaostoksilla) aivan selvästi huomasi mieheni ja lapseni ja eikun suoraa päätä lähti suunnistamaan heitä kohti. Siinähän tuli meikäläiselle kiirus että ehdin paikalle, ja juuri kun muikkeli oli iskeytymässä miehen seuraan tulinkin paikalle minä ja eukko kääntyi kiireesti kannoillaan. Ai että oli vahingoniloinen olo! En ole erityisemmin mustasukkaista sorttia, mutta tuo akka kyllä pistää vereni kiehumaan, varsinkin kun tiedän että sillä on ollut noita kakslahkeisia melko monta kierroksessa Suomessa asuessaan. Miehelle olen kerran asiasta "avautunut" mutta eihän se tommosta toimintaa huomaa. Ei silti, en kyllä pelkää pätkääkään mokomaa munahaukkaa.

Säälittää tuo mies todella. Mustasukkaisuus on kamalaa. :(

mikä siinä mustasukkaisuudessa on kamalaa? sehän kumpuaa menettämisen pelosta!

minä en ollut nuoruuden suhteissa ikinä mustasukkainen(tosin välillä pyöritin kahtakin nuora miestä samaan aikaan)eikä oikeastaan ollut mitään tunnesidettä..

sitten tapasin miehen joka oli ihana, ajatteline ttä nyt en välitä siitä ahdistuksesta jonka liian läheinen suhde aiheutti, ahdistus hävisi ja huomasin rakastuneeni.. tuo mies petti minua! annoin anteeksi,petti uudelleen ja jätti.

sen jälkeen meni vuosia yksin ja kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa huomasin että en pystyisi päästämään häntä esiemrkiksi baariin, koska mua ahdistaisi niin paljon ajatus siitä kuinka helposti sieltä saa seuraa.. niin olen msutasukkainen koska mua on petetty ja koska mieheni on minulle maailman tärkein ihminen ja hänen menettämisensä sattuisi enemmän kuin mikään. Liikaa.. mitä enemmän rakkaus mieheeni kasvoi,sitä enemmän kasvoi menettämisen pelko.

minusta siis jos tosiesta ei ole yhtään mustasukkainen ei tämä toinen ole oikeasti kovin tärkeä.. mua ei yhtään haittaa jos mies on mustis!

Musta on monta kertaa sanottu, että katson muita "pahasti". En ollenkaan tajunnut juttua, ennen kuin näin itsestäni kuvan,jjoka oli otettu tietämättäni. Siinä ilmeeni oli suoraan sanoen vittuuntunut. Myöhemmin myös nuorempi lapseni on kysellyt multa, olenko vihainen kun näytän siltä. Eli perusilmeeni on vihainen. Siihen kun lisää likinäköisyyden, ei ihme jos musta sanotaan että katson muita pahalla silmällä :D

Tosiasiassa harvoin edes huomaan muita ihmisiä, ja jos jään tuijottamaan se johtuu siitä etten näe kunnolla. Eli mäkin voisin olla jonkun mielestä sairaalloisen mustasukkainen miehestään :D :D

Tähän on pakko sanoa, että mun exäni oli mustasukkanen. Kerran oltiin baarissa, kun joku mies kinkes tiskille samaan aikaan. Tää mies alko juttelee mulle, että oli tuijotellu mua kun olin baariin tullu exäni kanssa. Sano, että ei saanu silmiään irti. Mä naurahdin vaivaantuneesti ja yritin selittää, että otan vaan juoman ja meen pöytääni istumaan. Exän kaveri oli meijän mukana, no hämpä sitten pelmahti siihen tiskille ja tuijotti tätä miestä vihasena, luikki kertomaan mun exälle. Exä sai hirveen kohtauksen, repi mut sivuun ja haukku mut ihan lyttyyn. Sitten alko uhoomaan tälle miehelle, että toi on mun nainen, että tuus tonne pihalle selvittää tää asia. Tää mies vaan sano exälle, että mulla on kohta juoma tulossa ja en nyt pihalle tule. Tää mies käänty ottamaan juomansa, mutta exä sai raivarin ja tönäs tätä miestä. Tää mies vaan rauhallisesti, että eihän tässä nyt tarvii suuttua, kun ei mitään tapahtunu etes, juteltiin vaan. Mut exä puhisi, kuin vihanen härkä ja kävi tän miehen kimppuun ja raahas sen pihalle. Hakkas ja rusikoi sen siinä baarin edessä. Ite olin ihan järkyttyny ja paniikissa, exän kaveri sit kanto mut olkapäällään pois siitä paikalta, kun exä komensi tätä kaveriaan. Olin ihan hysteerinen ja hoin, että siltä tuli verta ihan hirveesti, sillä oli nenä murtunu ja silti se hakkas vaan. En koskaan eläissäni ollu nähny, mitään niin järkyttävää. Exä oli myös väkivaltanen mua kohtaan, käytti henkistä ja fyysistä. Ite kuitenkin petti mua mennen tullen ja mun olis pitäny vaan hyväksyä ja antaa anteeks. 4v jaksoin tota touhua, sitten riitti.

Ei kannata liian hätiköidysti tehä noita päätelmiään siitä pahasta silmäyksestä. Ei sitä, kukaan ulkopuolinen voi tietää, mitä sinne taustalle todellisuudessa kätkeytyy ja kuinka vakavia ja pahoja ne asiat on.

No vähän tähän tyyliin meilläkin.
Pieni kapinallinen nosti loppujen lopuksi ystävien painostuksella päätään. Soittelin etelästä ukolle ja kyselin millanen ilma siel Suomessa on=)
Ei päästy sopuun sen jälkeen:D
Loistavaa!!!! :laugh:

Minä lähdin kerran työkavereideni kanssa ulos syömään, ja sen jälkeen karaokeen. Mies tuli hakemaan minua pois sieltä baarista. Työkaverini kantoi hänet ulos baarista. Mies oli minun kokoiseni (eli mieheksi pienikokoinen) ja nainen päätä pidempi, lihaksikas ja voimakas. Se näky oli huippu. :D Toki kotona tuli sanomista. :cool:

Mä olen pari kertaa aiheuttanut vaivautuneen tunnelman, kun olen moikannut miespuoleisia työkavereita kaupassa tms ja jäänyt jutustelemaan. Suurimmalla osalla on ihan fiksun oloiset vaimot, mutta kaksi on selvästi ärsyyntynyt läsnäolostani, kun saapuivat paikalle. Olin tuolloin ainoa nainen työpaikallani, joten vaimot eivät eivät taatusti ajatelleet ensimmäisenä, että olin vain työkaveri. Mitään episodia ei tietty syntynyt, mutta vainusin kyllä, etten ollut tervetullut lähettyville.

Yhteistyössä