huh, olipa se vaan iso!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierads
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierads

Vieras
Tilasin xl-pallerot että saan jumppauttaa tuota venahtanutta ilolihasta hieman parempaan kuntoon. Mulla on apteekin kuulat, mutta ne ovat aivan liian pieniä ja painavia :( ja jostain luin että helpompi aloittaa harjoittelu isoimmilla, jotka sit olisivat myös kevyempiäkin. Tilasin netin kautta xl-pallerot, ja nehän oli jättimäiset ja painoivat ku synti :0 ku kaks moukaria ois yrittänyt sisäänsä tunkea. Kuulat oli 4.5cm halkaisijaltaan, ja niitä oli kaksi toisiinsa muoviköyrellä kiinnitettynä. Jos net saa sisuksiinsa tungettua, ni kokoajan saa pelätä milloin kuuluu kova kolahdus ja kuulat löytyvät lattialta. Eikä varmasti istuminen/käveleminen tommosen rohjakkeen kans onnistu :0 Kerrankin mä olin liian suuruudenhullu :D pitäskö antaa urheilukentälle kuulantyöntöönharjoitteluun?

Minulla on myös nämä normaalia suuremmat, ja kyllä ne vaan toimivat hyvin synnytyksen jälkeen. Se koko hieman hämää, mutta liukkarin kanssa menevät kivasti paikoilleen. Kävellessä tosin huomauttelevat olemassaolostaan enempi, kuin nämä nykyiset smartballsit.

On pienet ja myös isot kuulat. Molempia käyttelen, mutta enempi kuiteskin isompia. Tuntuvat varmemmilta sisässä pysymisessä, ja voin liikkua ihan missä vaan niiden kanssa.

Sori sori jo valmiiksi, mutta multapa löytyy hemmetin isot kuulat...tissiliiveistä :o . Mihin mä nämä melonit saan mahtumaan :headwall: :headwall: :headwall:

Joo oli tosi paljon OT, täällä vaan taas tuskailen kun pitäis ihmisten ilmoille mennä :snotty:

Yhteistyössä