HUHTIKUISET 05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 11.4.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onnea kaikille 1vuotiaille!!!=) meilläkin on tänään synttärit tai siis nennalla on =) pääsiäisenä jo juhlittiin sukulaisten kans ja tänään ja lauantaina tulee vielä vieraita...huhhuh...on tää aika rankkaa!!

en oo kans hetkeen päässy kirjottelemaan kun tietokone on neidin huoneessa ja nukkuu yöt täälä niin ei mamma pääse iltasin koneelle =)

meillä on jo yli 2vko otettu askeleita...pieniä matkoja menee eteenpäin mutt silti konttaus vie voiton!saa nähä koska rohkenee kävelemään oikein kunnolla...tuntuu että ei kiinnosta =) kiipeily on kans meillä tullut kuvioihin!

käytiin tänää 1v. kuvauksessa...ei meinannu hymy irrota ku piti jaksaa niin kauan olla vaan paikoilla mutta auta ku pääsi liikkeelle niin hihkui ja kiljui minkä kerkes =) nyt nukkunu jo 2h..oli vissiin niin rankkaa tuo poseeraaminen =)

ihana ilma!!!nyt rupes kuulumaan ulkoa jotain ähinää!!

aurinkoista päivää kaikille!

me jouduttiin pitkäperjantaina käymään mäntän sairaalassa päivystyksessä. epäiltiin korvatulehduksen uusimista...
ja kaduttaa vieläkin että mentiin. ensinnä siellä oli kamalat jonot. klo 19 kuulin yhdeltä naiselta, että sillä oli ollu aika jo puoli viisi! meidän aika oli klo 18. siltä istumalta lähdin kyselemään, että pitääkö mun tosiaan vielä jonottaa toista tuntia????? että jos pitää - me lähdetään pois ja tullaan seuraavana päivänä uudelleen. päästiin sitten melkein heti... ;) mut sit siellä oli vastassa joku kandi, joka oli niin ujo ja epävarma, että teki mieli kääntyä ovelta... ja ois kai pitänykin. ei se osannu sanoa onko siellä korvatulehdus vai ei ja kaiken hyvän (ainakin vartin huudatuksen) lisäksi tökkäs sinne korvaan niin, että ainakin sen käynnin jälkeen se OLI kipeä! vitsi, että mun teki mieli kuristaa se kloppi...

eipä meillä mitään mullistavaa ole tapahtunut...
meillä kävellään edelleen kun pitää kiinni käsistä. yksi käsi riittää, mutta siitä likka pitääkin sitten tiukasti. satunnaisia sanoja on kuulunut, mutta ei useinkaan samoja. ""anna"" ja ""ennää"" (anna ja mennään) on ehkä ainoat oikeat sanat.

lumet täältä on sulaneet lähes kokonaan. tänään on aurinkokin paistellut kivasti! alkaa olla ihan kevät-fiilis ja mielikin virkeä.
vielä kun mies sais laitettua mulle uudet pyöränkumit (räjähtää ihan millä hetkellä tahansa), niin me päästään likan kans kurvailemaan kylille pyörällä!!!

Saimpas luettua teidän muidenkin juttuja =)

Kata, kokeile niitä yksiä päikkäreitä. Jotenkin sun juttusi päivän kulusta vaikuttaisi siltä että kun vähän venytät iltaa niin saat pojan kerrasta yöunille. Naapurissa tehtiin niin että kun illalla iski ihan täydellinen känkkäränkkä eikä he jaksaneet enää olla lapsen kanssa sisällä niin he lähtivät puolen tunnin kärryttelylenkille niin että lapsi istui. Näin he venyttivät iltaa niin että nykyään heidän poika menee nukkuun klo 20-21. Meillä nukutaan vielä kaksia päikkäreitä mutta toiset nukutaan jo n. klo 14-15 ja ne on usein lyhyemmät jos ekat on olleet pitkät. Mutta kokeile, kyllä sä sen huomaat että jos lapsi tarvii sittenkin ne iltatorkut.

Ja Tuisku muistaakseni kyseli joskus uikkareista. En tiedä vastasiko joku jo kyselyysi mutta lapselle ei siis tarvitse laittaa kun uikkarit ilman vaippaa. Ne pisut mitä altaaseen tulee ei haittaa, lapsen pissa ei ole rakossa seisonut kuten aikuisen joten vesi ei kuormitu liikaa siitä. Todella harvoin pieni lapsi tekee kakkaa altaaseen. Jos näin kuitenkin käy niin allas menee kiinni siltäpäivältä =(. Mutta monet vanhemmat kyllä näkevät lapsen naamasta kun kakka on tulossa joten silloin lapsen voi nostaa altaasta ylös. Ja jos puklua tulee niin sen voi huuhtoa altaan reunojen yli, lattialle. Meidän vauvauinnin opettaja on pitänyt vauvauintia 10v ja kuulemma yhden kerran hänen aikanaan lapsi on kakannut veteen.

Jaahas, työt kutsuu taas =(

Meiltäkin onnitteluja taas kaikille synttärisankareille!

Tänään oltiin ekalla pyöräretkellä, ja jännää oli. Mutta mä kans passitin miehen rengaskauppaan, oli niin karsean näköiset kummit että kauas en uskaltanut lähteä.

Meillä pyörii tää oksennustauti täällä, tyttö oli tänään ykännyt koulussa, ja mä puolestani ravasin koko aamun vessassa, onneksi vain toinen pää vuotaa. Kumpa tuo kaikista pikkuisin vaan selviäis ilman tautia niin asiat olis hyvin.

Moi tältä kertaa!

Onnea vaan kaikille sankareille. Tulin vaan nopeesti kirjottamaan kun tyttö jäi autoon nukkumaan. Oli ilmeisesti rankka mummola reissu... Kävin tänään siellä sokerirasitustestissä ja onneks kaikki arvot oli ok!!! Ei tarvii taas ruveta sen mittauslaitteen kanssa elämään elämää.
Nyt neiti heräs, täytyy mennä.

Heips!

Minä-83:lle: Kiva, et sun sokeriarvot ok, ettei oo raskausdiabetesta.
Mun miehen siskol on ollu sitä ja se joutu pistää ihan insuliinia loppuraskaudesta.
Mul ei oo itel ollu mitään kans nois sokereis...
Muutenki nyt hyvä olo.Toivottavasti säilyy loppuun saakka. :)
Paljo sulle on tullu muuten lisää painoa täs raskaudes? Mulle on nyt tullu n.6 kiloa lähtöpainoon.Jonkin verran varmaan lihomistaki, ku liikkuu aika vähän, eikä voi laihduttaa...Mul 28 vkoa takana. Aika nopeesti tää raskaus vaan etenee. Reilu pari kuukautta enää odotusta!

Onnea Mimosa73:n tytölle synttäripäivän johdosta! Mimosasta ei oo kuulunu mitään pitkään aikaan.
Mietin just et miten kauan tääl Huhtikuiset 05-ketjus käy porukkaa.Selvähän se on, et vauvan raskausaikana ja ekana vuonna tarvii enemmän tietoa ja tääl useemmin käy, mut sit se saattaa jäädä.

Daniel on alottanu tosiaan ton kiipeilyn joka paikkaan, eilenillal saunassaki kiipeili lauteilla. Saa kyl vahtia paljo enemmän ku ennen, ku pysy lattiatasos.
Se juo maidon edelleen pullosta, pitäs kyl totuttaa jo nokkamukiin...Syö ruokaa ite, mut syötän lisäks siinä sivus,ku ei se itekseen aina oikeen onnistu.

st:lle: Painoa on tullut lisää vain 3-4 kg. Onhan tuota jo ennestäänkin, ettei tarvii kyllä hirveesti tullakkaan... Esikoiselta tuli kanssa vaan 9 kg ja kaikki lähti imetyksellä onneksi pois. Täytyy ruveta kuntoilemaan kunhan tämä syntyy. Joo, täällä menossa raskausviikko 26. Aika on kyllä mennyt todella nopeesti.Vastahan sitä sai tietää olevansa raskaana. =)

Ulkona on ihana auringonpaiste. Taidan lähteä käymään kaupungilla kunhan mummo tulee katsomaan tyttöä.

AURINKOISTA PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE!!!

Meillä on nyt kokeiltu yksillä päikkäreillä (n. 12-15) ja ihan suht ok on menny illat ja yö. Jatkamme harjoituksia :)

Meillä täällä muuttopuuhia, laatikoita pakkaillaan jne. Ja pikku mies ""auttaa"".

Mut hei, arvatkaa, miten kävi eilen?! Poika oli just syöny ja istu syöttötuolissa. Pesin siinä sitte hänen lautasensa ja mukin (kuten aina ennenkin) ja kuinkas ollakkaan, kun käännyn niin poika konttaa puolivälissä ruokapöytää ja tavoittelee sokerikippoa... Nyt mä oon laittanu pojan kylpytakin narulla tuoliinsa kiinni :)

Lukasin tossa 06 huhtikuisten ketjuakin, ja voih kun noit jutut tuntu niiiiin tutuilta, ja taas mietin, et miten tää vuosi on voinut mennä niiiiin nopsaan...

Kevättä kaikille!

Boooooring, olen siis töissä jälleen =(

Miten st teillä syödään jo ite?!? Mä olen yrittänyt että Jesper tekisi jotain elettä edes sinne suuntaan mutta ei. Ja nokkamukikaan ei kelpaa, omasta mukista ei pidetä kiinni joten juominen siitäkin on erittäin hankalaa. Siksi meillä on vielä pullot tiukasti käytössä. Jotenkin mulle tulee sellanen olo että MÄ en ole tarpeeksi ahkerasti mukeja ja lusikoita pojalle antanut ja siksi meillä ei edetä näissä hommissa. Matkimallahan se lapsi oppii ja jos mä en näytä mallia niin miten hän voisi oppia....

Ja millasia ruokia te teette lapsille? Mä taidan aina kysellä tätä samaa asiaa... mä olen niin ONNETON kokki. Ja me syödään edelleen niin paljon töissä ja muutenkin rehuja että eipä taida tuo vesseli vielä tonnikalasalaateista piitata.

Mutta nyt mun on lähettävä hakemaan poikaa hoidosta, näkyilemisiin!

Heissan taas!
En löytäny nyt aamul tätä meiän ketjua,muuten ku Hae viestejä-toiminnol...Johonki hävinny ainaki tääl meil...

Vivi:mä annoin Danielille lusikan käteen n.10 kk iäs.Sillä se sit sohii ruokaa suuhun,osa menee,osa ei.Aluks oli tosi sotkusta puuhaa.Mut pikkuhiljaa kehittyy.Jos vaan jaksaa siivota sotkuja,ni kyllä se lusikka pikkuhiljaa alkaa suuhun osua.
Esikoiselle annoin lusikan vasta n.vuoden iäs .
Ehkä sitä haluu päästä nyt ite helpol,ku Danielin opettaa syömään ite. Kuitenki parin kk:n päästä vauva tulos, ni ois kiva, ku ei tarvis Danielii enää sillon syöttää.
Esikoinen(2v.)syö jo tosi siististi ite.On syöny kauan aikaa.

Ruuista. Eilen tein chili con carne-tyyppisen jauhelihasotkun ja keitin riisiä. Eli paistaa vaan jauhelihan ja sipulin ja lisää mausteita ja kasviksia siihen(mä laitoin wokkivihanneksia pakkasesta). Edellispäivänä tein makkarakeittoa.:)
Eli samaa ruokaa Daniel syö ku me muutki. Mä en oo mikään huippu kokki,mut katon välil ohjeita netistä ja yritän käyttää just kasviksia ja mausteita,että ois vähän vaihtelua.

Pikkusen tokkurainen olo,ku nukuin viimeyön huonosti.Olin illal kylässä naisporukan kesken ja en saanu heti unta,ku tulin myöhään kotiin. Sit Daniel herätti 2:lta ja 4:ltä.Sit jäin valvomaan kaheks tunniks...Mul on aina raskausaikana aamuyöstä sellasia valvomisjaksoja...No onneks sain nukkua viel 7-9 jotenkuten, ni vähän piristy.
Ja onneks on perjantai ja huomenna on mieski kotona.Tän päivän ku täs jaksaa...
Aurinko paistaa.Eilenki oli mahtava ilma ulkoilla.

Voi vitsi,kirjotin pitkän tarinan ja sitten tää meijän kone meni ""lukkoon"" eli mikään ei toiminut ja tarvi sammuttaa...

Mutta,oon kans huomannut,että meijänkin ketju aika ajoin on aika hiljanen,luulen että johtuu just tosta muksujen kasvusta ja tästä keväästä,jotenkin sitä ""herää"" tosta masentavasta talvesta.
Mielummin sitten viettää aikaa pihalla auringon paisteessa (missä auringon paisteessa? no kyllä välillä se pilkistää) kuin täällä netissä...

Tytöllä on ollut mahavaivaa ja kakka tosi löysää.
Voiskohan johtua tosta lääkekuurista?
Huomenna onneks loppuu lääkekuuri.
Kolmen viikon päästä pitäis mennä tarkastaan lääkäriin korvat.

Hauskat v-loput!

Jenni: Meiän pojil on ainaki ollu löysää kakkaa antibioottikuurien aikaan.Oon syöttäny välil maitohappobakteerikapseleita,siis gefilus-kapselien sisällä olevaa jauhetta,jos se vähän auttas...Mut kyl se kuurin loputtua normalisoituu pikkuhiljaa.

st,kakka juttuja :) mutta joo oot ihan oikeessa,että kuurin aikana löysällä,luin lääkepakkaus selosteen ja siinä luki,että voi tulla ilmavaivoja ja löysää kakkaa...
Joten kaikki ok...
No tänään kuuri joka tapauksessa loppuu,että päästään tästäkin vaivasta.

Oltiin likan kanssa aamukävelyllä sellanen 5km ja nyt se nukkuu tuolla pihalla,samoin mies...ei kylläkään pihalla,heh!!!!
Antaa sen nyt nukkua,kun ollu rankka iltavuoro viikko.
Ylitöitä pukkaa ja menee jo huomenna 05.30 töihin ja on iltaan asti.

Viikon päästä lauantaina on ystävä pariskunnan tupaantuliaiset ja sinne pitäs mennä juhlimaan,tyttö menee ekaa kertaa mun vanhemmille yöksi.
(äitini halus odottaa,että tyttö on isompi...)
Miehen vanhemmilla tyttö on ollutkin yötä...jotain 5-6krt ekan vuoden aikana.

Täytyy siivota...jos jaksaa...

Moi, kevät etenee täällä Ranskanmaalla, viime päivät on ollu tosi lämmintä. Viime vloppuna juhlittiin tytön synntäreitä(kirjoitinkohan siitä jo..?). Nyt on jo melkein 2vk sujunu yöt tosi hyvin. Illalla 20 nukkumaaan ja nukkuu heräämättä 8 asti. Tosin viime yönä itki ja menin tyhmä sen luo, no oikutteli vain. Sellaista kitinäÄ vain piti kun en ottanut syliin.No sit tiukasti sanoin sille et pää tyynyyn ja nuku, niin kummasti lakkasi vikinä ja jäi nukkuun:) Mulla on sittenkin auktoriteettia:)Saatiin vihdoin laitettua tytölle oma huone ja nyt on mukava kun meilläkin on taas sellainen aikuisten paikka:)
Meillä ei vielä kävellä ilman tukea kuin pari askelta, mutta esim rattaita tyttö tykkää työntää eikä haluais enää istua ollenkaan. Kyllä tää on vaan hauska ikä, kaikkia uusia juttuja tulee koko ajan. Meillä tyttö kanssa syö ite, vaihtelevalla menestyksellä¨, ja sit ite laitan toisella lusikalla väliin ruokaa. Ja nokkamukista juodaan, tuttipullo on nyt pois käytöstä. Täytyykin kokeilla tota tuoliin köyttämistä, tyttö nimittäin nousee koko ajan seisomaan syÖttötuolissa ja se on aika hurjan näköistä, eikä uskalla selkäÄnsä kääntää.
Taidan tästä siirtyä tenttikirjojeni pariin, vielä muutama viiko pitäisi jaksaa pakertaa ja sitten päästään Suomeen lomalle. Mun vanhemmat oottaa kovasti, kun ei olla joulun jälkeen oltu. Ja mä kanssa, ihana päästä vähän toisiin maisemiin.
Unohdin varmaan kirjoittaa jotain mitä oli tarkoitus,mut seuraavalla kerralla sitten. Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Sunnuntaipäivää!

Ihania ilmoja ollu myös Suomessa.Siis alkaa kevät vihdoin tulemaan tänne pohjoseenki.Lunta on viel vähän jäljel,mut suurinosa sulanu.

Epäilen,et Danielil on taas korvatulehdus.Viikko sit perjantaina loppu edellinen antibioottikuuri ja ei se varmaan purru, ku on nyt 2-3 yötä taas itkeskelly parin tunnin välein.Oon antanu särkylääkettä(pronaxenia ja suppoja).
Ku en tiiä viittiskö taas hakea antibioottikuuria lääkäriltä.
2 kuuria ei oo noihin korviin auttanu.Jospa taas kokeilis jotain,tai sit toi tulehus ei antibiooteilla vaan hoidu.Ehkä itekseen...
17.5. on se putkitusaika,että siihen astikaan viittis ihan oottaa.Toivottavasti putkituksen jälkeen korvatulehduskierre ois historiaa!
Ihan hyvin mä oon silti ite jaksanu noita katkonaisia öitä.Raskaana sitä pitää kuitenki herätä vessassa käymään.Mut säälittää Daniel,että sen pitää kärsiä.

Eipä tänne muuten ihmeitä.
Rentouttavaa sunnuntaita kaikille!

heipparallaa!!
meillä on tänä aamuna käveleskelty ahkerasti ja pidempiä matkoja...saa nähä että innostuuko nyt kun tossa yhdessä välissä oli monta päivää että ei kävelly yhtään!
onpa tota ilman tukea kävelyä harjoteltu jo pian kuukausi =)
meillä on vielä käytössä tuttipullo (meillä ei syödä tuttia niin ehkä sen takia en oo vielä luopunu pullosta että saa jotain imea)...en tiä koska siitä luopuis...nokkamukista juo jos äiti tai iskä juottaa mutta ei millään juo ite...mitenköhän sen sais opetettua...lasista juo parhaiten mutta ei tietenkään ite!

Nennalle iski flunssa uudestaan...eilen oli kuumetta ja aamulla oli vielä yskä tullut...onneks tyttö on kuitenki tosi virkee...!torstaina olis neuvola mutta saa nähdä onko parantunut että saako piikkiä! tekee kyllä toista poskihammasta että johtuisko taas toi flunssa siitä...kaikki hampaat tullu nuhan ja löysän kakan kans!

oi että st teillä aina vaan jatkuu tuo korvakierre...toiv. saatte pian kunnolla apua siihen!!voimia!

ihania ilmoja ollut...hankittiin pyörät ja istuin nennalle...nenna nauttii pyöräilystä =)

pitäis ruveta kaappeja siivoomaan...mutta ei millään jaksaisi =/

onneksi nyt on kaikki vieraat kahvitettu...tuli viikko juhlittua neidin synttäreitä =)

hauskaa päivää kaikille!!!

Meillä on kans vielä tuttipullo käytössä,lähinnä aamuisin ja iltaisin.
Päivisin ei juo tuttipullosta,mutta otan aina varoiks mukaan,kun lähdetään kylään.
Yö syömisestä on vihdoin päästy eroon,mutta heräilee edelleen siinä 4-5 maissa ja tuttia suuhun.
Nokkamukia meillä ei ole ollut pitkään aikaan käytössä,kun ei siitä mitään tullut.
Juo ruuan kanssa sitten maitoa tai vettä tavallisesta lasista/mukista,mutta ei pidä siis itse.

On kyllä niin ihania ilmoja ollut ja luvattiin koko viikoksi...

Mies teki eilen pitkän päivän töitä, 05.30-17.30.
Me oltiin sillä välin kyläilemässä tytön kans anoppilassa ja kuulin kehuja :) Miehen veli sanoi mulle,että oon laihtunut,samaa sanoi anoppikin...
On sitten ahkeralla kävelyllä ollut vaikutusta sekä vähän kun on katsonut mitä suuhun laittaa.
Sekä ahkerasti olen jumppaillut vatsalihaksia yms,kun tyttö leikkii lattialla.
Vaaka kyllä näyttää aika samoja lukemia,59-60kg...
Mutta varmasti jotain on tapahtunut talven jälkeen.
Ehkä jopa kehtaan rannalle mennä tänä kesänä bikineissä,no sitä sopii miettiä vielä.

Aurinkoisia kevät ilmoja kaikille!

Voi Jenni, mä olen ihan kade sun lukemista! Mä pyörin painoni kanssa edelleen siinä 64-63 kg:n tietämillä ja mitään ei tapahdu =( Itsekuria pitäisi vähän tiukentaa... plaah. Mä niiiiiiin haluaisin jo sinne 5-alkavalle luvulle. Vielä sitä ehtisi bikinikuntoon jos TODELLA ottaisi itseään niskasta kiinni. Pitäisiköhän yrittää...

Mun pitäisi myös nyt alottaa tuo Jesperin kannustaminen siihen itekseen syöntiin. Eli siis sotkua tiedossa mutta eipä sitä taida muuten oppia. Nokkamukista olen saanut pojan ottamaan nyt pieniä huikkia kun poistin sen venttiilin. Mutta silti pidän ite mukista kiinni tai muuten muki lentää ylösalas syliin ja vedet lattialle. Tavallisesta mukista Jesper joi aikasemmin tosi hyvin mutta nyt vaan kääntää päätä pois jos yritän. Muutenkin on nyt menossa karsee kapinointi kausi. Poika kapinoittee syöntiä, pukemista, vaipanvaihtoa jnejne. vastaan. Kokoajan pitäisi vaan olla menossa ja tekemässä ""omia juttuja"" =) Kurahousut ostin viikonloppuna (sellaset halpikset, 8e) jos vaikka mentäisiin nyt enemmän ulos konttaileen ja haisteleen kevättä. Saa tuota virtaa vähän pojasta pois ennen nukkumisia.

Töissä on tosi tylsää... tahtoisin niin takas kotiin. Voi kun keksisin tähän jonkun kultaisen keskitien. Olipa taas tällanen valivali kirjotus =(

Aurinkoista maanantaita kaikille!

heips

meillä oli lauantaina häät ja täällä nyt rouvashenkilönä kirjoittelen. Ihan sellaiset pienet vaan, yht. 21 henkee (me mukaan lukien), mutta oli todella hyvät. Tai ehkä just siks, että ehti jutella kaikkien kanssa ja eikä ollut mitään turhia odotteluja tms.

Tyttö oli juhlissa aivan todella ihanasti. Hän vaan katseli silmät suurina menoa ja oli todella hyväntuulinen ja reipas (olinpas ylpeä äiti). Tyttö lähti sitten mumman kanssa nukkumaan joskus aikaisemmin.

Meillä ollaan vähän jo kävelty. Ei mitään pitkiä matkoja, mutta vähän kuitenkin.

Ihanaa kun taitaa kevät tulla...

Onnittelut zuzille naimisiinmenon johdosta!
Meil on tänä kesänä 3-v.hääpäivä...

Käytin tänään Danielii lääkäris ja yllätys,yllätys tällä kertaa korvat ei ollukaan tulehtunu.Jotain muuta on sit itkeny yöllä.Oisko hampaita.Niitä ei kyllä näy...
Isoveljel taas punotti toinen korva ja se ei oo sitä mitenkään vaivannu.Ku käskin kattoo samal senki korvat.
Ei kuitenkaan saanu kuuria,ku ei ollu paha tulehus.
Joten jospa nää kevätilmat sais pojat tervehtymään.:)

Mies lähtee torstaina Lappiin pilkkireissulle ja jään poikien kaa yksin kotiin,ni ihan kiva,että ovat terveitä.Se palaa sunnuntaina.
Täytyypä kyläillä sit ahkerasti,että osaa olla yksin niitten kaa ton 3 päivää.En oo aiemmin ollu.:)

Mä annoin eilen Danielille nokkamukin.Eka vähän protestoi,mut kyl se sit osas siitä juodakki.Yöllä annoin kyl vielä pulloa.Pitäs kyl siirtyä pikkuhiljaa kokonaan nokkamukiin.

Ihania kevätilmoja ollu.Nautitaan niistä.

Onnea zuzille naimisiinmenon johdosta!

Meillä kauhee tohina muuton kanssa, ja pian katkee nettiki muutamaks viikoks...miten nykyään vielä voi kestää uuden liittymän saaminen 6vkoa?! plääh...

Poika mennä juosta viipottaa hurjaa vauhtia. Meillä kanssa kiljutaan sekä vaipanvaihtoa että vaatteiden laittoa, onneks housuvaipat sujahtaa vähän iisimmin päälle.

Meillä juodaan nokkiksesta, mutta pullosta juo vielä ennen päikkäreitä yhden maidon, ja se saa mun puolesta ihan rauhassa mennäkki. Tutti on nyt ollu vaan öisin, sillonki tupsauttaa aika nopiaa sen jo alkuyöstä pois.

Itse ei hoksaa syödä kyllä yhtään, imee vaan omaa lusikkaa. Uusia ruokia on maisteltu; tomaattia ja naudanlihaa ja näyttäisivät sopivan. Seuraavaks kala lekurin suositusten mukaan. Myös kaurapohjaista jäätelöä on maisteltu, samoin sellasia maidottomia ja munattomia eloveenan kaura-puolukka keksejä :)

Aurinkoista päivää!

Yhteistyössä