Lukasin pikasesti teiän kirjotuksia ja huomasin,että minä-83 oot saanu vauvan.Onnea oikein paljon!
Minäkin täällä vihdoin.Eli meillä kotona tietokone rikki ja en oo päässy ilmottelee vauvauutisia.Nyt kirjastossa koneella pikasesti.
Meille synty potra poika 27.7.torstaina.4120g ja 56 cm pitkä! Päänympärys 38,5 cm.Synnytys alko itekseen 26.7.alkuyöstä ja 4 mais mentiin sairaalaan poika synty iltapäivällä 13.21.Eli ei taaskaan kovin nopea synnytys.
Sairaalaan mennes paikat oli kuitenki jo 6 cm auki,mut ei vaan mun synnytykset etene nopeesti.Synnytys meni kuitenki hyvin.Ponnistusvaihe tuntu jonku verran,vaik mul oli epiduraali.Eli poika synty kasvot eellä ja käsi siinä mukana,ni vaatihan se tilaa.Eikä tuo pääkään ollu kovin pieni!

No sieltä se vaan mahtu tulemaan.
Sit synnyttäneiden osastolla kätilö kuunteli pojan sydänäänet ja siellä oli jotain sivuääniä,ni joutu sen takia lasten teho-osastolle tarkkailuun.Vauva oliki kokoajan siel lasten teholla ja mä ite synnyttäneiden osastolla.
Mä pääsin sunnuntaina kotiin ja poika maanantaina.Se todettiin ihan terveeks,eli sillä oli vaan vastasyntyneen normaaleja rytmihäiriöitä.Vähän harmitti ku niin nopeesti teholle pistivät ja jouduimme olee erossa heti alkuun toisistamme.
Nyt kuitenki onnellisesti kotona ja imetystä yritän saada onnistumaan.Vähän joutuu antaa pullosta maitoo,ku poika tottu last.osastolla pullolle.Kyllä mä sielläki kävin imettämäs mahollisuuksien mukaan.
Daniel ei oo ihme kyllä ollu mustasukkanen vauvasta vielä.Esikoinenkaan ei pahemmin,välillä vähän...No nyt lopettelen...