J
Jenni ei kirj...
Vieras
Heippa kaikille!
En ole kerennyt täällä käymään yhtään ja sitten tammikuun alussa meni tietokone rikki ja eilen sitten haettiin uusi.
Pian nää vesselit täyttää 3-vuotta,uskomatonta!
Mun mielestä Siiri on niin ihanassa iässä,kun puhetta tulee,kyselee hölmöjä ja hassuja kysymyksiä.Leikkii paljon jne...
Puhuu tarhakavereista jne.
Siiri on muutenkin tosi kiltti ja useimmiten tottelevainen =)
Oikeestaan mitään mega uhmaa ei ole ollut,paitsi viime kesänä oli aika tempperamenttinen jakso,mutta muuten ollaan likan kanssa kyllä puhumalla pärjätty.
Noh,josko näiden puheiden jälkee tulee sitten =D
Vaihdoin tossa työpaikkaakin,paikalliseen kauppaan ja syksyllä pitäis olla valmiina S-market johon me työntekijät siirrytään.
Syksyllä alotan näillä näkymin myynnin ammattitutkinnon oppisopimuksella.
Siitä on sitten tulevaisuudessa hyvä jatkaa opintoja jos jaksaa.
Uutta lasta ei ole tulossa,vuoden päästä mennään naimisiin niin ehkä sen jälkeen =)
Nyt vasta oikeestaan mulle on ruvennu tuleen pientä vauva-kuumetta...
Mutta koitan malttaa mieltäni...Tuntuu vaan,että koko ajan joku tuttu vartoo tai saa vauvan.
Milläs viikoilla st on?
Eikös kohta ole jo laskettu va oliko lähempänä kevättä?!
Hui,että neljäs lapsi jo =)
Tiedetäänkö jo kumpi tulee? Että josko olis se tyttö jo =)
Lopettelen nyt...
En ole kerennyt täällä käymään yhtään ja sitten tammikuun alussa meni tietokone rikki ja eilen sitten haettiin uusi.
Pian nää vesselit täyttää 3-vuotta,uskomatonta!
Mun mielestä Siiri on niin ihanassa iässä,kun puhetta tulee,kyselee hölmöjä ja hassuja kysymyksiä.Leikkii paljon jne...
Puhuu tarhakavereista jne.
Siiri on muutenkin tosi kiltti ja useimmiten tottelevainen =)
Oikeestaan mitään mega uhmaa ei ole ollut,paitsi viime kesänä oli aika tempperamenttinen jakso,mutta muuten ollaan likan kanssa kyllä puhumalla pärjätty.
Noh,josko näiden puheiden jälkee tulee sitten =D
Vaihdoin tossa työpaikkaakin,paikalliseen kauppaan ja syksyllä pitäis olla valmiina S-market johon me työntekijät siirrytään.
Syksyllä alotan näillä näkymin myynnin ammattitutkinnon oppisopimuksella.
Siitä on sitten tulevaisuudessa hyvä jatkaa opintoja jos jaksaa.
Uutta lasta ei ole tulossa,vuoden päästä mennään naimisiin niin ehkä sen jälkeen =)
Nyt vasta oikeestaan mulle on ruvennu tuleen pientä vauva-kuumetta...
Mutta koitan malttaa mieltäni...Tuntuu vaan,että koko ajan joku tuttu vartoo tai saa vauvan.
Milläs viikoilla st on?
Eikös kohta ole jo laskettu va oliko lähempänä kevättä?!
Hui,että neljäs lapsi jo =)
Tiedetäänkö jo kumpi tulee? Että josko olis se tyttö jo =)
Lopettelen nyt...