Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:restonomi -linja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Meillä ei ole ollut mitään joustoja luentojen kanssa. Poissaoloista vietävä lääkärintodistus jne.
Meillä piti tehdä poissaoltu labra tai projekti takaisin. Lääkärintodistus oli turha kun sillä ei tehnyt mitään. Jos tietty poissaolomäärä ylittyi, ei sitä voinut korvata millään.
No joo, liiketaloudessa ei nyt ihan oo vastaavaa... Oli muutamia pakollisia luentoja, joilta ei voinut olla pois tai joutui kokonaan kurssin uusimaan.
Jo ensimmäisenä vuonna meille iskostettiin, että krapula ei ole syy jäädä pois. Työelämässä voi kostean liikepalaverin jälkeen joutua menemään töihin myös.![]()
Meillä oli aikkaripuolellakin aluksi koulun taholta tällainen asenne. Kävin montakipakkaa sähköpostikeskustelua ohjaavien opettajien ja koulun rehtorin kanssa asiasta. Olin miltei nelikymppinen, kahden lapsen yh ja päivät töissä. En tosiaankaan istunut koulussa "täyttääkseni jotain tyhjiötä elämässäni" vaan mulla oli selkeät syyt sille, miksi koko koulussa olin. Pistin meilit aina cc:nä koko kurssille ja sain varsin positiivista palautetta. Ja jotain ihan oikeasti aikaiseksikin, koska opettajat tuntuivat ymmärtävän sen, että perheellisellä työssäkäyvällä aikuisella on muutakin tekemistä kuin istua pilipalikursseilla. Kovinta tuntui koululle olevan se, että me aikkarit esitimme vaatimuksia mm opetuksen laadusta, järjestelyistä ja kurssimateriaalista.Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Isoin ongelma mun mielestäni siinä "nuoriso-opiskelussa" oli se, että koulun taholta tunnuttiin kuvittelevan, että kaikki ovat parikymppisiä äidin lihapatojen äärellä notkuvia poikia - joustoa missään asiassa oli siis jotenkin ihan käsittämättömän vaikea järjestää.
Tää on ihan totta. Joskus meininki oli todella epäreilua kun päivää ennen kurssin alkamista sen ajankohta siirrettiin myöhäiseen iltaan kun olisi pitänyt olla töissä. Koulun puolelta sanottiin vain: Emme suosittele työntekoa opiskelun aikana, varsinkaan jos se ei kosketa omaa alaa. Toisaalta meillä oli opettajia jotka joustivat lisäopetuksen ja lisälabrojen järjestämiseksi jos oli kyseessä puhdas oppimisen halu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:restonomi -linja![]()
Niin kuin sanottu, kaikki linjat eroaa toisistaan. Helpommalla pääsevät restonomit ja kaikki nomit yleensäkin. Sitten sh:t ja sitten loput, tekniikka ja liikenne siellä vaikeimmassa päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja onko:täällä tekniikan puolen käyneitä, millaista oli?
Alkuperäinen kirjoittaja onko:Alkuperäinen kirjoittaja onko:täällä tekniikan puolen käyneitä, millaista oli?
edelleen kysyisin tätä saamaa jos joku täällä sattuisi olemaan.