HUI HEL*ETTI, KYLLÄ SÄIKÄYTTI! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mies kattoo lätkää sohvalla, mä menin saunaan (mies tiesi). Lapset (3kpl) jäivät tänne sisälle leikkimään ja juoksentelemaan. Yhtäkkiä mies juoksee saunalle, mä olin jo suihkussa, huutaa että "onko xxxxx siellä"?! Meidän nuorimmainen 1v10kk oli kateissa. Ulko-ovi oli auki ja lapsi pihan perällä olevassa hiekkalaatikossa leikkimässä!

Arvata saattaa, pidinkö palopuheen ukolle. Menee yöunet kun mietinkin mitä kaikkea hirveää ois voinut tapahtua! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti myös:
Hui, mutta onneksi jo noinkin iso ja tietää varmaan ettei pihasta saa pois lähteä?

Tietää, tai on siitä tottakai sanottu. Mutta hänellä on nykyään usein tapa, että lähtee juoksemaan tielle päin. Onneks ei just tällä kertaa tehnyt sitä!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen..:
.. meillä on ihan samanlainen, kohta 2-vuotias, joka voi häipyä hiljaa yksin ulos. Osaa avata oven jo lukosta.

Meillä on ovi ollut auki, ei oo ikinä ite mennyt sitä availemaan. Mutta eipä ole enää tästä lähtien.

Meillä häipyi vuotias kerrostalon pihamaalle yökkärissä talvipakkaseen. Molemmat oltiin kotona, muksulla iltatoimet tehty ja päästin sen vähäksi aikaa vielä lattialle puuhailemaan. Tenava tepasteli ees taas olkkari-keittiö väliä ja yhtäkkiä vaan tuntuu kylmä ilmavirta. Ulko-ovi ei vissiin ollut napsahtanut kunnolla lukkoon ja taapero tassutteli pihamaalla kohti parkkipaikkaa... ehti säikäyttää mutta kyllä sitten tuli naurettuakin toisen topakkuudelle. Sen jälkeen muisti kyllä varmistaa että ovi on kunnolla kiinni.

Yhteistyössä