Hui! Musta olisi perin kammottavaa, jos osaisin olla näin "Tuksu"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23163460]En usko, että on mikään läppä. Ei kukaan järkevä ihminen kasvata tollasta tuksutukkaa huvikseen, pakko siinä on olla jotain mielisairautta taustalla.[/QUOTE]

Tosissasiko luulettöä toi on joku fani?!? Huhhahhei! Näkeehän tosta nyt jo kaus et on laittanut jonkun irtotupsun tukaksi, vähän jotain fylliä lantiolle jne. Hyvä tai huono vitsi, mutta mä en tajua miten se keneltäkään jää huomaamatta vitsiksi!

[QUOTE="Maikki";23163498]Tosissasiko luulettöä toi on joku fani?!? Huhhahhei! Näkeehän tosta nyt jo kaus et on laittanut jonkun irtotupsun tukaksi, vähän jotain fylliä lantiolle jne. Hyvä tai huono vitsi, mutta mä en tajua miten se keneltäkään jää huomaamatta vitsiksi![/QUOTE]
Löysää sitä otsapantaa ihan pikkasen, jookos? Ja tuolla mitään fylliä ollu lantiolla sentään... Ihan omaa tavaraa tais olla.

Ootteko huomannu, miten Tuksun tuijotus vaeltaa aina haastateltaessa kaikkialla muualla kuin haastattelijassa tai kamerassa? Ja tää "Siis mähän olen ollut show-tanssija jo yli kymmenen vuotta..." ja sit horjahtelee kuin joku tehdassiivooja-Ritva kännissä olkkarissaan...

[QUOTE="Lellu";23163553]Minä tyhmä olen ymmärtänyt termin "glamour" vissiin jotenkin väärin... :D[/QUOTE]

:laugh:

Käykö niitä hemmetin dollseja joku jossain katsomassa!?Ei luoja,mitkä koreografiat.:D

Yhteistyössä