A
arkajalka
Vieras
Mun koirani oli tuolla omassa huoneessaan, luulin sen olevan nukkumassa. Se alkoi ensin murahdella ja haukahti sitten muutaman kerran vaimeasti. En noteerannut mitenkään. Sitten koira alkoi kiertää huushollia ja tuli lopulta mun taakseni murisemaan. Mitä ihmettä?? Ei siis mitään uhkaavaa murinaa, että se olisi ollut aikeissa syödä mut, vaan erilaista ääntä... Odottelin hetken koiraa huomioimatta (palstailin tässä samalla) ja koira lähti takaisin huoneeseensa. Kuulin, että se nousi katsomaan ikkunasta ja varoitushaukahti taas. No, sinne se sitten rauhoittui.
Nappasin itselleni yöpalaa ja ajattelin päästää koiran pihalle. Laskin sen ovesta pissalle, mutta kutsuin sen kolmen sekunnin sisään takaisin, sillä tuolla ulkona ulvoo joku. :| Mua ei yhtään ilahduttaisi lähteä tuonne karannutta koiraani etsimään, joten nappasin sen naruun, menin takaisin ulos ja aioin pissattaa sen joka tapauksessa. Koira kusi puolen metrin päähän rapusta ja halusi sisään. Nyt se on ihan normaali, mutta mulla on spooky olo... Hyi olkoon.
Nappasin itselleni yöpalaa ja ajattelin päästää koiran pihalle. Laskin sen ovesta pissalle, mutta kutsuin sen kolmen sekunnin sisään takaisin, sillä tuolla ulkona ulvoo joku. :| Mua ei yhtään ilahduttaisi lähteä tuonne karannutta koiraani etsimään, joten nappasin sen naruun, menin takaisin ulos ja aioin pissattaa sen joka tapauksessa. Koira kusi puolen metrin päähän rapusta ja halusi sisään. Nyt se on ihan normaali, mutta mulla on spooky olo... Hyi olkoon.