Hui olkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arkajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arkajalka

Vieras
Mun koirani oli tuolla omassa huoneessaan, luulin sen olevan nukkumassa. Se alkoi ensin murahdella ja haukahti sitten muutaman kerran vaimeasti. En noteerannut mitenkään. Sitten koira alkoi kiertää huushollia ja tuli lopulta mun taakseni murisemaan. Mitä ihmettä?? Ei siis mitään uhkaavaa murinaa, että se olisi ollut aikeissa syödä mut, vaan erilaista ääntä... Odottelin hetken koiraa huomioimatta (palstailin tässä samalla) ja koira lähti takaisin huoneeseensa. Kuulin, että se nousi katsomaan ikkunasta ja varoitushaukahti taas. No, sinne se sitten rauhoittui.

Nappasin itselleni yöpalaa ja ajattelin päästää koiran pihalle. Laskin sen ovesta pissalle, mutta kutsuin sen kolmen sekunnin sisään takaisin, sillä tuolla ulkona ulvoo joku. :| Mua ei yhtään ilahduttaisi lähteä tuonne karannutta koiraani etsimään, joten nappasin sen naruun, menin takaisin ulos ja aioin pissattaa sen joka tapauksessa. Koira kusi puolen metrin päähän rapusta ja halusi sisään. Nyt se on ihan normaali, mutta mulla on spooky olo... Hyi olkoon.

joo minäkin kävin eilen illalla viemässä roskat koiran kans...roska katos on noin 50metrin päässä...siellä oli joku juoppo siellä roskissa,ette arvaa kuinka säikähin:/sai juoppo vauvan paskavaippa pusiin niskaan:D:D

Koirat yleensä pelkää susia joten niitä veikkaisin minäkin. Ei tosiaan kannata koiraa laittaa pihalle nyt juoksentelemaan, vaikka kuullostaa olevan sen verran fiksu koira ettei lähtiskään :)
Mis päin asutte?

Asutaan ihan korvessa, juu. Olen mä kuullut, että täälläpäin pyörii susiakin, mutta en ole kuunaan pelännyt niitä enkä muitakaan eläimiä. Mutta se hyytävä ulvonta, hui! Inhaa, että toi koira on ihan hipihiljaa ja säikäyttää mun joka kerran, kun se taas haukkuu tai murahtaa. Kumpaakohan se muuten oli vailla tuossa niskan takana muristessaan, aikoiko se pelastaa mut vai pitikö mun pelastaa se? :D

Mut saa kyllä tietyssä mielentilassa peloteltua millä vaan, joskus piti kipaista miehen kainaloon asti vain siksi, että pihakasvin varjo lepatti iltahämärissä syystuulessa. Tiesin, että se oli vain varjo, mutta kun tulee kauhuleffatunnelma, niin minkäs teet?

[QUOTE="vvv";25661359]joo minäkin kävin eilen illalla viemässä roskat koiran kans...roska katos on noin 50metrin päässä...siellä oli joku juoppo siellä roskissa,ette arvaa kuinka säikähin:/sai juoppo vauvan paskavaippa pusiin niskaan:D:D[/QUOTE]

:D

Asutaan ihan korvessa, juu. Olen mä kuullut, että täälläpäin pyörii susiakin, mutta en ole kuunaan pelännyt niitä enkä muitakaan eläimiä. Mutta se hyytävä ulvonta, hui! Inhaa, että toi koira on ihan hipihiljaa ja säikäyttää mun joka kerran, kun se taas haukkuu tai murahtaa. Kumpaakohan se muuten oli vailla tuossa niskan takana muristessaan, aikoiko se pelastaa mut vai pitikö mun pelastaa se? :D

Mut saa kyllä tietyssä mielentilassa peloteltua millä vaan, joskus piti kipaista miehen kainaloon asti vain siksi, että pihakasvin varjo lepatti iltahämärissä syystuulessa. Tiesin, että se oli vain varjo, mutta kun tulee kauhuleffatunnelma, niin minkäs teet?

Veikkaan et sun olis niinku tarkotus pelastaa se :D

Mut joskus kaks rohkeeta koiraa jätti yksin metsään ku kuulu rytinää ( siel oli nähty myöhemmin karhun jälkiä ) Olivat painaneet häntä suorana kotiin ja hyppivät hulluna ovee vasten et äkkiä sisälle! ja päästyään suoraan pöydän alle. :kieh:

[QUOTE="jep";25661404]Veikkaan et sun olis niinku tarkotus pelastaa se :D

Mut joskus kaks rohkeeta koiraa jätti yksin metsään ku kuulu rytinää ( siel oli nähty myöhemmin karhun jälkiä ) Olivat painaneet häntä suorana kotiin ja hyppivät hulluna ovee vasten et äkkiä sisälle! ja päästyään suoraan pöydän alle. :kieh:[/QUOTE]

Reilu peli!

Vaan lienee kai se oma nahka koirallakin usein lähinnä. Mä muistan joskus lukeneeni, miten joku oli testannut koiraansa kotona iltasella. Se omistaja oli lukenut jonkin uutisen, miten joku mummeli oli pelastunut sairaskohtauksen saatuaan, kun mummelin koira oli haukkunut hurjasti ja joku oli tullut katsomaan, onko joku hätänä. No, tämä koiranomistaja sitten päätti teeskennellä tajutonta ja romahti olkkarin lattialle. Koira tulikin paikalle, yritti kuonollaan tökkiä ja sitten nuolla sitä omistajaansa. Todettuaan, että tyyppi oli ja pysyi liikkumattomana, koiruus meni ja pihisti pöydältä viimeisen pizzanviipaleen. Tärkeimmät nääs ensin!

Reilu peli!

Vaan lienee kai se oma nahka koirallakin usein lähinnä. Mä muistan joskus lukeneeni, miten joku oli testannut koiraansa kotona iltasella. Se omistaja oli lukenut jonkin uutisen, miten joku mummeli oli pelastunut sairaskohtauksen saatuaan, kun mummelin koira oli haukkunut hurjasti ja joku oli tullut katsomaan, onko joku hätänä. No, tämä koiranomistaja sitten päätti teeskennellä tajutonta ja romahti olkkarin lattialle. Koira tulikin paikalle, yritti kuonollaan tökkiä ja sitten nuolla sitä omistajaansa. Todettuaan, että tyyppi oli ja pysyi liikkumattomana, koiruus meni ja pihisti pöydältä viimeisen pizzanviipaleen. Tärkeimmät nääs ensin!

:laugh: :laugh: :laugh:

Me annettiin koirille monesti pizzanreunoja sillon ku oli pizzoja haettu. no kerran sit jäi kokonainen pizza ulkoeteiseen. Ku tultiin takaisin kotiin oli eteisen lattialla avoin pizza laatikko ja reunat jäljellä! :D

[QUOTE="jep";25661742]:laugh: :laugh: :laugh:

Me annettiin koirille monesti pizzanreunoja sillon ku oli pizzoja haettu. no kerran sit jäi kokonainen pizza ulkoeteiseen. Ku tultiin takaisin kotiin oli eteisen lattialla avoin pizza laatikko ja reunat jäljellä! :D[/QUOTE]

Ei jestas, fiksu koira :D

Mun koira on varmaan entisessä elämässään ollut amerikkalainen. Aina kun pimeässä lenkkeillessä rasahtaa joku, niin tämä pässi jääpi paikalleen tuijottamaan, kun minä olisin jo sillä säikähyksellä vetänyt tiet suoriksi ja kotiin.

Yhteistyössä