Huijasin exää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono omatunto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono omatunto

Vieras
me ollaan erottu vasta vajaa viikko sitten. Exä on jo treffipalstalla roikkumassa ja niinpä tein minäkin katkeruuden, ikävän ja kaipuun vallassa feikki profiilin ilman kuvaa. Hänhän tarttui "syöttiin" heti! Ehdotin ihan hänelle melko pian,että kiinnostaisiko tavata alkuun ihan vain seksin merkeissä. Tähänkin tämä kusi*ää suostui miltei suorilta vaikkei tällä "hemaisevalla blondilla" ollut kuvaakaan näyttää :(
Viime yönä sitten tunnon tuskissani pyörin, heillä jäi keskustelut vielä treffipalstalla kesken,koska exän piti jo mennä nukkumaan. Itselläni ei uni tullut. Exäni on pettänyt kyllä minua lukuisia kertoja, valehdellutkin melko rajusti.
Yöllä pohdin sitä, miten saisin oman oloni tästä ahdistuksta puhdistettua - auttaisiko se,jos myöntäisin huijanneeni häntä? Jos kertoisin suoraan,että tuli tehtyä tyhmästi kun niin ikävä vaivasti? En ole ylpeä tekosestani, olen ihan rikki koko suhteen ja eron vuoksi :(

No et takuulla kerro eksälle asiasta. Hän on selvästi jo siirtynyt kauniisti sanottuna uusiin haasteisiin, eikä takuulla tunne sympatiaa sinua kohtaan vaikka kuinka kerrot ikävästä.
Juttele ennemmin jollekin ystävälle ja muista, että ajan kuluessa helpottaa. Oikeasti.

No siis... Te olette kuitenkin jo eronneet, että sillä miehellä on oikeus tehdä mitä lystää ja kenen kanssa.

Mutta jos noin nopeasti on valmis sinut jättämään taakseen, niin ero on ollut ihan oikea ratkasu sunkin kannalta, vaikka kuinka pahaa tekis. Nyt vaan pää pystyyn ja kohti uutta elämää!

• Tykkää
Reactions: erinys
kohti uusia tuulia. Älä kiusaa itteäs - äläkä exää vaikka tekis mieli. Se ei ole kovin kypsää touhua. Te ette sopineet yhteen, piste. Jos olisitte, et olisi tullut petetyksi. Petoksen pohjalle on aika mahdotonta rakentaa mitään. Ja muista, jos miehesi on jo mennyt ohi sinusta tarkoittaa se vaan sitä ettei hän ole sinusta pitkiin aikoihin välittänyt tai ei ainakaan rakastanut. Toisen tunteita ei voi pakottaa ja siksi äärimmäisen hyvä että erositte.

Tuolla jossain on olemassa mies joka tulee sinua rakastamaan ja sinä häntä.

voi kamala kuinka teidän sympaattiset viestinne sai minut täällä itkemään. Tuo on tosi, ehkei minun kannata itseäni ja heikkouttani hänelle enää paljastaa :( meidän suhde oli jo alkumetreillä petoksen tiellä, hän alkoi seurustelemaan minun kanssa vaikka asui vielä exänsä kanssa ja tästä ei minulle puhunut yhtään mitään! Selvis minulle myöhemmin,että hänellä on persoonallisuus häiriö, tämä varmaan tekee hänestä niin epävakaan. Vaikea pari vuotta meillä takana, hän kun oli suurimmaksi osaksi niin rakastava ja hellä, auttavainen, mutta sitten ihan jostain mitättömästä jutusta suuttui ja lähti omille teilleen - aina vaan takas otin.

Mutta pakko uskoa huomiseen jo lastenikin tähden.

Kiitos teille ihanat aamun ihmiset <3

Siis ymmärrän ihan, että on tarve tuollaiseen. Ehkä tuollaisen puolen kun selvittää ja oppii tuntemaan exästään, niin se auttaa taas hiukan hyväksymään eron. No mutta oikeasti yritä nyt vaan sinäkin kääntää katse tulevaan. Exäs on uusien naisten perässä, tee sä fiksummin ja elele jonkin aikaa ihan itseksesi. Se tekee hyvää. Vielä sitä sullekin uutta seuraa löytyy, kunhan aika on kypsä. Tsemppiä erosta toipumiseen!

Lopetat niin ettet edes mene sinne treffipalstalle enää. Ei sun tarvii mitään selitellä miehelle, katoat vaan.

Nuo ekat viikot on kriittistä aikaa ja itsekukin on sortunut epätoivoisiin tekoihin. Nyt vaan puhelin käteen ja soitat ystävällesi ja vuodatat olan takaa. Kyllä se siitä pikkuhiljaa :)

Itse sopisin treffit, jonne en menisi, enkä vastailisi äijän viesteihin enää sen jälkeen. Ei välttämättä paras ratkaisu, mutta henk. koht. haluaisin kostaa... Ehkä sinä pystyt vaan lopettamaan kirjoittelun ilman sen kummempia selittelyitä, mutta älä ainakaan tunnusta mitään. Tsemppiä ja voimahalit!

minä kävin poistamassa vaan koko profiilin, sanomatta hänelle enää sanaakaan. Kunnon juoksu lenkin kävin ensin tekemässä, se kummasti selvitti päätäni, ajatuksia ja tunteitakin.
Nyt on itkun paikka kun siltä tuntuu ja siltähän tämä tahtoo tuntua, mutta josko jo viikon päästä oloni olisi parempi.
Kiitos myös Miau ehdotuksestasi, tuokin mulla eilen mielessä kävi. Mutta en halua olla ilkeä ja huono ihminen tämän vuoksi enää.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
minä kävin poistamassa vaan koko profiilin, sanomatta hänelle enää sanaakaan. Kunnon juoksu lenkin kävin ensin tekemässä, se kummasti selvitti päätäni, ajatuksia ja tunteitakin.
Nyt on itkun paikka kun siltä tuntuu ja siltähän tämä tahtoo tuntua, mutta josko jo viikon päästä oloni olisi parempi.
Kiitos myös Miau ehdotuksestasi, tuokin mulla eilen mielessä kävi. Mutta en halua olla ilkeä ja huono ihminen tämän vuoksi enää.

Juu älä sinä alennu tuollaiseen, vaan fiksuna ihmisenä siirry eteenpäin asioissa ja anna exän olla. Mitäpä tuollainen kiusaaminen auttaisi ketään.

[QUOTE="vieras";26815268]Juu älä sinä alennu tuollaiseen, vaan fiksuna ihmisenä siirry eteenpäin asioissa ja anna exän olla. Mitäpä tuollainen kiusaaminen auttaisi ketään.[/QUOTE]

eihän se auta kuin ehkä hetkellisesti jos siinä tilanteessa itse ajattelee, että nyt kostan ja huijaan takaisin!

Yhteistyössä