huimaava olo viimeisellä kolmanneksella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh

Vieras
En pysty kertakaikkiaan seisomaan edes kymmentä minuuttia paikallani, kun meinaa taju lähteä. Pienessä liikkeessä parempi, mutta esim. ison marketin kiertämisen jälkeen on pakko päästä istumaan ja saada juotavaa tai muuten lähtee taju. Hemoglobiini on vain 100 ja verenpainekin 100/60, että siinä varmaan päälimmäiset syyt. Millä ihmeellä ton hempan saa ylös? Salmiakkia olen yrittänyt syödä että sais vähän verenpainetta korkeemmas, jotta jaksas kuumallakin pumpata verta aivoihin asti. Rautakuuri menossa koko ajan, mutta silti hemoglobiini oli vai laskenut edellisen neuvolan jälkeen. Neuvolatäti määräsi tupla-annoksen rautaa, mutta vasta ei kestä kuin korkeintaan tabletin päivässä.

Mulla kyllä viikkoja vasta 23, mutta verenpaineet laskeneet koko ajan. Nyt 96/60. Vissy-vettä käski terkkari juoda, että sais paineet nousemaan. Hemppa ollu koko ajan 120 tietämissä. Saa nähdä kuin alas noi verenpaineet viel laskee...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla kyllä viikkoja vasta 23, mutta verenpaineet laskeneet koko ajan. Nyt 96/60. Vissy-vettä käski terkkari juoda, että sais paineet nousemaan. Hemppa ollu koko ajan 120 tietämissä. Saa nähdä kuin alas noi verenpaineet viel laskee...

Mä en voi vissyä juoda kun hiilihapotetut turvottaa. Tuota salmiakkiakaan en pysty kovin paljoa syömään kun sitten on niin turvoksissa.

Yhteistyössä