Hukkuukohan tuo meidän poitsu noihin jo ostettuihin talvivaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Ostin jo keväällä alennuksesta Lassietecin talvihaalarin ja Lassien 2-osaisen toppapuvun pojalle koossa 92 ja nyt mietin, että onkohan nuo kuinka isoja, kun poitsulla on nyt mittaa 83,5cm.

Pitääköhän tässä nyt kuitenkin ostaa talvivaatteita koossa 86cm.

Nyt on vielä pitänyt 80cm Reimatecin välikausipukua ja se on just ja just sopiva.

[QUOTE="hei";21990549]Lassie tulee olemaan reilu. =) Nekin ovat isoa kokoa.[/QUOTE]

Eli kannattaa katella huutiksesta myös 86cm pukua. Tuo jätkä kun on vielä tuollainen hoikka malli, niin siksi aloin miettimään.

Tuo jätkä on kyllä kasvanut niin tappavan tasaiseen tahtiin koko ajan, ei minkäänlaisia kasvupyrähdyksiä ole ollut. Keväällä taisin täällä kysellä kumman koon ottaisin ja taidettiin 92 suositella, joten sen otin, mutta pitää nyt varmaan katella pienempää kokoa :)

No jos nuo sitten menisi sitten tälle kakkoselle tai vaikka jo kevätpuolella tuolle esikoiselle tai sitten myydään uutena pois :)

Meillä ihan sama juttu ja juuri saman kokoinen poikakin. Olin ostanut lisäksi juuri kaksiosaisen puvun, sekä toppahaalarin koossa 92, ja hillittömän reiluja ovat. Onneksi ostin ne alesta. Nyt sain onneksi kaverilta ostettua koon 86 ReimaTec-haalarin, joka menee varmasti koko talven.

Äh, et tietenkään osta uusia!!! Hölmö jos uusiin tuhlaat rahaa. Mitä sitten jos ovat vähän suuret alkutalvesta! Talvi kestää kuitenkin sen 6kk marraskuusta-huhtikuuhun,jolloin haalarilla on käyttöä, joten kasvuakin tapahtuu!

Mä ostan haalareissa aina koon suuremman kuin oikea pituus, koska inhoan liian nafteja haalareita.
Eikä se liikkumista ole haitannut. Mukavampi pukea kun on tilaa.

Myyjätkin sanoo että 10cm kasvunvaraa haaroissa pitäis olla tuonikäisellä!

Mitä järkeä ostaa juuri se OIKEAN kokoinen haalari, ja sitten saa paniikissa etsiä joulualeista se seuraava koko kun tulikin pieneksi!!?

Miksei heti voi ostaa haalaria jossa on se kasvuvara? Tätä en ymmärrä,ja aina täällä jauhetaan että liian iso haalari ei olemukava.höpöhöpö sanon minä.

Yhteistyössä