K
"kiukkuinen"
Vieras
Olen niin kyllästynyt siihen kusipäähän...
Asutaan 700km päässä toisistaan ja meidän lapset 3kpl asuu sii minulla.
No,hän ei ole ottanut lapsia luokseen kun 5kk sitten viimeksi vklopuksi.
Koko kesän ollu koko ajan jotain menoa ettei ole kerinnyt lapsia ottamaan luokseen ja paskat se ole kun suvun mökillä maannut päivät.
Lapset kyselee ja ikävöi isäänsä,mutta tämä ei välitä eikä pidä mtn yhteyttä lapsiin.
Sitten se yhtäkkiä ilmottaakin samana pvänä että voi 2pväksi ottaa lapset ja se ei meille onnistu niin lyhyellä varoajalla ja nythän sitten ottaa lasten valvojaan yhteyttä että en anna tavata lapsia.
Sopimuksessa on että 5viikon välein on isällä vkloput,mutta hänelle ei koskaan silloin sovi.
Onko tämä oikein että toinen voi pompotella ihan miten haluaa?
Sossut ei ota kantaa asiaan mitenkään.
Asutaan 700km päässä toisistaan ja meidän lapset 3kpl asuu sii minulla.
No,hän ei ole ottanut lapsia luokseen kun 5kk sitten viimeksi vklopuksi.
Koko kesän ollu koko ajan jotain menoa ettei ole kerinnyt lapsia ottamaan luokseen ja paskat se ole kun suvun mökillä maannut päivät.
Lapset kyselee ja ikävöi isäänsä,mutta tämä ei välitä eikä pidä mtn yhteyttä lapsiin.
Sitten se yhtäkkiä ilmottaakin samana pvänä että voi 2pväksi ottaa lapset ja se ei meille onnistu niin lyhyellä varoajalla ja nythän sitten ottaa lasten valvojaan yhteyttä että en anna tavata lapsia.
Sopimuksessa on että 5viikon välein on isällä vkloput,mutta hänelle ei koskaan silloin sovi.
Onko tämä oikein että toinen voi pompotella ihan miten haluaa?
Sossut ei ota kantaa asiaan mitenkään.