Hullua että en saa exääni kuriin mitenkään lailla:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiukkuinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiukkuinen"

Vieras
Olen niin kyllästynyt siihen kusipäähän...
Asutaan 700km päässä toisistaan ja meidän lapset 3kpl asuu sii minulla.
No,hän ei ole ottanut lapsia luokseen kun 5kk sitten viimeksi vklopuksi.
Koko kesän ollu koko ajan jotain menoa ettei ole kerinnyt lapsia ottamaan luokseen ja paskat se ole kun suvun mökillä maannut päivät.
Lapset kyselee ja ikävöi isäänsä,mutta tämä ei välitä eikä pidä mtn yhteyttä lapsiin.
Sitten se yhtäkkiä ilmottaakin samana pvänä että voi 2pväksi ottaa lapset ja se ei meille onnistu niin lyhyellä varoajalla ja nythän sitten ottaa lasten valvojaan yhteyttä että en anna tavata lapsia.
Sopimuksessa on että 5viikon välein on isällä vkloput,mutta hänelle ei koskaan silloin sovi.
Onko tämä oikein että toinen voi pompotella ihan miten haluaa?
Sossut ei ota kantaa asiaan mitenkään.

[QUOTE="kiukkuinen";28703564]Olen niin kyllästynyt siihen kusipäähän...
Asutaan 700km päässä toisistaan ja meidän lapset 3kpl asuu sii minulla.
No,hän ei ole ottanut lapsia luokseen kun 5kk sitten viimeksi vklopuksi.
Koko kesän ollu koko ajan jotain menoa ettei ole kerinnyt lapsia ottamaan luokseen ja paskat se ole kun suvun mökillä maannut päivät.
Lapset kyselee ja ikävöi isäänsä,mutta tämä ei välitä eikä pidä mtn yhteyttä lapsiin.
Sitten se yhtäkkiä ilmottaakin samana pvänä että voi 2pväksi ottaa lapset ja se ei meille onnistu niin lyhyellä varoajalla ja nythän sitten ottaa lasten valvojaan yhteyttä että en anna tavata lapsia.
Sopimuksessa on että 5viikon välein on isällä vkloput,mutta hänelle ei koskaan silloin sovi.
Onko tämä oikein että toinen voi pompotella ihan miten haluaa?
Sossut ei ota kantaa asiaan mitenkään.[/QUOTE]

Sanot, ettei noin lyhyt varoitusaika sovi millään, kyllä se lastenvalvoja ymmärtää. Sano myös ettei ole aikoihin lapsiaan edes halunnut tavata.

Miksei kahden päivän varoitusaika riitä?

Kivan miehen kanssa lapset teit, kun ei niistä tuon enempää tunnu välittävän. Anna kun arvaan: enne lapsia hän oli oikea unelma, ja muuttui yllättäen lasten synnyttyä ihan toisenlaiseksi?

[QUOTE="vieras";28703607]Miksei kahden päivän varoitusaika riitä?

Kivan miehen kanssa lapset teit, kun ei niistä tuon enempää tunnu välittävän. Anna kun arvaan: enne lapsia hän oli oikea unelma, ja muuttui yllättäen lasten synnyttyä ihan toisenlaiseksi?[/QUOTE]

Luepas kunnolla ennen kuin kommentoit, isä ilmoittaa SAMANA PÄIVÄNÄ että voi ottaa lapset kahdeksi päiväksi. Eli käytännössä joku parin tunnin varoitusaika.

[QUOTE="vieras";28703607]Miksei kahden päivän varoitusaika riitä?

Kivan miehen kanssa lapset teit, kun ei niistä tuon enempää tunnu välittävän. Anna kun arvaan: enne lapsia hän oli oikea unelma, ja muuttui yllättäen lasten synnyttyä ihan toisenlaiseksi?[/QUOTE]

Lukisit tarkemmin ennen ku alat kommentoimaan....
Samana pvänä ilmoittaminen ei riitä,koska teemme kolmivuorotyötä ja muksut pitää kuljettaa autolla puoleen väliin saakka ja meillä on kuitenkin oma elämä ja omat menomme.
Lasten isän varaan kun ei voi mitään laskea,niin monet pettymykset aiheuttanut lapsille että meille jo riittää.
Kerrankin otin puoli pvää vapaaksi töistä että vien lapset puoleenväliin niin herra ilmoitti just kun olin jo puolessa välissä että ei hän ole tes tulossakaan hakemaan lapsia.
Voi niitä murheen kyyneliä mitä lapsilta tuli ja mun sydäntä raastoi katsoa vierestä.
Silloin tuntui että listisin sen mulkun jos voisin.
Se oli "unelmien"mies kunnes yks kaunis pvä kertoi että hänellä on ollut toinen nainen jo monta vuotta.
Siihen päättyi meidän 15vuotinen taival.

Yhteistyössä