Hulluksi tulossa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sormi lapsen nenän alla jatkuvasti!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sormi lapsen nenän alla jatkuvasti!!!

Vieras
Mulla on viisi viikkoinen pieni tyttö, joka on ainokainen. Joulupäivänä alkoi flunssa tytöllä, ja lääkärissä käytiin, kaikki ok. Nyt olen kolme vuorokautta valvonut putkeen, kuunnellut kun tuo lapsi hengittää. Ensimmäisenä kipupäivänä sai yskän puuskan jälkeen hengityskatkoksia, ja nyttenkin nukkuessaan välillä hengitys katkeaa. Lapsi on siis kipeä, limaa hengitysteissä, ihan normaalia. Mutta minä olen nyt ihan varma, että lapsi vähintää tukehtuu ja kuolee, löytyy kylmänä aamulla mun vierestä. Heti kun lapsi nukahtaa, alan kuulostelemaan, ja valmistaudun elvyttämään..( olen alalla töissä). Tää on jo ihan sairasta, oonko mä tulossa hulluksi? Ei äidinvaisto voi olla tällasta eihän?

Kiinnitin huomioni sanaan yskänpuuska...onko niitä ollut paljon?Meillä tytöllä hoidettin ensin tavis flunssana, mutta paljastuikin hinkuyskäksi ja yskänpuuskat sen kuin voimistuivat.Ikää silloin 5kk:ta.Sairaalassa oltiin kahteen eri otteeseen.

Et sie hulluksi ole tulossa vaan olet VÄSYNYT!!! :hug: Saatko ketään vahtimaan lapset hengitystä ja jokaista liikahdusta niin että vaan makaisit ja koittaisin nukkua ja pieni kävisi vain rinnalla välillä?

Olen soittanut lastenklinikalle jo muutaman kerran, ja kun eivät mistään mitään ekalla kerralla löytäneet, niin sanovat, että turha riski olisi tulla sinne, on kuulema paljon rs-virusta liikkeellä. Kaikki labrat ottivat jne. Yskänpuuskista, ne on luojan kiitos vähentyneet, mutta inhottavia ovat silti. Ei käytä apulihaksia hengittämiseen, rintakehä liikkuu ylös alas.. Ja muutenkin lapsi on virkeä, ei kuumetta, ei itkuisuutta, syö normaalisti (eli pajon). Silti mietityttää..

Alkuperäinen kirjoittaja sadettajat:
Et sie hulluksi ole tulossa vaan olet VÄSYNYT!!! :hug: Saatko ketään vahtimaan lapset hengitystä ja jokaista liikahdusta niin että vaan makaisit ja koittaisin nukkua ja pieni kävisi vain rinnalla välillä?

Mies on tulossa pian matkalta, voi kunpa voisin vaan luottaa, että hoitaa homman. Luultavasti sanoo, että anna sen vauvan nukkua, älä sörki sitä, anna sen parantua, ei sitä tarvitse jatkuvasti nenästä nenään vahtia..

Yhteistyössä