hullun hommaa.. ja ex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
tou järjestyksen vaihtaminen. jalatkin on jo ihan kipeät, mut ompahan lastenhuone saanut taas uuden lookin.

kävimpä tänään katsomassa sitä ex:n uutta tapaamis ehdotelmaa.. nyt sit kokeillaan näin et joka toinen tiista pari tuntia ja joka toinen viikko sit ovat tiistaista keskiviikkoon yötä. edelleenkään en vaan ymmärrä miks ex ei halua lapsia ollenkaan viikonlopuiks.. aika tiukat rajat vaadin sopimukseen. saa nyt sit nähdä allekirjoittaako ex sitä.

tukiperheestä en siis luovu eikä kuulemma missään nimessä pidäkkään. eikä ex:llä ole asiaan nokan koputtamista vaik meillä yhteishuoltajuus on. inolla odotan mikä on ex:n reaktio kun kuulee tukiperheestä ja näihin tapaamisiin liittyvistä ehdoista.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Uskaltaako kysyä mitä se exäsi lastenvalvojalle sanonut? Uskotko että tapaamiset tulevat onnistumaan? Toivottavasti tyyppi ottaa järjen käteen ja ajattelee hieman lapsiakin. :/

no et aloitetaan tällaisella kokeilulla mistä sit nopeasti siirrytään oikean tapaamissopimuksen pariin. kuitenkin ehdotelmassa ei ole nähtykään sitä viikonloppu tapaamisiin siirtymistä vaan ex ehdotti näin: joka toinen tiistai hän pitää lapsia klo 16.10-18.30 välisen ajan ja joka toinen viikko lapset olisivat siellä tiistaista keskiviikkoon ja tämä olisi voimassa toistaiseksi! ei siis aikomustakaan siirtyä oikean sopimuksen pariin, taaskaan. mä en usko et ex edes allekirjoittaa sopimusta kun laadittiin siihen lastenvalvojan kanssa selvät raamit joiden mukaan homman tulisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Uskaltaako kysyä mitä se exäsi lastenvalvojalle sanonut? Uskotko että tapaamiset tulevat onnistumaan? Toivottavasti tyyppi ottaa järjen käteen ja ajattelee hieman lapsiakin. :/

no et aloitetaan tällaisella kokeilulla mistä sit nopeasti siirrytään oikean tapaamissopimuksen pariin. kuitenkin ehdotelmassa ei ole nähtykään sitä viikonloppu tapaamisiin siirtymistä vaan ex ehdotti näin: joka toinen tiistai hän pitää lapsia klo 16.10-18.30 välisen ajan ja joka toinen viikko lapset olisivat siellä tiistaista keskiviikkoon ja tämä olisi voimassa toistaiseksi! ei siis aikomustakaan siirtyä oikean sopimuksen pariin, taaskaan. mä en usko et ex edes allekirjoittaa sopimusta kun laadittiin siihen lastenvalvojan kanssa selvät raamit joiden mukaan homman tulisi toimia.

:( Harmi lasten kannalta. Toivottavasti exäsi tajuaa että tämä on myös hänen "menetyksensä" jonka voi löytää edestäpäin. Siis sitä tarkoitan että jos vuosien päästä havahtuu ja haluaakin tavata lapsiaan, niin voi olla että "henkinen välimatka" lapsiin onkin jo liian suuri.

no niihän siinä kävi ettei ex allekirjoittanut.. sitten laittelee mulle viestiä et minä laitan lapset kärsimään ja valitti siitä et annan lapset mieluummin vieraaseen perheeseen (tukiperhe) kuin isälle!! :headwall: muuten hyvä mut isä itse ei halua tavata lapsia alkuperäisen sopimuksen mukaan.. huoh. kysyin et josko tammikuussa kokeiltas sitä että lapset olis häällä edes kerran kuussa viikonlopun, muuttei ole kuulemma valmis. se vaan ei mene mulle jakeluun et jos kerta on valmis ottaan yöks viikolla niin mikä ero on viikonlopussa??

Yhteistyössä