Hullunmylly

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagittarius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sagittarius

Vieras
Sain viime viikolla tietää, että nykyinen aviopuolisoni on ollut kaksi kertaa naimisissa.

Tiesin, että hän on ollut kerran naimisissa ja että hänellä on tästä liitosta kaksi lasta. He tapaavat isäänsä säännöllisesti kodissamme.

Mutta miksi hän salasi ko. lapset sisältäneen 1. avioliittonsa ja meidän avioliittomme välissä olleen avioliiton? Siitä ei syntynyt lapsia, tietääkseni luojan kiitos, mutta liitto kesti kuitenkin kaiketi viisi vuotta.

Tuntuu, että en tunne enää sitä ihmistä, jonka kanssa olen naimisissa. Ensimmäinen vaimokin, joka on jo uudelleen naimisissa ja saanut 2 lasta uudessa liitossaan, on ollut tuttavallinen ja asiallinen, muttei koskaan kertonut minulle, että jopa hänen ja nykyisen mieheni lapset tapasivat tätä naista.

Sain tietää asiasta puolivahingossa, uuden yhteistyökumppanin kautta. Hän vain yhtäkkiä kysyi illanvietossa (ilmeisen humalassa), että mitä sille puolisosi ex-vaimolle kuuluu. Luulin, että tarkoitettiin ensimmäistä vaimoa ja vastasin sen mukaan. Mies totesi, että juu ei sille, vaan sille toiselle, jonka kanssa se oli naimisissa.

Pistin etsivätoimiston asialle ja kävi ilmi, että ihan itsekin olisin voinut asian selvityttää julkisista asiakirjoista. Hän on nyt oikeasti kolmatta kertaa naimisissa. Minun kanssani!

Tunnen itseni tyhmäksi ja koko tämä "uusperhekuvio" tuntuu niin hullulta, että en tiedä, jaksanko tällaista. Olen 10 vuotta nuorempi kuin mieheni ja hänen aiemmat puolisonsa ovat olleet samanikäisiä kuin hän. Olen halunnut lasta ja sen sijaan olemme osallistuneet parinvaihtobileisiin. Mies on kiinnostunut niistä, en minä niinkään.

Olenko vain viihdyke. Meillä on avioehtokin. Enkä nyt niin kauheasti pidä hänen lapsistaankaan. Olisiko parempi keskittyä näin kolmekymppisenä omaan uraan, elämään ja löytää mies, jolla ei ole tällaista hullunmyllyä menneisyydessään?

Tuleeko tästä hänen kolmas avioeronsa? *itkee*

Ninpä, nämä pitäisi olla asioita jotka pystytään avoimesti kertomaan. Kertomatta jättäminen on valehtelua, tulee petetty ja hyväksikäytetty olo. Vaikka sillä totuudella ei olisi ollut lopputulokseen mitään merkitystä, varmaan olisitte naimisissa kuitenkin..

Parinvaihtobileitä???
Luulin, että niitä on vain amerikkalaisissa huonoissa leffoissa. :o

Miksi ihmeessä osallistut niihin, jos et pidä siitä etkä halua sitä???? Hei haloo nainen, kolmekymppinen!! Sinulla on oikeus määrätä itsestäsi ja omasta seksuaalisuudestasi, että kenen kanssa ja milloin ja millä tavalla olet tai et ole!! :wave: :headwall:

Tulee ajatus, että miehesi haluaa seksuaalista nautintoa ja irtosuhteita, erilaisia naisia paljon.. ja kun on sinun kanssasi naimisissa, ei voi pettääkään, joten tehdään pettäminen sitten avoimesti parinvaihtobileiden merkeissä :headwall: :o :ashamed:

Kyseessä on myös sinun elämäsi, ja jos olet umpikujassa, ota aikalisä. Jättäydy pois semmosesta mistä et pidä = Parinvaihtobileet.

Jos teille tulee ero ja se on miehellesi kolmas ero - mitä siitä? Eihän se ole sinun ongelmasi? Sinulle tulisi vasta ensimmäinen avioero, eikä sekään maailmaa kaada, päinvastoin, voi tehdä siitä paremman - voi keskittyä niihin asioihin mitä pitää itselleen tärkeänä eikä tarvitse elää toisen kautta tai toisen elämää..

:heart:

Yhteistyössä