Hullut päivät/Ticket to Heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähdenkö huomenna Stockalle menettämään hermoni va
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lähdenkö huomenna Stockalle menettämään hermoni va

Vieras
Moi,

varmaan miljoonas aloitus tästä, mutta haku jumittaa, niin: siis millainen tuo Hullujen päivien Ticket to Heaven ulkoiluasu on, voiko ostaa ns. välikausipuvuksi 3-v. pojalle & tytölle vai onko ihan tosi ohutta kangasta, kuten vähän kuvasta näyttää? Eli mikä siis on tuon puvun funktio?

KIITOS!

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Tuulipuku, joka hylkii kosteutta, vesipilariarvo 3000. Tosi ohutta kangasta.

Näin on. Yksityiskohdissa säästetty rankasti, mutta minusta hinta/laatusuhde on kuitenkin mainio. Sitä voi ajatella vaikka Reiman, Ciraffitecin tai Lassien vaihtoehtona. Sitä ei kannata ostaa hirveille remupettereille, jotka hienoimmatkin housut möyhentää viikossa.

Mutta meidän poika on käyttänyt viime vuotista asuansa hyvin ahkerasti, myös hiekkalaatikossa, eikä puvussa ole mitään vikaa. Poika ei harrasta pelkkää konttausta eikä puku ollut ainokainen. Mä tykkään huomioväristä, joten ostan uuden puvun tolle muiden rinnalle.

Laitoin piruuttani kyselyn stokalle, että mikä puku tuo tarkemmin sanottuna on. Vähän todella paha ostaa, kun ei kerrota mitään ominaisuuksista. Ei mitenkään erityisen halpa, jos on vain ns vettä hylkivä... Saas nähdä vastaavatko edes.

Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:
Näkeekös jossain nuo muutkin myynnissä olevat puvunvärit? Hullari-esitteessä ei ollut kun tuo pinkki... emmää sitä aatellu :whistle: Onko muutkin värit tollasta neonväri-linjaa..?

Kaikki olivat viime vuonna hyvin "näkyviä" värejä :D Oranssi on mun suosikki. Vihreä oli vissiin hillityin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Näkeekös jossain nuo muutkin myynnissä olevat puvunvärit? Hullari-esitteessä ei ollut kun tuo pinkki... emmää sitä aatellu :whistle: Onko muutkin värit tollasta neonväri-linjaa..?

Kaikki olivat viime vuonna hyvin "näkyviä" värejä :D Oranssi on mun suosikki. Vihreä oli vissiin hillityin.

Tänks :flower: Jaahas, pittää laittaa vissiin vekkari soimaan huomisaamuks ja pakattava sit lapsi autoon ja Tampesterin Stokkalle ryysäämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Tänks :flower: Jaahas, pittää laittaa vissiin vekkari soimaan huomisaamuks ja pakattava sit lapsi autoon ja Tampesterin Stokkalle ryysäämään :D

Näpit irti sitten mun kuteistani :D Täytyy teroittaa kyynärpäät etukäteen :laugh:

Yhteistyössä