Huoh...avautumista entisestä miehestä ja lasten isästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Alkaa ottaa päähän,kun en saa omia tavaroitani pois entisen mieheni luota vintistä..
Siellä on turvaistuin esimerkiksi jonka tarvitsisin..
Kiva nyt lähteä ostamaan uutta vain koska yksi haluaa olla ilkeä mulle.Ja jos hän nyt välttämättä tarvitseekin turvaistuimen niin eiköhän niistä neljästä turhanpanttina vintissä lojuvasta yksi mulle joutaisi,kun minä ne kuitenkin olen ostanut tai lasten isovanhemmat tms.:kieh:

Kummastuttaa,että mun tavaroita en saa mitään sieltä vaikka oman mummonsa tavarat on heittämässä tyyliin roskalavalle,kun on kiire tyhjentää vintti remontin tietä..

Muutenkin hermostuttaa,kun ei ole ns yhteisiä pelisääntöjä.
Vanhempi tytär on isänsä luona jokatoinen vkl ja silloin joka kerta käyvät elokuvissa,hoplopissa tms..karkkia ja uusia leluja tulee niin paljon kuin lapsi ehtii pyytää ja minkäänlaista säännöllisyyttä ei ole,kuten ei sääntöjäkään,koska isä ei jaksa kuunnella melkein kuusi vuotiaan kiukuttelua.
Kun tyttö tulee kotiin,arvatkaas kuka on se paska?
...kun ei tule kaikkea mitä tahdotaan...pitää syödä muutakin kuin karkkia tai nakkeja ja ranskalaisia jne..

Varmaankin pitäisi varailla aikaa lastenvalvojalle tms ja yrittää siellä puhua tästä,kun vaikuttaa mun omaan jaksamiseen aika paljon...

Ja kenen mielestä on oikein,että isä laittaa tytön tulemaan yksin pihasta rappuja ylös..ilmoittamatta että ovat tulleet ja häipyy??!!!
Mitä jos tuttö kaatuu ja loukkaa rapussa itsensä,enkä osaa edes häntä odottaa..
tai jos en ole kotona.:|

Kysäiseppä tosiaan lastenvalvojalta apuja...
Siskoni haki tavaransa isäni kanssa entiseltä mieheltään...jos hän ei olisi päästänyt siään, niin poliisit oli luvannut tulla auttamaan tilannetta, mutta tähän ehkä auttoi se,että isämme tuntee ammattinsa tähden paljon poliiseja.

Viime tingassa haet vaikka poliisien kanssa ne tavaras!
Ja ota yhteyttä lastenvalvojaan,hän saa kyllä exäs puhuteltua,että lapsi tuodaan OVELLE ja niin että toinen huoltaja on paikalla vastaanottamassa.

Ku mä haluisin hoitaa asiat helpoimmin ja oon kysellyt,et miten hänelle sopisi,että hakisin tavaroita,mutta ei koskaan ole kotona...
Mutta tosiaan ei yli kolmenkymmenen euron pottaa,monen sadan turvaistuinta yms kiinnostais ostaa uudestaan vain koska ihminen joka ei niillä tavaroilla mitään tee panttaa niitä.: /

Mun mielestä olis kiva kun lasta viedään,haetaa,tuodaan jne että vois keskustella ees paril sanalla siitä mitä on tehty vkl aikana..onko syönyt päiväruokaa jne..normi asioita..Mutta miehen mielestä on HÄNELLE parempi jos se ei näe mua eikä sen tartte olla mun kanssa tekemisissä.
Entäs lapsen paras ja lapsen etu??!!
Ei kai kukaan tosissaan luule et lapsi nauttii tosta tilanteesta..tai siitä et isi haukkuu äitiä joka käänteessä.
Enkä mä tajua sitä,että jos isälle on ihan ulkopuolinen ihminen painottanut,että kun tytär on kovin ylivilkas pitäisi olla säännölliset rytmit..jne..

Sit tulee vaa itel paha mieli jos otan sen kanssa asiat puheeks niin keskustelu siirtyy miehen ansiosta automaattisesti sille tasolle,että ei puhuta edes lapsen asioita vaan saan kuulla haukut ja itsarisäälipaskat :headwall:

Ja mikähän siinäkin on että juuri äsken mies ilmoitti ettei voi vappuna ottaa tytärtään vaikka hänen vkl on,kun hänen on lähdettävä Leville???
Miehillä tuntuu olevan vain oikeuksia ja äideillä velvollisuuksia!!
Miksi mun pitäisi kerta toisensa jälkeen perua omia menoja,jos sellaisia olen tehnyt,koska miehelle on omat menot tärkeämpiä,kuin lapsensa kanssa ajan viettäminen.: /
Mä olen mielelläni lasten kanssa kotona,enkä pahemmin missään koskaan käy,mutta ei se nyt mun mielestä ole oikein et multa ei koskaan edes kysytä olenko tehnyt omia suunnitelmia ja hoitanut hoitopaikkaa ym pienemmälle..
Kaikki ns "ryyppyjuhlat" kuten vappu,juhannu,uusivuosi yms mun pitäisi olla tytön kanssa mutta esimerkiksi jouluna en saa olla jos se osuu miehelle vaikka kolmena vuonna peräkkäin.
Mua niin raivostuttaa!!!!!

Yhteistyössä