Huoh.. miespuolinen ystävä laittoi välit poikki :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Harmittaa, päädyttiin miespuolisen ystäväni kanssa humalassa sänkyyn ja nyt hän sitten laittoi välit poikki :( surettaa, miks niin tarvi edes käydä.. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

[QUOTE="vieras";25953286]Petät miestäsi ja ainoa harmitus asiassa on se, että mies laittoi välit poikki? Ehkä hänellä on omatunto ja se alkoi kolkuttamaan.[/QUOTE]

No, en mä sitä ihan näin tarkoittanut. Kyllä harmittaa todella paljon, kun tuolla tavalla mokasin.. :/ Ihmetyttää vaan tuon toisen miehen käyttäytyminen.. Ei ole kumminkaan mun mieheni kanssa laittanut välejä poikki, vain mun. Vaikkei hän edes pidä miehestäni..

[QUOTE="mama";25953332]Kysy suoraan. Toisaalta on ehkä parempi näin.[/QUOTE]

Kysyin kyllä muttei vastannut.. Toisaalta joo, mutta ollaan oltu jo todella kauan ystäviä ja tämä virhe ei tulisi koskaan mun puolesta ainakaan enää toistumaan..

Kysyin kyllä muttei vastannut.. Toisaalta joo, mutta ollaan oltu jo todella kauan ystäviä ja tämä virhe ei tulisi koskaan mun puolesta ainakaan enää toistumaan..

Mistäs sitä voi tietää tuleeko toistumaan? Jos ystävälläsi on huono olo miehesi puolesta (jos ovat siis myös ystäviä) ja haluaa varmistaa ettei jatkossa vastaavaa tapahdu. Tai ei halua pilata parisuhdettasi. Ystäväsi mieli varmaan muuttuu kun aikaa kuluu..

[QUOTE="mona";25953412]Mistäs sitä voi tietää tuleeko toistumaan? Jos ystävälläsi on huono olo miehesi puolesta (jos ovat siis myös ystäviä) ja haluaa varmistaa ettei jatkossa vastaavaa tapahdu. Tai ei halua pilata parisuhdettasi. Ystäväsi mieli varmaan muuttuu kun aikaa kuluu..[/QUOTE]

Voin kyllä sanoa, ettei takuulla toistu. Kadun syvästi tapahtunutta :( Olisi niin mukavaa, kun asiat olisi niin kuin ennen. Minkäs sille vaan enää mahtaa..

Teidän suhde ei ole enää ystävyyttä eikä siitä muuta tule. Nolottaa kaduttaa ja ystävyys on pilalla. Mä olen sinkkuna pilannut kaveruuden menemällä sänkyyn. Mies seurusteli, itse olin sinkku. Kadutti, ällötti et mokattiin, eikä enää osattu olla toistemme seurassa kiusaantumatta.

Yhteistyössä