Huoh! Mitähän tästäkin ajattelis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytytyytyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytytyytyy88

Vieras
Oon aloittanut uudessa duunissa keväällä ja nyt meillä olis ensi viikonloppuna työkavereiden kesken vähän saunailtaa/ tyttöjen iltaa. Vanhat kääkät on lomilla, joten porukassa on minun lisäkseni (oon hiukan alle 30v) muutama kesätyöntekijä ja pari nuorempaa naista. Ikähaitari 19-29.

Plus että mukaan tunkee duunistamme yksi äijä, lähemmäs 50v !!! Ei ees oo meidän työkaverimme vaan toisen osaston esimies, mutta työskennellyt meidän osastolla 5 vuotta sitten!!!

En tietenkään oo kehdannut sanoo mitään vastaan, koska mitä ilmeisemmin nämä vakiduunissa olevat naiset ovat hänet ihan kutsuneet... Jotenkin musta vaan tuntuu, että menee tyttöjen ilta vähän ohi kun siellä on tuommoinen ukkeli mukana. Muuten olis voinut lepposin mielin saunoa ja mennä uimaan alastomana jne...

Oudouksuisitteko itse moista vai onko se mielestänne ihan normaalia?

Tarjoo typyköille juotavaa ja yrittää hyötyä tilanteesta... Ja kenties jo aiemmin tehnytkin niin. Taitaa olla pelin henki selvä.
Kuulostaa tuollaiselta toiminnalta.
Meidän työpaikalla on 2 yli 50-vuotiaita miestä ja he ovat kieltämättä melko rasittavaa seuraa välillä. Heillä kun ei mielessä liiku mikään muu kuin p***u ja mahdollisimman nuori sellainen (n)

No kyllähän tuo oudolta kuulostaa. En itse kehtaisi tuollaiseen iltaan tuppautua mukaan, vaikka kutsuttaisiin. Sit jos useampi mies ois kutsuttu/tulossa, ois tilanne aivan eri.
Sama mulla.
Vaikka kyllä mä olen naisten kanssa yhteissaunassa käynyt.
Ihan ilman mitään seksijuttuja. Mut kyseessä on ollu bileet tms.

Miettikääs asiaa toisinpäin.
Äijäklubin saunailta jossa on tarkoitus juua galjaa, syyä lihaa, hakkua pomot, kehua naisia, puhua paskaa ja raapia munia. Ja laittaa vaimolle tekstiviesti pikkutunneilla, että olen *hik* vielä hengissä.
Tommoisia ollaan järjestetty kavereiden kanssa vuodesta -83 eikä vielä kenellekään ole juolahtanut mieleen tuoda äijäklubin saunailtaan uutta tyttöystäväänsä.

Sama mulla.
Vaikka kyllä mä olen naisten kanssa yhteissaunassa käynyt.
Ihan ilman mitään seksijuttuja. Mut kyseessä on ollu bileet tms.

Miettikääs asiaa toisinpäin.
Äijäklubin saunailta jossa on tarkoitus juua galjaa, syyä lihaa, hakkua pomot, kehua naisia, puhua paskaa ja raapia munia. Ja laittaa vaimolle tekstiviesti pikkutunneilla, että olen *hik* vielä hengissä.
Tommoisia ollaan järjestetty kavereiden kanssa vuodesta -83 eikä vielä kenellekään ole juolahtanut mieleen tuoda äijäklubin saunailtaan uutta tyttöystäväänsä.
Juurikin näin

Oon aloittanut uudessa duunissa keväällä ja nyt meillä olis ensi viikonloppuna työkavereiden kesken vähän saunailtaa/ tyttöjen iltaa. Vanhat kääkät on lomilla, joten porukassa on minun lisäkseni (oon hiukan alle 30v) muutama kesätyöntekijä ja pari nuorempaa naista. Ikähaitari 19-29.

Plus että mukaan tunkee duunistamme yksi äijä, lähemmäs 50v !!! Ei ees oo meidän työkaverimme vaan toisen osaston esimies, mutta työskennellyt meidän osastolla 5 vuotta sitten!!!

En tietenkään oo kehdannut sanoo mitään vastaan, koska mitä ilmeisemmin nämä vakiduunissa olevat naiset ovat hänet ihan kutsuneet... Jotenkin musta vaan tuntuu, että menee tyttöjen ilta vähän ohi kun siellä on tuommoinen ukkeli mukana. Muuten olis voinut lepposin mielin saunoa ja mennä uimaan alastomana jne...

Oudouksuisitteko itse moista vai onko se mielestänne ihan normaalia?

Kuulostaa syrjinnältä. Onko teillä muutkin tasa-arvo asiat yhtä rempallaan?

Esimies, olisko tiedossa per...n nuoleminen ja oman etujen kohentaminen työpaikalla joidenkin naisten osalta
(kutsun esittänyt) :confused:

Näin muuten tilanne on outo ja koominen:D
Yksi ajan kuluttama mies mielikuvituksen laukates ja muutama neitokainen pienessä hiprakassa. Kyllä voisitte antaa kylmää kyytiä esimiehelle ja muistoksi parit kunnon vanhanaikaiset fritsut :whistle:

Kuulostaa tuollaiselta toiminnalta.
Meidän työpaikalla on 2 yli 50-vuotiaita miestä ja he ovat kieltämättä melko rasittavaa seuraa välillä. Heillä kun ei mielessä liiku mikään muu kuin p***u ja mahdollisimman nuori sellainen (n)

Öö... niin eli sama kuin miehillä ylipäätään. Tuohan on ikärasismia jos ei 50v äijä saa ajatella noin. Samat (ainakin melkein) halut heillä on kuin teinipojilla.

Esimies, olisko tiedossa per...n nuoleminen ja oman etujen kohentaminen työpaikalla joidenkin naisten osalta
(kutsun esittänyt) :confused:

Näin muuten tilanne on outo ja koominen:D
Yksi ajan kuluttama mies mielikuvituksen laukates ja muutama neitokainen pienessä hiprakassa. Kyllä voisitte antaa kylmää kyytiä esimiehelle ja muistoksi parit kunnon vanhanaikaiset fritsut :whistle:

Ei siis ole kyse meidän esimiehestä. Aikoinaan kun oli meidän osastolla (tosin en ollut minä silloin), niin oli ihan tavallinen toimihenkilö. Siirtyi tästä sitten toiselle osastolle esimieheksi.

Kenties tässä osasyynä on se, että saunotaan hänen mökillään. Mikään homo ei ole kyseessä tms.

Meen todellakin tonne, mutta pitää vähän tarkkailla tilannetta. Ei mua sinällään haittaa jos yksi keski-ikäinen äijä mut alastomana näkee. Ihan mielenkiinnolla seuraan, että onko kyttäämismeiningillä vai osaako olla hienovarainen.

Siis häh :LOL:
Tyttöjen ilta tämän miehen mökillä ja sitten ihmetellään miksi mökin omistaja on kutsuttu paikalle? (n)
No kyllä ainakin minä pysyisin poissa paikalta, jos vuokraisin/lainaisin mökkiini esimerkiksi työpaikan naisten tyttöjeniltaa varten. Jos kukaan ei olisi aikaisemmin mökillä käynyt, niin saattaisin ensin tulla paikalle esittelemään mitä mökillä mistäkin löytyy, miten toimii jne, Sen jälkeen häipyisin paikalta toivottaen naisille hyvää illanjatkoa.

Siis häh :LOL:
Tyttöjen ilta tämän miehen mökillä ja sitten ihmetellään miksi mökin omistaja on kutsuttu paikalle? (n)

Ei se ihan noin mennyt. Alunperin oli se illanvietto ja mies oli mukana kuvioissa. Sitten mietittiin suunnitelmia ja hän ehdotti, että hänen mökiltä startattais.

Sen verran kyllä ukosta selvinnyt, että on sinkku ja ilmeisesti melkoinen häntäheikki... kaikkea kanssa. Ilmeisesti kuitenkin pääosin metsästellyt oman ikäisiään, ainakin suunnilleen.

No kyllä ainakin minä pysyisin poissa paikalta, jos vuokraisin/lainaisin mökkiini esimerkiksi työpaikan naisten tyttöjeniltaa varten. Jos kukaan ei olisi aikaisemmin mökillä käynyt, niin saattaisin ensin tulla paikalle esittelemään mitä mökillä mistäkin löytyy, miten toimii jne, Sen jälkeen häipyisin paikalta toivottaen naisille hyvää illanjatkoa.

Tai sit esittelisit miten sulla pelit toimii ja kysyisit haluisko joku koeajoa :)

Yhteistyössä