Huoh. Olenko ainut, jota välillä kyllästyttää tämä kotona olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt äiti

Vieras
En löydä oikeaa sanaa: kyllästyttää, ärsyttää, menee hermo, ei ole mun juttu... :/ Mä en vain jaksaisi aina tätä samaa kaavaa päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Päivän paras hetki on se, kun mies tulee kotiin ja minä saan vähän omaa rauhaa (eli vetäydyn keittiöön tekemään ruokaa)... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
et ole ainoa. mutta minä jaksan ku kesä tulee ja tiän, että pääsen töihin elokuussa. keksi joku harrastus tai ala etäopiskeleen jtn?

Hyvä (kai), etten ole ainut... Ehkä mun tosiaan kannattais jotain piristystä keksiä... Aika vähiin on jäänyt sellainen tekeminen, joka olis pelkästään mun juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
et ole ainoa. mutta minä jaksan ku kesä tulee ja tiän, että pääsen töihin elokuussa. keksi joku harrastus tai ala etäopiskeleen jtn?

Hyvä (kai), etten ole ainut... Ehkä mun tosiaan kannattais jotain piristystä keksiä... Aika vähiin on jäänyt sellainen tekeminen, joka olis pelkästään mun juttu.

mää muka olen opinnoissa kirjoilla, mutten nyt oo jaksanu mitään tehä...plääh. no, otin urkkatavoitteita sitten tilalle, piristää. tänään spinning. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ap kauan oot sit ollu kotona? entä te muut joita tympii? mä oon ollu 10kk ja ihanaa on ollu!! en missään nimessä tahtois vielä töihin!

Tiedätkö mä olen ollut kotona vasta 9kk... :ashamed: Ainakin toinen mokoma mulla oli ajatuksena, mutta saa nyt nähdä. Miten te muut "kyllästyneet" sitten pidätte itsenne motivoituneina kotona, osa ainakin oli ollut jo monta vuotta?

Olen ollut yli 4v. kotona ja välillä kyllästyttää, varsinkin näin keväisin... Itse vaan keksin uusia harrastuksia, etsin uusia kavereita yms.
Jos istuu vaan neljän seinän sisällä niin äkkiä kyllästyy... Itsestä kiinni miten viihtyy, ihan oikeasti! Pihalle vaan ja uusia mammakavereita etsimään, tässä mun neuvot!

Ihana kuulla, että muitakin kyllästyttää... Tänään on ollu maailman ankein päivä.. Lapset melskaa, itseä väsyttää ja muutenkin jotenkin vain ahdistaa. Toivottavasti huomenna on taas parempi pv!!
Tänään jo mietin, että josko sittenkin jo haaveilisin töihin lähtöä. Olen ollut 6v kotona lasten kans, nuorin on nyt 1v, joten kaks vuotta ois vielä mahdollisuus olla kotona. mut, mut... Näin vain on ehkä paras, hoitorulijanssikin on oma hommansa. Kai tää on vain jotain kevätväsymystä :)
Ihana kun tulee kesä ja saa lasten kanssa "asua" kartanolla.. :D Nyt meillä pihat lainehtii vettä ja kuraa :/

No joo, kyllä välillä kyllästyttää ja rankasti kyllästyttääkin. Mun lapsi nyt 1,5 vuotias ja tarkoitus olis olla kotona vielä ainakin muutama kuukausi, ehkä vielä ensi vuosikin.

Onneksi on erilaisia päiviä. Pitäis vaan koko ajan haalia hirveesti tekemistä niin ei kyllästyttäis niin paljon. Voimia saan, kun tietää että vaikka huomenna/ensiviikolla tapahtuu jotain kivaa. Ja toisaalta se ajatus töihin paluustakaan ei hirveesti houkuta, en jaksais sitä hoitorumbaa ja pitkiä työpäiviä, en ikinä enää näkis lastani.. joten parempi vaihtoehto taitaa tämä kotiäitiys kuitenkin olla, vaikka välillä väsyttää ja kyllästyttää aivan kauheesti.

Yhteistyössä