Huoh...Otanko mä tämän nyt vastaan hyvällä vai suutunko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss maisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miss maisa

Vieras
Tai siis itseasiassa suutuin jo...Eilisestä illasta mykkäkoulua ukolle.

Nyt kun oon asiaa päivän miettinyt, tajusin asian toisen puolen.

Eli tarkoitus oli lähteä tänään vielä töitten jälkeen kaverin kanssa ostoksille lähikaupunkiin n. 50 km:n matkan päähän. Kotiuduttu oltais varmaan joskus aika myöhään. Nyt toi ukko eilen illalla otti oikein herneet ja tiuskas että häntä ottaa niin päähän tollaset reissut kun on PAKKO lähtee ehdointahdoin matkojen päähän kun on luvattu tollasia kauheita kelejä!!!!!Hän ei tasan saa unta illalla ennen ku oot takas tullu ku saa perkele pelätä kun siel on miljoona ihmistä liikenteessä ja keli mitä on, et tullaanko sieltä hengissä kotiin enää!!

Suutuin sille, enkä puhunu sit eilen sille mitään.
Nyt mä olen sit saanut tään päivää ajatella, et ehkä se sit vaan on huolissaan..vai?
Hemmetti, miten te oisitte suhtautuneet?

Käsitän mitä miehesi ajoi takaa.

Mulla oli sunnuntaille sovittu tapaaminen mun kaverin kanssa.

Mä ymmärsin mainiosti ettei lähtenyt ajamaan 40 kilometriä siinä lumimyräkässä.

Olisin minäkin ollut huolissani kun keli oli aivan kamala, niin varmaan miehesikin. Olisit otettu että hän on huolissaan sinusta

Otappa ihan hyvällä, mies on huolissaan susta ja ehkä nyt vaan pikkasen ylireagoi, mutta tarkoitus on hyvä. Ja jos siellä tosiaan on huonot kelit niin kannattaa harkita kahteen kertaan sitä lähtemistä.
Nimim. Aina miestään huolissaan odotteleva, kun liikenne on mitä on

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä on kohtuutonta suuttua, kun toinen on huolissaan. Toisaalta huolestumisen voisi myös tuoda esille toisella tapaa.

Niin.
Toi on tollanen "töksäyttelijä" luonteeltaan muutenki toi mun mies..Ihan tyypillisesti toi asiansa ilmi.

Fiksu mies, mutta esitti asiansa kehnoilla sanavalinnoilla. Mikäli ajokeli on huono, niin silloin kannattaa jättää sellaiset autoilut väliin joita ei ole ihan pakko tehdä. Tämä shoppailureissu ei kai ollut välttämätön? Pyydät mieheltäsi anteeksi, ja sanot että ymmärsit vasta nyt hänen ajatuksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsitän mitä miehesi ajoi takaa.

Mulla oli sunnuntaille sovittu tapaaminen mun kaverin kanssa.

Mä ymmärsin mainiosti ettei lähtenyt ajamaan 40 kilometriä siinä lumimyräkässä.

Olisin minäkin ollut huolissani kun keli oli aivan kamala, niin varmaan miehesikin. Olisit otettu että hän on huolissaan sinusta

Juu, näin se varmaan pitää ottaa. Se on vaan tolla märällä toi ulosanti vähän niin ja näin.

Otappa ihan hyvällä, mies on huolissaan susta ja ehkä nyt vaan pikkasen ylireagoi, mutta tarkoitus on hyvä. Ja jos siellä tosiaan on huonot kelit niin kannattaa harkita kahteen kertaan sitä lähtemistä.

Niin, se on ite rekkakuski. Pitkiä päiviä tienpäällä. Että tietty se on nähnyt mitä se siellä on ja kun kelikin saattais olla huono. Kait se on se tapa millä asiansa aina esittää.

Alkuperäinen kirjoittaja miss maisa:

Niin, se on ite rekkakuski. Pitkiä päiviä tienpäällä. Että tietty se on nähnyt mitä se siellä on ja kun kelikin saattais olla huono. Kait se on se tapa millä asiansa aina esittää.

Toi selventää :D Mullakin mies on rekkakuski (tukkiautolla) ja ei tykkää jos ajelen näillä keleillä ei-pakollisia. Ja voin kuvitella että olis just samat kommentit :laugh:

Se vaan tykkää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Fiksu mies, mutta esitti asiansa kehnoilla sanavalinnoilla. Mikäli ajokeli on huono, niin silloin kannattaa jättää sellaiset autoilut väliin joita ei ole ihan pakko tehdä. Tämä shoppailureissu ei kai ollut välttämätön? Pyydät mieheltäsi anteeksi, ja sanot että ymmärsit vasta nyt hänen ajatuksensa.

Ei ole mitenkään välttämätön, ei.
Mutta se on vaan kai se tuon miehen tyyli, millä asiansa esittää, kuten edellä mainitsin..
Kyllä se varmaan tarvii siltä anteeksi pyytää, mutta taidanpa samaan syssyyn sanoa että voisi tuota ulosantiansa hiukan tarkistella. Se on kaikille ja kaikessa samanlainen, sanoo töksäyttää eikä yhtään ajattele mitä sammakoita sieltä suustaan päästelee.

Se on se miehen romanttinen tapa kertoa että tykkää susta :heart:

No jos toi on sitä munkin tähän suhteeseen kaipaamaa romantiikkaa, niin ei kiitos! :)
Mutta asiasta toiseen, miten sitä sais sille sanottua, että tossa olis parantamisen varaa. Tossa sen käytöksessä ja siinä miten asiat ihmisille esittää...

Alkuperäinen kirjoittaja kollega - tavallaan:

Toi selventää :D Mullakin mies on rekkakuski (tukkiautolla) ja ei tykkää jos ajelen näillä keleillä ei-pakollisia. Ja voin kuvitella että olis just samat kommentit :laugh:

Se vaan tykkää :heart:

Kai se on uskottava juu ;) :)
Onko sun rakkakuski kanssa tollanen mörkö? Hemmetti.. ;)

Pyydä sitä miettimään miltä sen sanomiset "vieraan korvin" kuulostaa, eli jos ei puhuisi samaan tyyliin asiakkaille tms niin ei tarvi sullekaan. Ei tykkäämisiä mutta tyyliltään siis.

Ja jos puhuisi niin muistuta että sä olet Nainen etkä yksi äijäporukasta, jos vetoaa tottumukseen. Siksi mä käytin hametta yms kotona yhdessä vaiheessa, kun tuntui ettei mies noteeraa paikanvaihdosta :(

Alkuperäinen kirjoittaja melkein kollega:
Pyydä sitä miettimään miltä sen sanomiset "vieraan korvin" kuulostaa, eli jos ei puhuisi samaan tyyliin asiakkaille tms niin ei tarvi sullekaan. Ei tykkäämisiä mutta tyyliltään siis.

Ja jos puhuisi niin muistuta että sä olet Nainen etkä yksi äijäporukasta, jos vetoaa tottumukseen. Siksi mä käytin hametta yms kotona yhdessä vaiheessa, kun tuntui ettei mies noteeraa paikanvaihdosta :(

Niin. Tässä taitaa nyt olla keskustelun paikka YLEISESTI tuosta.
Se vaan on vähän sellanen..ei-niin-sosiaalinen-mörökölli.
Mutta kyllä mä sitä silti niin rakastan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Sehän on ihan normaalia, että lapset rupeaa murjottamaan, kun ne ei pääsekään ulos leikkimään.

Aha. No, minä nyt harvoin murjotan. Eikä meillä ole kumminkaan tapana kieltää toisiamme menemästä "ulos leikkimään" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja melkein kollega:

Niin. Tässä taitaa nyt olla keskustelun paikka YLEISESTI tuosta.
Se vaan on vähän sellanen..ei-niin-sosiaalinen-mörökölli.
Mutta kyllä mä sitä silti niin rakastan :)

:hug: ja hyvää joulua teille!

Yhteistyössä