Huolehtikaa humalaisilta autonavaimet pois! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko harmailla :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pakko harmailla :(

Vieras
Kaveri makaa teholla 60% ihosta palaneena ja lonkka murtuneena tajuttomana. Ajoi viime yönä kännissä puuhun...

Jokaisen pitäisi tietysti olla vastuussa omista tekemisistään, mutta huolehtikaa silti, ettei kaverinne pääse auton rattiin kännissä, jookos?

:'(

Totta toriset.

Lukiossa teki vaikutuksen eräs poika, joka muuten kuului "häirilöihin" mutta ilmoitti eräällä tunnilla kun asiasta puhe tuli, että hän ottaa kaverilta avaimet pois jos näkee yrittävän rattiin kännissä tai ottaneena. Naapurin tyttö oli jäänyt rattijuopon uhriksi.

Minä olen aiemmin joskus soittanut poliisit erään toisen kaverin perään, kun lähti kännissä suutuspäissään kaahaamaan autollaan. Mulle on sama, jos joku siitä suuttuukin, pääasia, ettei kenellekään käy pahasti.

Teininä sitä tuli otettuakin mm. tolta minun ukkoseltani avaimet pois, kun uhkaili että kyllä hän pystyy ajamaan |O :headwall:
Ja vielä nykysinkin sanon ukolle jos poistuu kännissä omille teilleen että joskone auton avaimet jää kotiin. Jäähän ne. Ja olen monet kerrat sanonu että aivan taatusti ilmotan poliisille vaikka omasta mussukastani jos erehtyy maistissa rattiin!!!!!!

Aivan varmasti otan pois kaikilta tai ainakin soitan poliisit perään jos vastaavaa muualla tapaan.

AP :hug: ja jaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807127940164_uu.shtml

oliko tää tapaus?

Ei ollut. Kaverilleni onnettomuus sattui pe-la yönä (tai paremminkin lauantai aamuyöllä). Kummallinen yhteensattuma, että saman vuorokauden aikana on kaksi noin samantyyppistä onnettomuutta! :\

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mitä liikkuu ihmisen päässä kun se lähtee humalassa ajamaan? Ei ilmeisesti mitään :/

En osaa sanoa, en ole itse koskaan kokeillu.

Jotkut tekee tuota tosiaan suutuspäissään, jotkut taas haluaa kokeilla, millaisia rallikuskeja ovat humalassa... Tiedä sitten?

Ei paljoa lohduta se tieto, että kaveri oli humalassa. Ei hän sen vähempää kaveri mulle ole, oli sitten selvinpäin tai kuinka humalassa tahansa.

Onneksi kukaan sivullinen ei loukkaantunut.

Yhteistyössä