Hae Anna.fi-sivustolta

Huolellinen suutari Jyväskylästä

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Orkidea82, 20.09.2008.

1. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heip!

Haussa olisi asiansa osaava suutari Jyväskylän alueelta. Ostin uudet saappaat, joissa pohjakin sattuu olemaan aitoa nahkaa. Tarkoitus ois vaihdattaa kumipohjaksi, koska nää Suomen säät on mitä on ja talvikin on tulossa. Kukahan osaisi tehdä tällaisen muutoksen ihaniin saappaisiini rautaisella ammattitaidolla? Torikeskuksessa Halosen vieressä sijaitsevan suutarin kädenjälkeen petyin hänen korjatessaan edellisten saappaitteni ratkenneita ompeleita. Jyväskeskuksen suutarilla olen vaihdattanut ainoostaan korkolappuja, joten muuten en tiedä millaista jälkeä syntyy. Paikan ei tarvitse olla ihan keskustan alueeltakaan.

Kiitos neuvoista.

2. jklstä Vierailija

heippa,

itse en noin isoja töitä ole suutarilla teettänyt, mutta muuten voin kertoa kokemukseni: torikeskuksen ja forumin suutareiden jälki on huonoa, asiakaspalvelusta puhumattakaan. Euromarketin yhteydessä oleva suutari on äitini mukaan asiallinen ja luotettava. Itsellä ei hetkeen ole ollut asiaa, mutta seuraavaksi meinasin sinne suunnata :)

3. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

4. dyddy Vierailija

Onkos Seppälän Prismassa vielä suutari? En ole vähään aikaan käynyt, mutta aikoinaan oli todella hyvää palvelua ja osaavaa jälkeä. (Korjasi miehen nahkatakin vetoketjun kauppareissun aikana. Forumin suutarin mukaan sille ei olisi voinut enää tehdä mitään...)

5. jklstä Vierailija

Torikeskuksen suutarilla teetin kerran jotakin joka maksoi 8€. Maksoin 20€:n seteillä, niin mies tiskillä totesi, että ei ole vaihtorahaa. Kaivoin pussiani, enkä löytänyt pienempää rahaa niin äijä totesi, -No se on sitten tasaraha 10 EUROA! :/ ja tarjosi mulle takaisin 10 euron seteliä!..olin ihan että mitä helvettiä..! Hätäpäissäni mutisin jotain että menen Haloselle rikkomaan seteliäni. Olin niin pöllämystynyt, että kun tajusin mitä oli tapahtunut, hipsin vaivihkaa muualle enkä tasan maksanu mitään.

6. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä. Taidanpa kysellä noista marketeista sitten ja kiertää keskustan suutarit todella kaukaa.

7. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Päätinpä ilmoittaa, että veinpä saappaani lopulta Seppälän Prisman suutarille. En itse edes huomaisi, että kengissä on vaihdettu eri pohjat kuin ostettaessa ellen tietäisi. Todella siistiä ja ammattimaista jälkeä (huomaamatonta!). Korkolaputkin vaihtoi vahvempiin ja kulutusta kestäviin saman tien. Lisäksi kertoi, ettei antiikkinahkaa kannata hoitaa millään kenkärasvalla vaan pelkällä suihkeella. Onneksi kertoi, koska kenkäkauppias neuvoi ihan toisin. Sinnepä uskallan jatkossakin siis. :)

8. jklasukki Vierailija

Mikähän olisi kohtuuhintainen suutari Jyväskylässä? Oon käsittänyt että Torikeskuksen suutari olisi aika kallis... tarvitsisi mennä kantalappuja vaihtamaan.

9. JiiKooÄllä Vierailija

Kanssa tuota edullista suutaria Jkl:stä kyselisin.. Saappaisiin tarviisi vaihtaa vetoketjua (mikä erään keskusta suutarin mukaan maksaisi 60 euroa... ) ja mielelläni tietäisin jos joku osaa suositella? Mitä hinta luokkaa tämä Prisman suutari on?

10. tarja Vierailija

Hei mihin meni se kiva suutaripariskunta, joka oli euromarketin loppuvaiheessa Palokassa. Olis taas asiaaa.

11. Sanna Vierailija

Täytyy sanoa, etten itse missään tapauksessa suosittele Torikeskuksessa toimivaa suutaria. Kävin vaihdattamassa vetoketjun yhteen kenkään pari kuukautta sitten. Kun menin hakemaan valmista tuotosta, kysyi suutari olimmeko sopineet hintaa. Emme olleet, sillä edellisissä paikoissa suutareilla oli hinnasto esillä, jonka mukaan hinta määräytyi. Ei käynyt edes mielessä, että se olisi pitänyt sopia etukäteen, jos haluaisi selvitä höynäytykseltä. Vastasin suutarille, että emme olleet sopineet hintaa, joten vetoketjun vaihto YHTEEN kenkään tuli maksamaan 40€!!! Ihmettelin asiaa ääneen, ja olo oli todella vihainen. Kävin välittömästi toisen Jyväskylän keskustan suutarilla kysymässä hänen hintaansa, joka yhdelle kengälle olisi 15€. Käsittämätöntä vedätystä Torikeskuksen suutarilta. En itse aio kyseisessä paikassa enää käydä, enkä missään nimessä suosittele paikkaa kenellekään. Häikäilemätöntä palvelua.

12. Sama juttu kävi tänään. Kahteen kenkään maksoi vetoketjun uusiminen 80€. Sillä hintaa olisin saanut ostettua uudet kengät!! Viimeksikin yritti huijata hintaa korkeammaksi, mutta pidin pääni. Silloin saappaiden vetoketju maksoi 30€ kun olin muistanut hinnan etukäteen sopia. Ei ikinä teve pikasuutarille!!!

13. Jii Vierailija

Keljon suutarilta sain niin huonoa asiakaspalvelua, että ihan häkellyin. Onneksi tämä oli jo ennen kuin jätin työn hänelle. Keräsin kimpsuni ja suuntasin toisaalle. Forumin suutarilta olen aina saanut asiallista palvelua.

14. ripakinttu Vierailija

Kumpi Keljon suutareista, Prisman vai Citymarketin yhteydessä oleva?

15. Kumia_pohjiin Vierailija

Jyväskylästä tai sen suutareista en tiedä mitään, mutta mielessäni herää kysymys miksi haluat nimenomaan _vaihdattaa_pohjat. Minä ole laitattanut nahkapohjaisiin kenkiin kannan ja päkiän alle ihan sellaiset liimattavat kumipohjaläpyskät, ja ne osaa laittaa vähäisemmälläkin ammattitaidolla, ja on takuulla halvempaa kuin koko pohjan _vaihtaminen_.

16. RSo Vierailija

Olen säännöllinen suutarien palvelujen käyttäjä, joten Jyväskylässä on tullut koluttua kaikki tietämäni lävitse. Olen päätynyt Seppälän Prismassa olevan Lestivesa Oy:n vakituiseksi asiakkaaksi. Olen vaihdattunut kengänpohjia, korkokenkien kantoja ja kantalappuja, korollisten talvisaappaiden tukirautoja (kengänpohjan sisällä), laukkujen lukkoja ja pohjanastoja ja onpa siellä korjautettu myös rikkoutunut golfsadevarjokin. Aina loistava jälki. Itse en enää missään tilanteessa vie suutaria tarvitsevia tuotteitani Torikeskuksen enkä Keljon Prisman suutareihin.

17. vierailija Vierailija

Keljon suutarilta sain niin äkäistä ja tylyä asiakaspalvelua, etten ikinä enää asioi siellä enkä suosittele kenellekään. Onneksi kaupungissa on muitakin paikkoja.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri