huolestunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keraamikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keraamikko

Vieras
Mistä mahtaa johtua että aina kun mieheni jää esim. veljensä seuraan ( veli tuo autolla takaisin sillä mieheni jalka on paketissa.)
Tulee semmoinen ontto synkkä tunne että toivottavasti ei satu mitään kamalaa (liikenteessä).
En koe että tunne olisi mustasukkaisuus (luotan mieheeni) vaan että häntä kohtaa jokin onnettomuus.
Liekö syynä se että hän loukkasi viime vuonna tuon jalkansa juuri kun oli jäänyt veljensä kanssa korjaamaan saunan kattoa.
Vai mahtaako tulla vielä jotain?

Jos itse olen esim. tressaantunut, alan olla huolissani monenlaisita asioista.
Luulisin että sinua pelottaa juuri tuon loukkaantumisen vuoksi.
Älä ota noita pelkoja enteiksi tuleville, minä olen harrastanut sitä puoli elämääni.
Voin kyllä sanoa että jos aina ""aavistelee"" melkeinpä pahinta, niin voihan se joskus käydä toteenkin.

Kyllä 80-90% asioista olen surrut turhaan ennen aikojaan...

Niin voihan se olla niinkin, tai sitten minua painaa se että viisi vuotta sitten melkein jätin mieheni ja silloin toivoin että hänelle sattuisi jotain... Kyseessä oli kyllä semmoinen turhautunut toive, mutta niinhän sanotaan että varo mitä toivot se voi toteutua kun vähiten sitä toivot, ja nyt vähiten toivon mitään sellaista.

Kun lapseni olivat vielä pieniä ja lähtivät fillarilla kouluun niin aina piti seurata jonkin matkaa, että pääsevät turvalliseti perille. Ikään kuin siinä olisi jotain voinut tehdä jos jotain olisi sattunut.

Varmaan vähän sama juttu Sinulla vaan ilmenee eri tavalla.

Toivoit joskus, että jotain pahaa tapahtuu ja asia painaa mieltäsi. Jos jotain on tapahtuakseen se tapahtuu. Ei sen eteen kukaan pääse.

Jos joskus olet toivonut asioita tapahtuvaksi niin tuskin olet tullut kuulluksi.

Älä suotta ole huolestunut. Levollista mieltä.