HUolestuttaa, kun luomi kutisee...:((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Eilen jo tääl hermoilin ku olin raapinu selkää ku sitä kutittanu monta päivää samasta kohtaa ja vasta eilen huomasin et siinä olikin luomi eikä finni...sitä kutittaa ihan jatkuvasti! Se luomi repeyty toissapäivänä, tuli verta kun niin raavin sitä.

Ihan hyvän näkönen luomi toi on, about 2 mm halkaisijaltaan, täysin pyöreä ja tummanruskea. Koholla ihosta. Vähän ku symmetrinen nuppineulan pää mut pienempi.

Pitäkö tosta huolestuu, meillä tk jo kiinni vissiin pitäs lähtee yksityiselle...voi vattu!! :(

Et sä siihen päivässä kuole! :D
Mulla aika ensi viikolla näyttämään luomea,on punainen ja kutisee kovasti..miekin aina saan sen revittyä verillä..
Mut käy näytä varmuuden vuoksi ensi viikolla :)

nostelen...vttu mä en jaksa enää tän mun luomihysterian kans, viime kesänä sama juttu, en uskaltanut ulos ollenkaan ku pelkäsin et mun luomet saa aurinkoa ja tulee melanooma....nyt keksi et tuo mahassa oleva luomi on pahanlaatuinen, oon raskaana rv 28 ja toi ei oo edes symmetrinen vaan löllö ja kaksvärinen....mä kuolen tähän pelkooni.

mä varaan ajan psykiatrille, mä en jaksa tätä enää...oon niin paniikissa näistä luomista että hyperventiloin. Tekee varmaan hyvää vauvalle ku äidillä paniikkikohatus ja pulssi jotain 150.

Yhteistyössä