Huolestuuko kukaan yhtä herkästi kuin minä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Mies tuli tänään vähän myöhemmin kotiin. Pisti mesessä viestiä että lähtee nyt töistä ja tulee 16.35 lähtevällä junalla kotiin. Yleensä matkassa kestää vajaa tunti kun pääsee kotiin asti. Kello tuli 17.30 ja mä soitin sille ekan kerran, ei vastausta. Kello 17.35 toinen puhelu. 17.40 seuraava. 17.50 väänsin jo itkua täällä :ashamed: :ashamed: 18.00 olin jo lähes hysteerisessä tilassa vaikka lasten takia koitin pysyä kasassa. Hoin itselleni ettei mitään hätää ole ja että mies on vaan myöhässä jostakin syystä, kohta se karauttaa pihaan...

Ja sieltä se sitten tuli. Juna oli vähän myöhässä ja puhelin jäänyt palaverin jäljiltä äänettömälle :xmas:

Ihan hirveetä tällainen, mä olen lapsesta asti kärsinyt tästä...

:wave: Valitettavasti. Huolestun myös aika herkästi jos johonki esim päähän sattuu tmv :whistle:

Muoks:Mä en siis pelkää että, pettää vaan sitä että makaa loukkaantuneena tai kuolleensa jossain :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
:wave: Valitettavasti. Huolestun myös aika herkästi jos johonki esim päähän sattuu tmv :whistle:

Muoks:Mä en siis pelkää että, pettää vaan sitä että makaa loukkaantuneena tai kuolleensa jossain :ashamed:

Juurikin tätä mäkin pelkään. Että se kaatuu pyörällään, että juna suistuu raiteilta, mitä tahansa... Ja jos se on autolla liikkeellä, huolestumiskynnys madaltuu entisestään.

Joo mä oon just kanssa tollanen, viimeks perjantaina huolestuin ukosta ku oli about vartin aikataulusta myöhässä ja puhelimeen ei saanu yhteyttä ja oli ajamassa 300km yötä vasten, hieman olin huojentunu ku sai yhteyden..

yhtenä maanantaina kun en tajunnut että isi voi oikeestimollakkin töissä eikä missään muualla niin soitin kolmen tunninn kuluttua poliisille ja sitten sairaalaan ja olin ihan sekoamis pisteessä..hyvä kun sain lapset hoidettua.. sitten kun mies tuli kotiin mökötti ja oli pahalla päällä kun oli ollut töissä kurjaa..ja mie kuulema olen hysteerinen hupakko..

no olen sitten selittänyt että miun tasapainon takaamiseks ei paljon känny laskua kasvata jos edes viestin laittaa missä millonki on.. ja eihän tuo kotihaltija ole kuin töissä tai kotona..mikäli ei "kirkossa"

Yhteistyössä