huoltajuus taistosta ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ------------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

------------

Vieras
onko kokeneita? ero tulossa.. jos mies ei suostu sovitteluihin, miten kauan kesti käräjöinti??
Meillä tilanne se, et ehdotin et isä tapais päivittäin (6h joka arkipvä) ja viikonloput vuorotellen, näin on nytkin ollut et vuoronperään ollaan hoidettu lapsia, mutta mies ajattelee itseäään ja haluaa lapset itelleen, että minä tapaisin vaan koska minä olen jättämässä!!! (tosin hänen käytöksensä tähden). en kestäisi tätä olla yötä lapsista tuon enempää erossa kun olen heidät pienenä pääosin hoitanut ja nukkuvat vieressäni joka yö (tulevat yöllä viereen),mies ei ees herää mihkää.. =(

omassa asunnossaan ja olemme yrittäjiä kumpikin,hän alkoi juuri hiljan yrittäjäks ja tehnyt töitä esim 06-12,sit mä teen, sit hän voi jatkaa vielä illalla jos haluaa! lapset on 3 ja 4v,eivät hoidossa...kerhossa vain.. koululaisena sitten erijuttu..

en jaksaisi mitenkään käräjiä, toivoisin sydämestäni että hän suostuisi sopuratkaisuun, tässä ratkaisussa kuitenkin olis kummallakin yhtäpaljon aikaa lastenkanssa, minä vaan olisin se joka on yöt. Isä on hyvä isä lapsilleen enkä haluaisi että näkis vaan joka toinen vlop. tosin hän enemmän "leikkii vaan" lastenkanssa, mä teen taas kotitöitäkin kun olen lastenkans enkä kokoaikaa leiki....ja olen jämptimpi. ja taasen esikoiselle hän on hyvin erilainen (mun bilog.) kuin 2 pienelle.

miten isä voitti hovissa?"fff" entä, jos tulee käräjätilanne joka venyy ja venyy, miten sen aikaa sitten!?!?!? kuka päättää sen, kummanluona lapset ovat ja miten tämän aikaa kunnes ns lopullinen päätös!? asumme viä samassa os. kumpikin haluaisi jäädä mutta mä voin kyllä muuttaa jos vaan lapset tulee mukana.. tosin muuttaisin mahd lähelle että tapaaminen helppoa..

en jaksaisi mitenkään käräjiä, toivoisin sydämestäni että hän suostuisi sopuratkaisuun, tässä ratkaisussa kuitenkin olis kummallakin yhtäpaljon aikaa lastenkanssa, minä vaan olisin se joka on yöt. Isä on hyvä isä lapsilleen enkä haluaisi että näkis vaan joka toinen vlop. tosin hän enemmän "leikkii vaan" lastenkanssa, mä teen taas kotitöitäkin kun olen lastenkans enkä kokoaikaa leiki....ja olen jämptimpi. ja taasen esikoiselle hän on hyvin erilainen (mun bilog.) kuin 2 pienelle.

miten isä voitti hovissa?"fff" entä, jos tulee käräjätilanne joka venyy ja venyy, miten sen aikaa sitten!?!?!? kuka päättää sen, kummanluona lapset ovat ja miten tämän aikaa kunnes ns lopullinen päätös!? asumme viä samassa os. kumpikin haluaisi jäädä mutta mä voin kyllä muuttaa jos vaan lapset tulee mukana.. tosin muuttaisin mahd lähelle että tapaaminen helppoa..

se meni todella tpärästi että voitti hovissa. päättäjien mielestä isä kykeni antamaan enemmän aikaa lapselle:O siis ihan utopinen selitys...mut niin meni. mun luona oli siihen asti kunnes käräjät oli.tai vuoroviikoin. jos vanhemmat ei pysty päättämään niin sossut voi määrätä. tai ottaa väliaikaiseksi huostaan siihen asti kunnes käräjät on jos vanhemmat eivät pysty sopimaan. mäki ja muut luuli että minä äitinä olin vahvoilla oikeudessa mut niin huonosti kävi että isä voitti: tästä aikaa vasta puoli vuotta.

jos muutatte lähelle toisia niin päätykään vuoroviikko systeemiin? ja se käräjöinti on muuten helkutin kallista,että ihan senkään vuoksi en suosittele. mulla vaan lapset asuu nyt 80 kilsan päässä minusta:(

kiitos vastauksesta. mä en haluaisi vuorovko systeemiin, viä. kun ovat noin pieniä... kouluiässä se ois varmaan ok.... siltikin tuntuu kauheelta lastentakia... en haluais heidän joutuvan kärsiin. mietinkin, että jos ei päästä sopuun siä lastenvalvojalla, pitäiskö mun ns antaa periksi ja jatkaa tässä vaan samankaton alla omaa elämää eläen sitten. tunteet on menneet kaiken paskanmyötä.. =(

Yhteistyössä