HUOM!!!LUKEKAA TUO KETJUN ALKU ONKO TOI LISSE..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisse

Vieras
...ihan normaali palstailija vai provo.
tässä vieras (vierailijan) ketjun alku.
lähden aamulla 5 töihin..
palaan joskus illalla, voitte sillä aikaa haukkua minua TÄÄLLÄ mielin määrin sillä aikaa.aina voin poistua täältä ketjun aloittajan takia, jota ei uskalla tulla esille rekisteröitynä.
minun kaaliiini ei mene että aletaan haukkua sillä perustein että minulla oli ongelmia löytää sivustoja ym uudelta palstalta, miksi minua ei haukuttu koko tän aikana kun tämä kaksplus sivusto perustettu...
ketjun aloittaja väitti päiväkausia seuranneen minun outoja tekstejä, minä vai halloo, pyysin apua teiltä muilta kakspluspalstaisilta huom edellispäivänä en huom päiväkausia
PAREMPI ETTÄ EN OIS PYYTÄNYT TEILTÄ PALSTALAISILTA APUA JOS KERRAN JOKU MENI/YRITTÄÄ JA PILATA MAINEENI,
minun on kanttia olla rekisteröityneenä, ja yv.tein voitte haukkua lisää.

en oo ikinä käsittänyt mitä ihmiset saa siitä että haukkuvat toisilleen tuntemattomia palstailijoita. Moni mielipide saa jonkun niskakarvat pystyyn, mutta mielipiteet on mielipiteitä eikä niiden perusteella pidä mennä läpeensä toisia arvostelemaan. Joten Lisse: itse tunnet itsesi, ja tiedät oletko provo vai et. Ainakin sulla on kanttia kirjoittaa mustana!Kannattaa jättää omaan arvoonsa harmailijat jotka käyvät täällä vain ärsytystarkoituksessa.Palstalla kun tuntuu muutenkin koko ajan olevan kauhea haloo monesta asiasta; esim. nää paras äiti-kamppailut, sitten on nää ikuiset kestis/kertis ja imetys/korvike-väittelyt.. Mä rupeen olemaan sitä mieltä että tämäkin osio vain kirjautuneille, jos ei noita pöhlöjä saa muuten pois. Mukaviakin harmailijoita on, mutta ikävää että joukossa on myös monta riidankylväjää. Hyvää yötä!

Ja siis noista edellämainituista äiti/vaippa/ruokintakeskusteluista piti pointtina olla, että sielläkin ne harmailijat jyrää ja heittää lisää vettä myllyyn.. Tuli hiukan epäselvästi. :)

Yhteistyössä