Huomaa että on perjantai kun noi pari idioottia alkaa taas avautumaan facebookissa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnen myötä häpeää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnen myötä häpeää

Vieras
Huomaa kyllä että on korkattu kun alkaa tulee biisiä toisen perään linkkinä ja sitten humalaisia tilapäivityksiä :) Aamulla on taas kaikki poistettu....

:D
Joo, aika moni tekee noin. Kalsarikännit kotona ja seurana fb.
Mun yks tuttava vaihtaa sinkku-kihloissa merkintää viikonlopun aikana pariin kolmeen kertaan... kun tulee riita, niin ERO, ja sitten puspusuailaavjuu...

tota tapahtuu mun naamakirjassa kans, ett porukasta jokunen naamailee samalla kun oteskelee kalsarikännejä, linkittelee biisei, ja pitää levyraatia. ja sitten niitä muuten vaan pätemisentarpeisia immeisiä, jotka laittelee ns. sisäpiirille vihjaavia statuksia, joissa ei kuitenkaan kerrotakaan kaikkea, kun se tietty piiri tietää jo asiasta, ja silmäniskuhymiöitä... huoh

Serkkuni on elänyt koko parisuhteensa ylä -ja alamäkineen facebookissa kaikkien nähden, on kovan draaman saattelemana useampaan kertaan vaihdettu parisuhdetilanne sinkuksi, parin päivän päästä taas linkitellään toisen seinälle hempeitä biisejä luritusten saattelemana jne

Silti tämä ihminen on useampaan kertaan nostanut metelin kavereidensa päivityksistä, että "oletteko oikeasti ajatelleet ettei koko elämä tarvitse jakaa facebookissa???????????"

:whistle:

Tossa on kanssa yksi viinaan mennyt "yksityisyrittäjä" joka linkittää viikonloppuisin Irwinin biisejä ja haistattelee vittua kaikille :D Tai nykyisin jo viikollakin ja seuraavana päivänä poistaa kaikki :D

Siis biisien linkittelykö on noloa :O Mä laitan välillä jotain omasta mielestäni hyviä biisejä ja ihan oon selvinpäin tässä puolentoista vuoden aikana kaikki linkittäny : /

Ei mulla oo tommosia hirveesti kavereina, paljon on kuitenkin niitä jotka jo monta päivää ennen aloittaa sen hokemisen kuinka pääsee juomaan perjantaina. Ja tätä mun mielestä aika usein eli melkein joka viikonloppu vedetään ne lärvit (kotona tai jossain). Kuitenkin kyseessä kolmekymppiset aikuiset ihmiset ja hehkutellaan sillä juomisella kuin mitkäkin teinit.. ja tuntuu että ne ajatukset pyörii vaan siinä alkoholissa, sen odottamisessa ja sitten krapulassa.

[QUOTE="hmm";23494271]Ei mulla oo tommosia hirveesti kavereina, paljon on kuitenkin niitä jotka jo monta päivää ennen aloittaa sen hokemisen kuinka pääsee juomaan perjantaina. Ja tätä mun mielestä aika usein eli melkein joka viikonloppu vedetään ne lärvit (kotona tai jossain). Kuitenkin kyseessä kolmekymppiset aikuiset ihmiset ja hehkutellaan sillä juomisella kuin mitkäkin teinit.. ja tuntuu että ne ajatukset pyörii vaan siinä alkoholissa, sen odottamisessa ja sitten krapulassa.[/QUOTE]

Meillä on vissiin samoja kavereita :) Ei voi ymmärtää....

Mulla on yks kaveri josta tullee uskovainen aina ko se on ekan ottanu. Joskus se alkaa torstaina tai jo keskiviikkona, alkaa tulla psalmia ja rukouksia tilapäivityksinä, virsiä ym juutuupista. Saarnaa ja ties mitä. Sunnuntainaki vielä jatkuu anteeksipyytelyt Jumalalta ja maanantaina kaikki on poissa :D

Yhteistyössä