huomaako kukaan muu tässä jotain erikoista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
"Helsingissä on etsitty suurella operaatiolla 5-vuotiasta kadonnutta autistista poikaa Puotilan venesatamasta.

Pelastuslaitos sai ilmoituksen rannalta löytyneistä pojalle kuuluvista vaatteista. Poikaa etsittiin vedestä alkuillasta noin tunnin ajan. Päivystävän palomestarin mukaan etsinnät lopetettiin tuloksettomina noin kello kymmenen aikaan illalla, jonka jälkeen katoaminen siirtyy poliisin tutkittavaksi.

Etsinnöissä oli mukana neljä rajavartiolaitoksen alusta, helikopteri, kolme sukeltajaa, poliisin vene, neljä pelastuslaitoksen yksikköä ja viisi poliisipartiota.

Viranomaisilla ei ole vielä tarkempia tietoja pojan katoamisen syystä. "

ja sitten parin päivän päästä uutisoidaan

"Autistinen 6-vuotias poika on ollut kateissa jo yli 14 tuntia. Etsintöjä jatketaan Helsingin Puotilan venesatamassa."

oliko synttärit tässä välissä vaiko näin räikeä virhe ?

jossainhan oli spekulointia ettei ois ollu ihan vahinko tuo homma, perheellä paljon lapsia ja sattui olemaan autistinen "vaikea" lapsi. Ei ois ihan eka kerta kun yritetään päästä erityislapsista eroon, noitaha on ollu uutisissa viime aikoina aika paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
jossainhan oli spekulointia ettei ois ollu ihan vahinko tuo homma, perheellä paljon lapsia ja sattui olemaan autistinen "vaikea" lapsi. Ei ois ihan eka kerta kun yritetään päästä erityislapsista eroon, noitaha on ollu uutisissa viime aikoina aika paljon..

Pakko myöntää että mulla kävi kans mielessä, surullinen juttu kaiken kaikkiaan :'(

Eikös pari viikkoa sitten se espoossa hukkunut poika ollut toisessa uutisessa 10-vuotias ja toisessa 4-vuotias. Sillä tais olla 6 synttärit sitten siinä välissä vai oiskohan vaan kyseessä virhe kuten noissa ap:n linkittämissä uutisissa.

jos koko asiassa jotain erikoista oli niin se että miksi se veneilijä joka näki alastoman pienen pojan laiturin lähellä ei reagoinut millään tavalla vaan katsoi taas tunnin päästä ohiajaessaan ettei poikaa enää näy?! Olisiko kannattanut vaikka tarkistaa asia, enpä itse antaisi itselleni koskaan anteeksi jos en olisi tarkistanut millä asialla se poika siellä juoksentelee yksikseen....

Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekin:
jos koko asiassa jotain erikoista oli niin se että miksi se veneilijä joka näki alastoman pienen pojan laiturin lähellä ei reagoinut millään tavalla vaan katsoi taas tunnin päästä ohiajaessaan ettei poikaa enää näy?! Olisiko kannattanut vaikka tarkistaa asia, enpä itse antaisi itselleni koskaan anteeksi jos en olisi tarkistanut millä asialla se poika siellä juoksentelee yksikseen....

Helppohan se on sanoa, että minä ainakin olisin käynyt tarkistamassa tilanteen. Jos olet veneilemässä niin käytkö tosiaan rannassa tarkastamassa kaikki näkemäsi lapsen matkasi varrella?

Kuinkakohan läheltä tämä veneilijä oli pojan nähnyt eli oliko hän osannut arvioida, että kyseessä on tosiaan pieni 6-vuotias poika. Jos kauempaa näkee lapsen laiturilla tai sen läheisyydessä niin on varmaan aika vaikeaa arvioida minkä ikäinen lapsi on kyseessä varsinkin kun kaikki lapset eivät ole samankokoisia saman ikäisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:

Pakko myöntää että mulla kävi kans mielessä, surullinen juttu kaiken kaikkiaan :'(

Voi että ootte sairaita. Hävetkää!