huomasin itsessäni pahan tavan, josta pitäis päästä eroon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Välillä mun tekis mieli olla miehelle mahdollisimman ilkeä ja sanoa pahasti :/
en kyllä ole sitä vielä tehnyt, mutta välillä on jo sanat kielen päällä ja juuri ja juuri ehdin ne vetää takaisin.
Yleensä tältä tuntuu silloin, jos itsellä on hermot kireällä muuten, niin sen tahtoo vissiin siirtää jotenkin muka mieheen sen fiiliksen. Olis varmaan parempiakin keinoja saada omaa oloa paremmaksi....

olipahan tälläinen tunnustus tälle iltaa...

sori, mutta eihän nyt omissa ajatuksissa tarvitse olla koko ajan kiltti. saat ajatella ihan niin pahasti kuin haluat.

eri juttu, jos oikeasti koko ajan veetuilisit miehelle.

Mulla on samaa vikaa, jotenkin tuo mies vaan ärsyttää mua! En edes pysty olemaan hiljaa jos ottaa päähän, esim. kahvinjuonti tärkeempää kuin lasten vieminen ulos...

taisin esittää vähän tyhmästi mitä tarkoitin... tottakai siis joakaisen tekis mieli sanoa joskus pahasti jollekin...
Mutta en osaa selittää mikä tässä on erilaista.
Jotenkin itse oon ajatellut sen pohjautuvan siihen, että mulla on itsellä huono itsetunto, ja oon varmaan sisimmissäni kateellinen miehelle hyvästä itsetunnosta.
Mielessäni olen keksinyt kaikki mahdolliset loukkaukset, jotka tuntuisivat mahdollisimman pahalta miehestä :(

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten teillä kotona äitisi ja isäsi puhuivat keskenään? Oisko sillä jotain tekemistä asian kanssa?

kai ne aika normaalisti puhui... jos nyt riitelivät, niin huusivat.

Aijaa... Mun vanhemmilla on ollut tapana aina lytätä toisiaan, varsinkin äiti on aina tehnyt teräviä huomautuksia jopa kahvipöydässä. Piti ihan opetella, ettei itse olisi tullut samanlaiseksi.

osittain varmaan vaikuttaa sekin, että mies onnistuu vahingossa ajattelemattomuuttaan loukkaamaan, eikä tajua sitä itse vaikka sanoisikin. niin sitten sen tavallaan tahtoo "kostaa" :(
vielä oon onnistunut pysymään hiljaa, mut tahtoisin saada nää ajatukset kuriin, ettei jokupäivä lipsahda pian jotain minkä sanomista tuun katumaan.

mut mä en kuitenkaan loppujen lopuks tarkota mitä "melkein" sanon. Enkä sitten kuitenkaan halua loppujen lopuksi toista loukata, vaikka välillä tulee melkein pakottava tarve satuttaa. idiootti minä :headwall:

Mä aloin tätä ihan tosissani miettimään, sori ;) No joo, on vähän omakohtaistakin kokemusta. Onko sulla jotain kaunaa miestä kohtaan? En usko että löydät varsinaista syytä vain tutkiskelemalla itseäsi, näköjään syytät vain itseäsi noista ajatuksista? Jokuhan sen kuitenkin aiheuttaa, eikö niin? Mikä?

Mulla joskus aikanaan tuli tuollaisia ajatuksia, joskus mietin jopa että miten saisin miehen oikein mustasukkaseks, halusin siis satuttaa.. kyse ei siis todellakaan ole vain siitä että joku pikku asia ärsyttää, ne on sitten erikseen ;) Lopulta mä päästelin suusta myös osan niistä kamalista ajatuksista. Sitten tajusin että mua kaihertaa muutaman asiat meidän parisuhteessa, joten uskaltauduin puhumaan niistä ja kas kummaa, mies ymmärti mua ja saatiin selvitettyä ne :)

Näitä parisuhteen kiemuroita tulee aina millon minkäkinlaisia, 6-vuotiseen suhteeseen mahtuu paljon :) Mutta kaikki vaan kasvattaa meitä yhteen ja eteenpäin.. PUHU MIEHELLES!

Alkuperäinen kirjoittaja vieläkö tavoitan sut Jadal:
Mä aloin tätä ihan tosissani miettimään, sori ;) No joo, on vähän omakohtaistakin kokemusta. Onko sulla jotain kaunaa miestä kohtaan? En usko että löydät varsinaista syytä vain tutkiskelemalla itseäsi, näköjään syytät vain itseäsi noista ajatuksista? Jokuhan sen kuitenkin aiheuttaa, eikö niin? Mikä?

Mulla joskus aikanaan tuli tuollaisia ajatuksia, joskus mietin jopa että miten saisin miehen oikein mustasukkaseks, halusin siis satuttaa.. kyse ei siis todellakaan ole vain siitä että joku pikku asia ärsyttää, ne on sitten erikseen ;) Lopulta mä päästelin suusta myös osan niistä kamalista ajatuksista. Sitten tajusin että mua kaihertaa muutaman asiat meidän parisuhteessa, joten uskaltauduin puhumaan niistä ja kas kummaa, mies ymmärti mua ja saatiin selvitettyä ne :)

Näitä parisuhteen kiemuroita tulee aina millon minkäkinlaisia, 6-vuotiseen suhteeseen mahtuu paljon :) Mutta kaikki vaan kasvattaa meitä yhteen ja eteenpäin.. PUHU MIEHELLES!

Ollaan tässä viime aikoina selviltetykin asioita jonkin verran...
en osaa nimetä tähän mitään varsinaista syytä, eikä oikein vittis mennä sanomaan tyyliin "kultsi hei, mulle iskee välillä pakottava tarve saada sulle mahdollisimman paha olo, mistähän se vois johtua" vois olla hieman sulateltavaa hetken aikaa.
Ennemmin koitan tutkia itseäni ja miettiä miten päästä tästä halusta eroon.

hmm... siis jos vaikka itse tunnen epävarmuutta, haluaisin saada miehen tuntemaan samoin, ja jos mahdollista, vielä epävarmemmaksi.

joskus mulla tuntuu että oikeesti voisi sanoa pahastikin jos haluaisi mutta kun ei sitten vain tule sanottua vaikka toinen sanookin.. :| siksi mietinkin olenko liian "tossu" kun annan vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja "olen kypsempi" ihminen siinä tilanteessa etten reagoi täysillä tai jaksa reagoida... sekavaa eikö? :D

funtsasin kans Jadal ettei ukkos ota sua itsestäänselvyytenä ? mä joskus mieheltä kans kysyin/kommentoin että ettei se kai ota, niin vastas että se ei ota mitään mutta vähän jäi olo ett' kyllä taitaa ottaa... :/

Tulin johtopäätökseen että oman ukon tunneälyssä ON kehittämisen varaa :D
vika ei suinkaan minussa ;)

kyllä tuo varmaan jollaintapaa pitää itsestään selvyytenä, vaikkei sitä myönnä, kun olen asiasta maininnut. Ei se kuitenkaan koskaan tahallaan loukkaa, mutta kun on tuollainen suomalainen perusjuntti, niin välillä niitä sammakoita lipsahtaa :p

Yhteistyössä