Olen siis nuori äiti, jonlla ensimmäinen lapsi. Tyttö nyt 1v 4kk. Sillä on ollut vauvarokko jo, mutta nyt on joku rokko tullut. Huomasin mahassa pientä punaista näppyä tiheässä, nyt se leviää käsiin... Kuume on noussut samoihin aikoihin...
Mikä rokko ja miten hoidan?
Auttakaa, ettei taas tarvii soittaa anopille ja kysellä :ashamed:
Mikä rokko ja miten hoidan?
Auttakaa, ettei taas tarvii soittaa anopille ja kysellä :ashamed: