Huomasin keväällä 4v tytöllä tuossa kaulakuopan sivussa pienen patin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Th:kin sitä kokeili kuopuksen neuvolareissulla, mutta ei sanonut siitä mitään ihmeellistä. Tyttö oli silloin hiukan flunssainen ollut hiljattain ja liitettiin se siihen. Patti mielestäni hävisi pian tuon jälkeen tai en ainakaan löytänyt sitä ja unohdin koko jutun.

Äsken se jostain syystä tuli mieleeni ja kokeilin ja tunsin sen siellä taas. Se ei missään nimessä ole ainakaan yhtään isompi kuin silloin keväällä. Nytkin on hieman flunssaisuutta, mutta voiko se johtua taas siitä? Vai onko tuo se sama ja vain jäänyt tuommoiseksi?

Ei se kai mitään kovin vaarallista voi olla kun on sellainen pienehkö ja muljuaa minusta sormen alla (ei näy ulospäin siis) ja on samankokoinen kuin silloin keväällä. Tai ei ainakaan isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
älä hipellä sitä, ärtyää vuan.
Se on suurentunut imusolmuke, johtuu flunssasta.

Joo en hipelöi, mutta sattumalta asian huomasin kun ajattelin kokeilla kun tuli tuo keväinen juttu jostain syystä mieleen.

Mutta voiko se olla ollut suurentunut koko tämän ajan? Jossain vaiheessa kun uudelleen kokeilin silloin keväällä niin olin sitä mieltä että en sitä sieltä tuntenut mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo en hipelöi, mutta sattumalta asian huomasin kun ajattelin kokeilla kun tuli tuo keväinen juttu jostain syystä mieleen.

Mutta voiko se olla ollut suurentunut koko tämän ajan? Jossain vaiheessa kun uudelleen kokeilin silloin keväällä niin olin sitä mieltä että en sitä sieltä tuntenut mutta...

No jaa mulla oli 4kpl nivusissa puoli vuotta ennenkuin hävisivät.
Jos et sitä silloin välissä tuntenut niin luultavasti oli poissa,,tuppaavat joillekkin helposti hieman suurentumaan just flunssan yhteydessä.

Jos et sitä silloin välissä tuntenut niin luultavasti oli poissa,,tuppaavat joillekkin helposti hieman suurentumaan just flunssan yhteydessä.

Siis flunssastako noi sunkin johtui vai mistä?

Siis flunssastako noi sunkin johtui vai mistä?

Iseasiassa ei kyllä hajuakaan mistä mulle ne tuli.
En huolestunut kumminkaan kun pysyttelivät semmoisinä "herneen" kokoisina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun pojalla ollut jo monta vuotta kaulalla patteja, lähes sentin kokoisia.. lapsilla ne yleensä jää suurentuneiks flunssan jälkeen

Niin... tiedän toisaalta tämänkin, että jää. Enkä minäkään sinänsä huolestunut tuosta ole, koska se on niin pieni ja vaikka olisi ollutkin koko ajan siinä niin ei ole tosiaan suurentunut. Ja muljuaa sillä tavalla. Esikoisella on suurentunut imusolmuke nivustaipeessa. Se tuli siihen calmette rokotteesta 3kk ikäisenä ja on siinä aina vaan ja poika jo yli 6v.

Yhteistyössä