Huomasin yllätyksekseni että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
isän veriryhmä on b. Mutta äidillä on myös b ja mulla onkin a. Voiko se olla muuten mahdollista kuin että äiti olisi jättänyt jotain tärkeää kertomatta?

B-vanhemmat voivati saada myös O -lapsen. B-vanhemmat eivät voi saada A:ta, koska kummallakaan vanhemmalla ei ole tätä perintötekijää. Todennäköisesti kuten edellinen kirjoittaa. Veriryhmien määrityksissä voi kuitenkin olla virheitä tai poikkeuksia. Geenitestillä asia selviää. Eikö ulkonäkö anna vihjeitä?

Niin kyllähän tämä tuntuu selvältä mutta sitä vaan yrittää löytää jotain muuta "selitystä" asialle... Olen äidin näköinen. Isosisko isän. Ei tälläinen ole tullut ikinä mieleen, isä on isä! Mietin että tietääkö isä tästä, äiti varmankin kyllä tietää. Uskoisin sen tietävän mun veriryhmänkin, isä ei tiedä... Isän veriryhmän löysin kun otin sen kaapista jotain, sattui vaan silmään kun oli verenluovutuskortti siinä jossa luki se b ja kysyin isältä onko tämä sun, kun äiti ei luovuta verta. En todellakaan sanonut isälle siitä että miten mä olenkin sitten a vaikka mieli teki........

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä