HuomeniA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta :)

Saanko kertoa sulle Marabou salaisuuden..? Kun on ihan pakko :D Mä nimittäin oon tavannut melkoisen mukavalta vaikuttavan miehen, jossa tuntuu kaikki natsaavan erikoisen hyvin :D Ja vkl ois eka treffit, perhosia on vatsanpohja täynnä ;)
Elikkä siis oikein ihanaa keskiviikkoa, pitäkään peukut pystyssä että pääsen autolla noitten lumikinosten yli ja töihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja aamututtu :):
Huomenta :)

Saanko kertoa sulle Marabou salaisuuden..? Kun on ihan pakko :D Mä nimittäin oon tavannut melkoisen mukavalta vaikuttavan miehen, jossa tuntuu kaikki natsaavan erikoisen hyvin :D Ja vkl ois eka treffit, perhosia on vatsanpohja täynnä ;)
Elikkä siis oikein ihanaa keskiviikkoa, pitäkään peukut pystyssä että pääsen autolla noitten lumikinosten yli ja töihin :D

Älä mee töihin Ämmä sul eukon oikeudet eli oikeus jäädä vitun töistä pois.
Corporations are bad!

Huomenta vaan! Tääl valvoskellaan neitin kanssa, tänään ois EEG sairaalassa ja sen takia yö unet pitää olla huomattavasti lyhyemmänt kun normaalisti :) Pikkupäikyt luvassa sit ennen iltavuoroon menoa!

Pitää lähteä tarpomaan hankien läpi työmaalle :) .
Tyttö yskii sängyssään kuin hevonen . Saas nähdä millanen kunto sillä on herätessä - Koko syksyn ja talven ollut terveenä. Toivottavasti et nytkään tule mitään lentsuja :(

Huomenta. 5.30 heräsin.
a227.gif
Tänään np-ultra. :)

Yhteistyössä