HuoMenIA !!! :):)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on taas viikko alussa, mutta ihanaa , lyhyt työviikko ja pitkä pääsiäisvapaa :xmas: .

Jännä vaikka kelloja siirrettiin, silti mun sisäinen kello herätti mut samaan aikaan niin kuin aina, juuri ennen kellon soittoa . Hyvä niin . :)

Aamupalaa ja kahvia , sitten työmaalle .

Alkuperäinen kirjoittaja simmut ristissä...:
Huoh, miten joku jaksaa olla noin pirteenä...ite yövuorossa ja pilkkiny tässä jo jonku tunnin. Aah, pian nukkumaan! :)

Ai miten, no just niiden hyvien , pitkien yöunien takia :D:D Pirrrrteeenä maanantai aamuun .

Enhän minä ole edes ehtinyt nukahtaa!

Äijän heitin jokin aika sitten kaverinsa luo kylille, lähtivät taas reissuun päiväksi ja uni ei vain tajunnut tulla koko yönä.

No "huomenta" vaan.. minä täällä paistelen kasleria "aamupalaksi" :p
Jäi eiliset ruuat väliin kun nukahdin 3 - 4 aikaan iltapäivällä ja heräsin sitten tasan klo 00.00 :o Enkä tietenkään saanut nukahdettua enää.

Syönnin jälkeen voiskin mennä "päiväunille" *haukotus*

Alkuperäinen kirjoittaja grrr:
Jäi eiliset ruuat väliin kun nukahdin 3 - 4 aikaan iltapäivällä ja heräsin sitten tasan klo 00.00 :o Enkä tietenkään saanut nukahdettua enää.

Njam!

Minulla on täällä lampaanviulua ja uunijuureksia, ilta-, yö- ja aamupalaksi.

Huomenta!

Tänään esikoisen hammasröntgen. Huooh, kuinkahan helpolla antaa ottaa kuvat, ei kovin helpolla, jos vanhat merkit pitää paikkansa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja grrr:

Njam!

Minulla on täällä lampaanviulua ja uunijuureksia, ilta-, yö- ja aamupalaksi.

Oli hywää :p
Mutta toi lampaanviulu uunijuureksilla kuullostaa kyllä vielä paljon herkullisemmalle. :p

Yhteistyössä