Huomenna 8.30 kalvojen puhkaisu, kannattaako paastota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdkajöadsl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdkajöadsl

Vieras
Huomenna synnytyksen käynnistys kalvojen puhkaisulla ja mietin, että kannattaisko paastota niin ei paska lentäs? Peräruisketta en haluais mahtavien pukamien takia...

Kauanhan pitäis olla syömättä että suoli olis tyhjä? Mulla kyllä suoli toimii yleensä aamulla n. 9 jälkeen.

Se synnytys voi silti kestää parikin vuorokautta, jos se käynnistyy hitaasti. Kyllä mä söisin jotain kevyttä. Mieluummin mä olisin voimissani ja paskoisin, kuin olisin uuvuksissa nälästä ja ponnistamisesta, mutta jei, paskomati.

Mutta:

Onnea matkaan!

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27141075:
2 vrk.....

Älä suotta paastoa, tulee nälkä ja tarvii energiaa synnytykseen.
Ei peräruisketta pakosta laiteta ja se paska nyt on ihan luonnollista sekin :D

Sitä mäki mietin että jos aamupalan skippaa niin ei välttis riitä voimat punnata :) Mutta joo paska on luonnollinen juttu, mutta silti sitä en siihen kuvioon haluais.. ja peräruisketta en oikeesti halua ottaa sen vuoksi että hoitsu ei varmaan löydä edes koko reikää pukamien joukosta.

En suosittele paastoamista miekään. Tarviit kaiken energian siihen synnytykseen koska koskaan ei voi tietää mimmonen se tulee olemaan tai kuinka pitkään jatkumaan. Kalvojen puhkaisukaan ei takaa nopeaa synnytystä.

Ja jokaikisellä tyhjenee normaalissa alatiesynnytyksessä suoli, lapsen pää vaan nyt sattuu painamaan ulostullessaan suolen tyhjäksi samalla, tästä oli oikein oiva videokin :)

Hoitaja löytää varmasti :D Heillä on siihen arkeologin koulutus :D

Mulle ainakin lykättiin lääkeruiske omaan pikku käteen ja marssitettiin vessaan, ihan itse 'sain' tämän mainion toimituksen suorittaa. Kyllä muuten lähti! :O vaikka arkeologiasta ei ollut vielä silloin tietoakaan.

• Tykkää
Mikset sä pyydä peräruisketta?? minä pyysin ennen sektiota(suunniteltu) eikö se mitenkään kamalaa ollut. Ihana olo kun tiesi että suoli on tyhjä koska seuraavina päivinä kakkaaminen saattaa olla normaalia kivuliampaa. Kakka ja peräruiskeet on niin normaalia...

pitää vaan aatella niin, että vaikka kerta ois itelle eka ja nolo, niin ne kätilöt on nähneet vaikka sun mitä, niin paskaa verta kusta kun muitakin mahollisia ihmiseritteitä! ja kun synnytät, niin luulis, että turha häpeily karisee ja annat paskan lentää vaikka jonku silmille :D onnea matkaan!!

• Tykkää
Tottakia syöt.Minulla käynnistettiin synnytys myös kalvojen puhkaisulla,ennen käynnistystä sain vielä kätilöltä lapun jonka kanssa sain käydä syömässä sairaalan ruokalassa,ennkuin ruvettiin käynnistelemään.Olin kyllä syönyt aamupalan kotona ennen sairaalaan lähtöä.

Mä taas ehdottomasti halusin peräruiskeen. EI tarvi sit synnytyksessä miettiä ( ja hävetä...juu kyllä mua hävetti vaikka kaiken ne on varmasti nähneet) että paskonko mä siihen sänkyyn vai en. Ja mulla myös mahtavat pukamat oli, joista hoitajalle sanoinkin, mut hän vaan tokas että kyllä hän se ruiskeen silti saa laitettua.

Heh, kiitos kannustuksista! Ehkäpä mä sitten vain reippaasti syön ja katon sit sairaalassa haluanko ruiskeen vai en :)

Ja varmasti synnytyksen jälkeen pukamat on kolme kertaa mahtavammat ja sitten se vasta hankalaa onki se paskominen, luulisin..

Toivottavasti sulle käy samoin kuin mulle, pukamat suivaantuivat synnytysrytäkästä, eikä niistä ollut jälkeäkään, kun viikko synnytyksen jälkeen uskalsin varovasti tarkistella alapään tilannetta.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä