huomenna hoitoon vaiko eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
2v oli eilen hoidossa normaalisti, kotiin kun päästiin, huomasin että oli korkea kuume 38.7. Hoitajakaan ei ollut huomannu mitään, kun lapsi oli ihan normaalisti leikkinyt ja syönyt jne. Tämän päivän sitten ollut lievää lämpöilyä, korkeimmillaan kävi 37.8 ja koko ajan on ihan reippaasti leikkinyt, hyvin syönyt. Ei oo itkuinen, eikä vaikuta kipeältä. Viimeksi mittasin 37.2

huomenna olis tenttipäivä, joten pähkäilen että vienkö lapsen hoitoon aamulla?

mistähän tuo edes voi johtua, kun ei kertakaikkiaan minkäänlaista merkkiä tai muuta vaivaa mistään ole, ja vointi ihan yhtä hyvä kuin ilman lämpöilyä :o

niin mä tässä funtsin että en taida viedä... mut pakko mun on itse mennä kouluun, jospa tuo siippa pystyisi jäämään kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
mistähän tuo edes voi johtua, kun ei kertakaikkiaan minkäänlaista merkkiä tai muuta vaivaa mistään ole, ja vointi ihan yhtä hyvä kuin ilman lämpöilyä :o

jos hän on tulossa kipeäksi. joku pöpö jokatapauksessa,ei kiva lähteä sitä jakamaan hoitopaikkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:

jos hän on tulossa kipeäksi. joku pöpö jokatapauksessa,ei kiva lähteä sitä jakamaan hoitopaikkaan :)

siellä on kaikki muut ollutkin just mahataudissa. pph:lla siis on.. toivottavasti tämä ei nyt enteile sitä. Ruoka kyllä on maistunut koko ajan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä