huomenna kerron miehelle, että eroan omasta miehestäni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvvvvvvvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvvvvvvvv

Vieras
mulla on ollu suhde pidempään jo varattuun mieheen.. olen puhunut hälle, että oman miehen kanssa taitaa olla ero tulossa. Tämä mies otti sen todella raskaasti. Syystä että luulee, että sinkkuna raahaisin vieraita miehiä kotiini ym. On siis mustasukkaista laatua.. sanoi, että ei varmaan pystyisi käsittelemään koko asiaa... ja että meiän "ystävyys" saattaisi olla siinä jos eroaisin.

Nyt ollaan oman miehen kanssa eropaperit kirjoitettu ja huomenna meinasin tälle toiselle miehelle kertoa asiasta..

Saa nyt nähdä, onko meiädän yhteinen tarina tosissaan sitten siinä. Tiedän, että tämä mies välittää minusta, että oisko hänestä kuitenkaan lopettamaan meidän suhdetta tämän asian takia..

Huomenna selviää.. :/

Sinkkuna raahaisit vieraita miehiä kotiin? Taitaapi olla toiveajattelua, siis sinun taholta, että mies ajattelis näin vaikka olis niin sulle sanonutkin. Taitaapi pelätä sitä, että alat painostaa häntä eroamaan vaimostaan, eikä taida niin paljoa kiinnostaa...

Eilen sanoin asian tälle miehelle. Sanoi arvanneensa asian, kun sanoin haluavani jutella.

Hän sanoi, että ei pysty, eikä haluakaan sormia napsauttamalla mitään lopettaa. Mutta olisi vaan kauhea kuulla, jos sanoisin hänelle, että olen vaikka ihastunut johonkin toiseen. Minä tykkään tästä miehestä, en voisi edes katsella sillä silmälle ketään muita.

Mutta, näillä jatketaan edelleen :)

Yhteistyössä