huomenna laskettuaika, miksi tää ei jo synny*?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla supistelee kipeesti päivittäin ja öisin ja muutenkin kaikkea kolotuksia ym. tänään synnärillä käväsin tarkistuttamassa niin paikat auki 2cm ja kanavaaakin vielä jäljellä :/....tympii jo ku kaikki 3 aiksemmat lapset syntyneet enne laskettuaaikaa niin miksi tää ei voi jo tulla!!! mulle kaikki hokenut koko ajan et kyl se sieltä tulee ennen la ku muutkin ovat tulleet ja lääkäritkin sanoneet että voipi olla aika harvinaista että yli menis mutta taitaapa kuitenkin käydä nii!!!

Tuttua!! Tosin mua ei ole mitenkään odottelu hermostuttanut, mutta muuten.
Meillä eka syntyi rv 39+3, toka rv 39+6, kolmas rv 39+2, neljäs rv 41+0 ja viides rv 40+1
On tuota mullakin päivitelty, että miten voi olla, että neljäs ja viides menee yli.

täällä on kans huomenna laskettu aika ja supistelee enemmän ja vähemmän, kaksi aiempaa lasta on mennyt yli joten en suuresti odota että tämäkään huomenna tulisi :whistle: täällä on käytäntö et saa mennä 10 päivää yli ennen kontrolli käyntiä sairaalaan joten viimeistään silloin tää kolmas syntyy :whistle:

mullakin oli laskettu aika.. siis neljä päivää sitten, vähänkö kypsyttää. Neljä aiempaa syntyneet vk 35, rv 40, rv 38 ja rv 39+4 ja ny viides sit yli, tosin nyt kyllä supistelee aikalailla...

Yhteistyössä