Huomenna leikkaus pelottaa ja ahdistaa :(

Meidän poika joka täytti 2v. tässä kuussa, on nukutettu jo kaksi kertaa ( ja leikattu kerran ) ja kolmas nukutus/leikkaus tulossa ilmeisesti tässä kuussa. Jos hän on selvinnyt niistä niin selviät sinäkin.... :D :hug: :hug:

mulla oli keväällä karsastus leikkaus ja mua kauhistutti se että mut nukutetaan enkä tiä mitä mua sörkitään..selvisin..=) mutta se että mä kuolaan tai ääntelen tai jotain ni hävetti valmiiks..

Hyvin se menee :hug:
Ymmärrän, että sinua jännittää ja pelottaakin.

Verkkokalvon irtauma...
Minulla laseroitiin kesällä juuri verkkokalvon repeämien vuoksi molemmat silmät. Kyllä sen kesti, vaikka vastenmielistä toki olikin. Leikkaus ei sattunut. Mutta ei minua kyllä nukutettu...

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Pyydä rauhoittavaa.

Kyllä silmäleikkauksissa sellaista tarjotaankin. Ainakin näissä kaikissa neljässä, joissa olen itse puolen vuoden aikana ollut.
Verkkokalvojen paikkausleikkauksessa en mitään lääkettä halunnut ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minunkin likinäköni on korjattu tässä hetki sitten :)
Toimenpide on nopeasti ohi.

no mulla se on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä laserointi, mulla on niin järkky likinäkö että ainoa keino korjata se on laittaa pysyvä linssi silmän sisälle...kuulostaa aika kaamealta, mutta toisaalta jos leikkaus onnistuu se helpottaa elämää todella paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

no mulla se on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä laserointi, mulla on niin järkky likinäkö että ainoa keino korjata se on laittaa pysyvä linssi silmän sisälle...kuulostaa aika kaamealta, mutta toisaalta jos leikkaus onnistuu se helpottaa elämää todella paljon

Minun äidilleni ja parille tuttavalla on asennettu silmään linssi harmaakaihin vuoksi. Kyllä se leikkaus hyvin menee sinullakin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

Minun äidilleni ja parille tuttavalla on asennettu silmään linssi harmaakaihin vuoksi. Kyllä se leikkaus hyvin menee sinullakin :hug:

kiitos..
toivon totisesti että menee, tässä ehtii vielä hyvin pelätä... :|

Yhteistyössä