Huomenna mulla on uusi tatska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja the morning never came
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

the morning never came

Vieras
:) Mä en meinaa pysyä pöksyissäni, kun toi kuva polttelee tossa vieressä pöydällä...

Oletteko muut huomanneet, että tatskoihin jää koukkuun? Harvalla mun tutulla on vain yksi eikä enempää tulossakaan. Mullakin jo kolmas suunnitteilla, vaikka huomenna saan vasta sen toisen. :D

No mulla on yks tuttava, jonka iholla tatuoinnit tuntuu lisääntyvän joka kerta kun ihmistä näkee. Sama homma lävistysten kanssa. Naisessa ei pian ole reiätöntä kohtaa.

Niihin jää tosiaan koukkuun :D .Kolmatta mäkin jo suunnittelen,tai tavallaan toista. Mulla kun oli yx tatska,jonka päälle tehtiin "peitekuva" (alkuperäinen kuva jätettiin, mut sitä isonnettiin ja muokattiin ja tehtiin alkup.tatskan alapuolelle toinen kuva).
Haittapuolena vaan hinta, vaikka tutun tuttu tekeeki noita kuvia...Mut silti perheellisen opiskelijan budjetilla se tekee tiukkaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Niihin jää tosiaan koukkuun :D .Kolmatta mäkin jo suunnittelen,tai tavallaan toista. Mulla kun oli yx tatska,jonka päälle tehtiin "peitekuva" (alkuperäinen kuva jätettiin, mut sitä isonnettiin ja muokattiin ja tehtiin alkup.tatskan alapuolelle toinen kuva).
Haittapuolena vaan hinta, vaikka tutun tuttu tekeeki noita kuvia...Mut silti perheellisen opiskelijan budjetilla se tekee tiukkaa :whistle:

Täytyy hommata suhteita niin ei tarvi niin paljon maksaa. Mä saan tän uuden, melko ison kuvan 60?, kun edellinen pienempi maksoi 200?.

Tule vain hieromaan suolaa haavoihin... pirkula. Jäi oma projekti tänä vuonna jäihin. Mutta ehkä ensi vuonna sitten jatketaan. Ja kymmenen cuoden sisällä valmiiksi saakka. Ja sitten vain väritellään uusiksi.

Ei vaineskaan, nauti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Minkälaisen kuvan olet hommaamassa ja millainen sulla on ennestään? Eikö sua pelota, että joskus mummona alkais kaduttaa?

nyt tulee sellanen lintu, mikä ei kyllä näytä perinteiseltä linnulta vaan muodostuu sellaisista kiehkuroista ja linnun muodon näkee vasta tarkemmin katottuna. harvinaisen selvää, eikö! :D ennenstään mulla on alaselässä myös sellaista kiehkuraa, näyttäiskö hieman joltain köynnökseltä.

en usko että mummona kaduttaa eletty elämä. en mä siinä vaiheessa näytä kroppaani enää muille kuin lääkäreille ja omalla miehelle, joka on yhtä tatuoitu. en jaksa suhtautua omaan vartalooni kovin vakavasti, teen sitä mikä tuntuu nyt hyvältä. kroppa se vaan on.

Yhteistyössä