Huomenna pitäis lähteä kotiin... ei huvita yhtään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ffff

Vieras
Mummolassa oltu lasten kanssa kohta viikko. Huomenna pitäis mennä kotiin ja torstaina töihin. Jotenkin ei vaan yhtään huvita palata kotiin.. Sielä ei odota mikään mukava.. Vaan välinpitämätön ja kärttyinen mies... :/

No niinhän sen pitäisi olla... Jotenkin en vaan ole sopeutunut siihen uuteen kotiin ja uudelle paikkakunnalle vaikka siellä jo sinnitelty pian puoli toista vuotta. Samalla ekaa kertaa asutaan miehen kanssa saman katon alla vaikka ollaan oltu yhdessä jo monen monta vuotta. Onhan siinä monta mullistusta kerralla.

Minä olen menossa hyvillä mielin töihin huomenna. Mies lomailee vielä loppuviikon, olen vaan tyytyväinen kun joku puolestaan hoitaa ruuat ja lapset ja muut. Taitaa olla aika paljon ylityöitä minulla tällä viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelen tässä että..;27795578:
Miksi miehesi on kärttyinen? Eikö hänen kuuluisi olla iloinen että vaimo on saapunut kotiin =)

Niinhän sitä luulis... Kai mä olen sitten sen mielestä niin tympeä ihminen ettei mua kannata odottaa... Lapsia se kyllä odottaa kotiin... Syytä siihen miks on kärttyinen en kai täytä sen odotuksia tai jotain. En ole koskaan saanut kunnollista vastausta siihen.

Musta oli ihana tulla kotiin. Olin sunnuntaista Nummela- Lohja akselilla. Äiti asuu uuden miehensä kanssa Nummelassa ja isä Lohjalla vaimonsa ja lastensa kanssa. Oli ihana reissu, mutta oli ihana tulla kotiin oman kullan luo :). Mies ihan tohkeissaan ollu tänä iltana mun ja tyttären kanssa, ollu vissiin vähän ikävä.

Yhteistyössä