Huomenna teen sama meikki, sama kampaus, samat kukat päässä ja vaalea iho:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva..

Luulen että huomenna tulee otsikoita "Voi eei, prkel, liimaasin silmän kiinni" ja "miksei näytä samalta kuin viideossa" tyyliin ei mennyt niinkuin Strömsössä..

Keksisit joskus jotain omaa, etkä aina matkisi... Milloin teet itsestäsi sellaisen kuin Lady Gaga viimeksi, milloin kopsaat youtubevideon perusteella tyylin kukkia hiuksissa myöten...

niin lady gagasta muuten, mulla kun oli tai on melkein nytkin hänen kampaus, mua kerran 3krt peräkkäin ostivat lavalle, kun kännissä porukkaa luuli että olen kuin lady gaga, jopa lady gaga heijän mielestä ja tippejä joka kerta antoivat aika isot:D se kyllä oli hauska ja monta kerta oli jo sen jutun takia että monet tykkäsivät

Keksisit joskus jotain omaa, etkä aina matkisi... Milloin teet itsestäsi sellaisen kuin Lady Gaga viimeksi, milloin kopsaat youtubevideon perusteella tyylin kukkia hiuksissa myöten...

"Joskus omaa" on varmaan jokaisena tavallisena arkiaamuna, kun töihin lähtee. ?? Että jos joskus sitten kokeilee jotain uutta, niin "aina matkii"? Laitas ittestäs kuva miltä näytät omana itsenäsi, toivottavasti et seuraa mitään trendejä tahi muotia, sehän on tylsää matkimista. ;)

Tuollaiset tyylinvaihtelut ja meikkikokeilut on kivoja, ei vaan tule enää niin kovin usein harrastettua. :)

Aika monet meikkaamisesta yms innostuneet ottavat ideoita myös Youtube-videoista. Ja jos aikaa tai kekseliäisyyttä ei juuri sillä hetkellä ole, niin mikäs siinä jos "kopioi" suoraan.

Itsekin tykkään joskus kovastikin leikitellä luomiväreillä, ja joskus katsoin ideat ihan suoraan blogeista/videoista.. Ja kelle se on ongelma?

Mikset mene kuvan kanssa ammattilaisen meikattavaksi sen sijaan että ensimmäistä kertaa yrität itse tuhertaa? Kuitenkin iso juttu tuo messut. Vai onko se kuitenkin niin että ihan sama miltä se naama näyttää, miesten katseet on kuitenkin kaulasta alaspäin...?

[QUOTE="vieras";22117360]Hih, käy katsomassa kuva turun erotiikkamessujen sivuilta, se on se geisha siellä :) Tyrsk![/QUOTE]

kävin kattomassa, tainnut unohtua meikit kokonaan sitä valkoista pohjaa lukuunottamatta. Ei ainakaan yhtään tullut silmät ja huulet esille eikä kyllä yhtään tullut geisha mieleen..