Huomenna tulee varmasti itku,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna-76

Jäsen
19.03.2007
930
0
16
pojan ekaluokan keväjuhla
fillepleurs.gif

iloinen asiahan tuo on, mutta mä oon vaan niin herkkis tälläsissä jutuissa. sama se oli kun poika meni ekaa päivää kouluun, siellä mä pillitin koulun pihassa :( :heart:

mun vauva :'( kohta se menee yläasteelle, sit rippijuhlat, armeija ja sitten se muuttaakin pois kotoo ja menee naimisiin :'( nyyh :'(

...nojoo, ehkä siihen nyt on muutama vuosi viel aikaa ;)

Voi kuule, mä "suren"noita juttuja jo vaikka jätkä on 1v :ashamed: Mut mua nyt rupee poruttaan jo pelkkä ajatus siittä, et noit ripille pääsyt, armeijat sun muut on ihan oikeesti joku päivä tulossa...Kun ei se saisi kasvaa! |O ... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Voi kuule, mä "suren"noita juttuja jo vaikka jätkä on 1v :ashamed: Mut mua nyt rupee poruttaan jo pelkkä ajatus siittä, et noit ripille pääsyt, armeijat sun muut on ihan oikeesti joku päivä tulossa...Kun ei se saisi kasvaa! |O ... ;)

mietippä kun suvivirsi pamahtaa soimaan
ouin.gif

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

mietippä kun suvivirsi pamahtaa soimaan
ouin.gif

Niimpä..Sillon viimestään "hanat aukee".. B)

Yhteistyössä