huomenna vika yliaikaiskontrolli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
Sanoi mulle eilen kätilö eli torstaina viimeinen katotaan sitten.. sillon on rv 42 tarkottaako tuo nyt sitä että mä jään osastolle vai saanko jotain nappeja naamaan vai mitä? esikon kanssa mä olin tosi kipee ja kalvot puhkastiin rv 41+6 joten onko noin radikaalinen jääminen kyseessä?

vai voiko ne vielä pitää mua yhdessä koossa (en kuulu näihin perus valittajiin) eli mulla ei kiire ole jos kaikki on hyvin:)

Mut en tajunnu kysyä mitä torstaina tapahtuu ni mietin kannattaako mun ottaa esim synnärilaukku mukaan?

Kannattaa soittaa ja kysyä mikä on suunnitelma? Kyllähän tosin mieskin kerkeää laukun tuomaan mutta olisihan se varmaan kiva ottaa esim. luettavaa mukaan. Voi mennä käynnistyksessä useampikin päivä.

kannattaa varautua siihen että jäät. multa kysyttiin vikassa tarkastuksessa ootko valmis jäämää jos käynnistetään, ja minähän olin! mullakin oli kaikki hyvin, mut päätin et minen kotiin mee enää oottelee ku ei se kuitenkaa vapaaehtosesti synny. syntyhän se sit lopulta :D

Mulle annettiin seuraavaksi aamuksi aika tulla osastolle vikalla käynnillä (41+6) ja siellä sit alettiin käynnistämään. Riippuu kuitenkin varmasti monesta asiasta miten toimitaan, eihän se sairaalalaukku nyt haittaakaan vaikka mukana on.

Yhteistyössä