Huomenna yksityiselle siis (saisko ees vähän sympatiaa?? )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeSaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SeSaMa

Jäsen
28.04.2005
523
0
16
Ei jukoliste minä sanon tuota tk toimintaa..
Likalla leukaluun alla kauhee patti, kipee ku mikä, ja ei ulkoisia jälkiä, joten ei ole llyöny mihinkään.
Käytiin terkalla, ja siel otettiin jopa pika crp (joka oli 8 ) ja kyllä tutki hienosti jne. MUTTA, kun piti alkaa tehä diagnoosia, niin kuulu et se voi olla kivi, tai sylkirauhanen, mut jos se ois tulehus niin crp oisi koholla, mut se ei ole. Jos kokeiltas antibioottia, ja jos ei auta nii perjantaina sit uudestaan. Mut jos tulee hengitys vaikeuksia tai muita oireita nii sit jo aiemmin...

:'( :'( :'( :'(

MElkoista toimintaa.. minkä ikäinen tyttösi on? "Aiheeseen jollain tapaa liittyen.." meidän pojalle tuli myös leukaan pieni kivikova patti noin parin kuukauden iässä,mentiin tk:n ja sieltä laittoivat varmuudeksi lähetteen sairaalaan. Lasten lääkäri tutki huolellisesti ja totesi olevan sen olevan vaaraton, lihasrevähtymä sen kaulalihaksen päällä. Hävisi kuin hävisikin itsestään. Mutta se ei tosiaan ollut kipeä,tai ainakaan poika ei aristellut sitä.

Se on aikuisen peukalonpään kokonen ja kasvaa koko ajan. Ei oo imusolmuke, sen se sentään osas sanoa. Sit heitti et sylkirauhasessa joku kivi.. Mut ei osannu sit selittää mulle et mikä hiton kivi..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Se on aikuisen peukalonpään kokonen ja kasvaa koko ajan. Ei oo imusolmuke, sen se sentään osas sanoa. Sit heitti et sylkirauhasessa joku kivi.. Mut ei osannu sit selittää mulle et mikä hiton kivi..

yv.tä laitoin sulle =)

Kiitus <3 Vastasinkin samoin tein

Jaksamista! Hyvä kun meette "oikeelle" lääkärille, saatte avun ja mielenrauhan. Ei kuulosta miltään tosi vaaralliselta kun nopeesti kasvaa. Enemmän pellkäisin semmosta mähkälettä joka vaan on ja on ..

Mä vien kanssa nykyisin herkästi yksityiselle. Meillä päin omalääkärisysteemi ei toimi, aikoja ei ole tais sitten puhelimella ei pääse läpi....Ja sitten päivystävänä on joku puhuu huono suomi lääkäri, joka ei edes ymmärrä miksi vastaanotolle menty ( ei silti olen tavannut kyllä todella perusteellisia ulkomaalaisia lastenlääkäreitäkin yms tohtoreita, päivystykseen tuntuvat eksyvän vaan aina meidän kohdalle vaikeat tapaukset....)

Olkoonkin kalliimpaa yksityiskäynti, eikä vakuutuksia ole...mutta vastaanotolle pääsee heti, ja palvelu on aivan erilaista.

meidän lapsella olisamanlainen leuan alla ja ärsyyntynyt sylkirauhanen vaan oli joten huoli pois! Kyllä ne siellä tk:ssakin olisivat reagoineet enemmän jos olisivat jotain vakavampaa uskoneet olevan.Näitä tapauksia tulee paljon!

Yhteistyössä